Urządzenia komputerowe dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu

Data publikacji 2017-12-06
Data zakończenia 2017-12-14 00:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy
Miejscowość Jarosław
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628542-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych (gotowych do uruchomienia), na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu, podzielone na cztery części:
Część I: Komputer PC zintegrowany z monitorem (All-In-One) wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym – 5 szt.
Część II: Drukarka laserowa/led kolorowa A3 – 1 szt.
Część III: Drukarka przenośna A4 – 1 szt.
Część IV: Switch (przełącznik sieciowy wraz z okablowaniem) – 2 szt.
Sprzęt będzie wykorzystywany dla potrzeb obsługi Urzędu, aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna.
Wymaganym jest by w przypadku oprogramowania, były zapewnione również świadczenie przez producenta usług powiązanych tj.: udostępnianie poprawek (łat) i aktualizacji, dostęp do niezbędnej dokumentacji czy asysty technicznej (w zakresie zgodnym z potrzebami Zamawiającego), udostępniane przez producenta, bezpłatnie na jego stronie internetowej przez okres minimum 5 lat.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). Oferowany sprzęt musi spełniać parametry graniczne określone odpowiednio dla każdego sprzętu w załączniku nr 1. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.
Wykonawca gwarantuje iż oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń i wyprodukowany nie wcześniej jak w 2016 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c0afa035-4c34-4073-9f47-b228252e3053
Biuletyn 628542-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Urząd Pracy
Regon 65096024800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Jarosław
Zamawiajacy kod pocztowy 37500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 0-16 621-21-88
Zamawiajacy fax 0-16 621-21-88
Zamawiajacy email rzjr@praca.gov.pl
Adres strony url jaroslaw.praca.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia jaroslaw.praca.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja pup-jaroslaw.samorzady.pl
Oferty wnioski dostepne Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu, ul. Słowackiego 2, 37-500 Jarosław
Nazwa nadana zamowieniu Urządzenia komputerowe dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych (gotowych do uruchomienia), na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu, podzielone na cztery części: Część I: Komputer PC zintegrowany z monitorem (All-In-One) wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym – 5 szt. Część II: Drukarka laserowa/led kolorowa A3 – 1 szt. Część III: Drukarka przenośna A4 – 1 szt. Część IV: Switch (przełącznik sieciowy wraz z okablowaniem) – 2 szt. Sprzęt będzie wykorzystywany dla potrzeb obsługi Urzędu, aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna. Wymaganym jest by w przypadku oprogramowania, były zapewnione również świadczenie przez producenta usług powiązanych tj.: udostępnianie poprawek (łat) i aktualizacji, dostęp do niezbędnej dokumentacji czy asysty technicznej (w zakresie zgodnym z potrzebami Zamawiającego), udostępniane przez producenta, bezpłatnie na jego stronie internetowej przez okres minimum 5 lat. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). Oferowany sprzęt musi spełniać parametry graniczne określone odpowiednio dla każdego sprzętu w załączniku nr 1. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. Wykonawca gwarantuje iż oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń i wyprodukowany nie wcześniej jak w 2016 r.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza wymagań w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza wymagań w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część I: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia by spełnić wskazany warunek będzie zobowiązany wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech latach licząc od daty składania ofert wykonał przynajmniej dwie dostawy o wartości min. 25.000,00 zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) każda, obejmujące swym zakresem przedmiot zamówienia opisany w Części I. W sytuacji gdy wykonawca wspólnie ubiegają się o zamówienie powyższy warunek powinien spełnić co najmniej jeden Wykonawca (lub wszyscy wspólnie).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. Oświadczenie o braku wydania wobec wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór załącznik nr 3), b. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w art. 24 ust 1 pkt 13-22 (wzór załącznik nr 3).
Zakresie warunkow udzialu a. Wykaz zrealizowanych dostaw – dotyczy tylko części I – (zgodnie z wzorem wykazu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ) tj. z przedłożonego wykazu powinno wynikać iż w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od daty składania ofert, zrealizował minimum dwie dostawy obejmujące przedmiot zamówienia, o wartości minimalnej 25.000,00 zł brutto każda.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1. W zakresie aktualizacji danych Wykonawcy, 2. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia, 3. W przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, 4. W przypadku wystąpienia siły wyższej, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącemu powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 5. Zmian umowy o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputer PC zintegrowany z monitorem (All-In-One) wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym – 5 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część I: Komputer PC zintegrowany z monitorem (All-In-One) wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym – 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drukarka laserowa/led kolorowa - A3 - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część II: Drukarka laserowa/led kolorowa - A3 - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drukarka przenośna A4 - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część III: Drukarka przenośna A4 - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Switch (przełącznik sieciowy wraz z okablowaniem) - 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część IV: Switch (przełącznik sieciowy wraz z okablowaniem) - 2 szt.
  

Criterion

Kryteria Pamięć RAM
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)