Data publikacji |
2017-12-06 |
Data zakończenia |
2017-12-14 00:00:00 |
Instytucja |
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi |
Miejscowość |
Czeladź |
Województwo |
śląskie |
Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Produkty głęboko mrożone,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
627702-N-2017 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
150000008, 158000006, 151100002, 158960005, 153000001, 158100009 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
fe6b6d1f-6dbb-43e1-816d-7c59bf9a2aba
|
Biuletyn |
627702-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi
|
Regon |
368093249
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lwowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czeladź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-253
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 269 66 95
|
Zamawiajacy fax |
32 269 66 95
|
Zamawiajacy email |
sp5@sp5.czeladz.pl
|
Adres strony url |
www.sp5.czeladz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp5.czeladz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta może być dostarczona osobiście przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego lub przesłana pocztą na adres Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
41-253 Czeladź, ul. Lwowska 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Czeladzi w okresie od 02.01.2018 do 31.12.2018
|
Numer referencyjny |
ZP/63/D/SP5/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest - Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 w okresie od 02.01.2018 r. do 31.12.2018 r.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co do rodzaju i ilości zamawianych produktów spożywczych przedstawiony jest w załączniku nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
3.3. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje dostawę lub dostawy (umowy) polegające na sukcesywnej dostawie artykułów żywnościowych na łączną kwotę brutto co najmniej :5 000,00 zł
(Dokument na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wskazany jest w punkcie 6.3 punkt 1a) SIWZ)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W związku z warunkami udziału określonymi w punkcie 5.3 SIWZ wykonawca przedstawi:
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – Oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Potwierdzenie spełnienia warunków w zakresie - Zdolność techniczna lub zawodowa. Aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów)
|
Inne dokumenty niewymienione |
6.1.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (art. 22a ust. 2)
6.1.4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:
a). Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (art. 23 ust 2)
b). podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty.
6.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia,
o których mowa w punkcie 6.1.1 (Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu) oraz 6.1.2 (Oświadczenie Wykonawcy dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6.1.6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 6.1.1 oraz 6.1.2.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
16.4. Działając zgodnie z Art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający
dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w przypadkach:
a). wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b). jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa z zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
c). zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, za pisemną zgoda zamawiającego pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca.
16.5. Zmian umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp. nie stanowią:
a) zmiany wskazanych w umowie osób odpowiedzialnych za realizację umowy;
b) zmiany danych teleadresowych Stron;
c) zmiany danych rejestrowych Stron.
16.6 Zmiana umowy wymaga porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Warunki te nie dotyczą zmian, o których mowa powyżej (punkt 16.5) które dla swojej skuteczności i ważności wymagają powiadomienia drugiej Strony na piśmie.
|
IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta winna być sporządzona czytelnie w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część A - POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE, NABIAŁ, JAJA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest - Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 w okresie od 02. 01. 2018 r. do 31. 12 .2018 r. – Część A - POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE, NABIAŁ, JAJA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co do rodzaju i ilości zamawianych produktów spożywczych przedstawiony jest w załączniku nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część B – PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest - Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 w okresie od 02.01.2018 r. do 31.12.2018 r. Część B – PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co do rodzaju i ilości zamawianych produktów spożywczych przedstawiony jest w załączniku nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Cześć C – RYBY I MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest - Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 w okresie od 02.01.2018 r. do 31.12.2018 r. Cześć C – RYBY I MROŻONKI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co do rodzaju i ilości zamawianych produktów spożywczych przedstawiony jest w załączniku nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część D – WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest - Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 w okresie od 02.01.2018 r. do 31.12.2018 r. Część D – WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co do rodzaju i ilości zamawianych produktów spożywczych przedstawiony jest w załączniku nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Cześć E – PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest - Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 w okresie od 02.01.2018 r. do 31.12.2018 r. Cześć E – PIECZYWO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co do rodzaju i ilości zamawianych produktów spożywczych przedstawiony jest w załączniku nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |