GuidZP400 |
7aaa99ca-98d4-42bd-91b0-252c85568245
|
Biuletyn |
628396-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Żłobków Miejskich w Bydgoszczy
|
Regon |
9160390500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chrobrego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85047
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 224 840
|
Zamawiajacy email |
michalskazzm@wp.pl
|
Adres strony url |
www.zlobkibydgoskie.lo.pl, www.bip205.lo.pl.
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zlobkibydgoskie.lo.pl, www.bip205.lo.pl.
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zlobkibydgoskie.lo.pl, www.bip205.lo.pl.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Żłobków Miejskich ul. Chrobrego 14 85-047 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich w Bydgoszczy.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
wszystkie
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich znajdujących się na terenie Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonują należycie co najmniej dwa zamówienia: dostawy artykułów żywnościowych (za jedno zamówienie Zamawiający uważa dostawę art. żywnościowych przez okres co najmniej 3 miesięcy).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku oferty wspólnej każdy ww odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane (wg wzoru Zamawiającego, zał. nr 4).
2. dowody określające czy dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego dostawy wymienione w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów – Wykonawca wpisuje jedynie takie zamówienie do wykazu),
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom, zaświadczenia zawierające ocenę jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych będących przedmiotem niniejszego zamówienia pochodzące od podmiotów uprawnionych do kontroli jakości np. świadectwo jakości handlowej, a w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje zaświadczeniami lub decyzjami obowiązany jest przedłożyć oświadczenie, iż oferowane przez niego artykuły rolno-spożywcze spełniają wymagania w zakresie jakości handlowej określone w przepisach o jakości handlowej - wg wzoru stanowiącego zał. nr 8 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zgodnie z art. 24 ust 1 pkt. 12-23 uPzp) i spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (wg wzoru Zamawiającego, zał nr 2 ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu, brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. 6.1 SIWZ.
2.Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1. formularz oferty (zał. nr 1), kalkulacja cenowa produktów (wypełniony zał. nr 5) w zależności od części, na którą składana jest oferta. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz oferty oraz kalkulację cenową.
3.Odpowiednie pełnomocnictwo złożone w formie oryginału, w przypadku złożenia oferty wspólnej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.1. Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych art. 144 uPzp, w tym przypadku:
1)Zmiana cen wynikających z umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT (zmianie ulegnie kwota podatku VAT), a w konsekwencji cena brutto. Cena netto pozostaje bez zmian.
2)Ilości podane przez Zamawiającego są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, a Wykonawca nie będzie rościł pretensji z tego powodu i wysuwał żądań finansowych.
3)Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy innych artykułów żywnościowych, nie uwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy wystąpi konieczność dokonania zmian w zakresie diet żywieniowych podopiecznych jednostek Zamawiającego.
4)Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenia w sposób rażący warunków umowy, będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
5)Zaprzestanie produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego.
6)Dostawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy oraz za szkody powstałe podczas wykonywania umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły sypkie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Przetwory.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15332200-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Przyprawy.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15870000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Tłuszcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15411100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły mrożone.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Ryby.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15229000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i drób.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |