GuidZP400 |
b7c467bf-fa5f-41d1-be45-4f1036f87c37
|
Biuletyn |
628330-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
|
Regon |
330920802
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek Staromiejski
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6-7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
94 3488600
|
Zamawiajacy fax |
94 3488625
|
Zamawiajacy email |
regina.fibingier@um.koszalin.pl
|
Adres strony url |
www.bip.koszalin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt "Moją perspektywą - ZAWÓD!" (RPZP.08.06.00-32-K061/16) współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.6 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 - 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.koszalin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.koszalin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75 - 004 Koszalin, I piętro - pokój nr 22
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół zawodowych w ramach realizacji projektu pn. „Moją perspektywą – ZAWÓD!”
|
Numer referencyjny |
BZP-5.271.1.68.2017.AB
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Moją perspektywą - ZAWÓD!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 w podziale na zadania:
Zadanie nr 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie,
Zadanie nr 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 7 im. Bronisława Bukowskiego w Koszalinie,
Zadanie nr 3 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 8 im. Tadeusza Kościuszki w Koszalinie,
Zadanie nr 4 - Dostawa pomocy dydaktycznych (klinów i akcesoriów do masażu) do Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stanisława Staszica w Koszalinie,
Zadanie nr 5 - Dostawa pomocy dydaktycznych (defibrylatora, wyrobów ortopedycznych i ciśnieniomierzy) do Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stanisława Staszica w Koszalinie,
Zadanie nr 6 - Dostawa pomocy dydaktycznych (tablic i modeli medycznych) do Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stanisława Staszica w Koszalinie,
Zadanie nr 7 - Dostawa pomocy dydaktycznych (fantomów do nauki resuscytacji i masażu) do Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stanisława Staszica w Koszalinie,
Zadanie nr 8 - Dostawa pomocy dydaktycznych (wyposażenie pracowni instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych) do Zespołu Szkół nr 9 im. Romualda Traugutta
w Koszalinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ wraz z załącznikami do Rozdziału II SIWZ oraz w projektach umów (1 i 2) zawartych w Rozdziale V SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
156532,09
|
Waluta calosc |
PLN
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
DOTYCZY Zadania nr 1, 2 i 3: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zadanie nr 1: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. dostawę komputerów stacjonarnych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Zadanie nr 2: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. dostawę komputerów stacjonarnych o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto. Zadanie nr 3: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. dostawę komputerów stacjonarnych o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto. Uwaga!!! W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dotyczy Zadania nr 1, 2 i 3: 1) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane - złożony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Rozdziale III SIWZ pkt. 2. 2) Dowody określające, czy dostawy wymienione przez Wykonawcę w wykazie zostały wykonane należycie. UWAGA! Dowodami, o których mowa powyżej, są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dotyczy Zadania nr 1, 2 i 3: 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy polegającą na dostawie zamiast sprzętu zaproponowanego w formularzu ofertowym sprzętu o co najmniej jednym parametrze wyższym w stosunku do zaoferowanego, jeżeli Wykonawca z przyczyn uzasadnionych nie jest w stanie dostarczyć sprzętu określonego w ofercie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących podwykonawców, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli nastąpi zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu to Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub dostawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
65343,14
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie: - Komputer stacjonarny - 30 szt. - Projektor multimedialny - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ wraz z załącznikiem nr 1 do Rozdziału II SIWZ oraz projekcie umowy (1) zawartym w Rozdziale V SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 7 im. Bronisława Bukowskiego w Koszalinie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
32847,25
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 7 im. Bronisława Bukowskiego w Koszalinie: - Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym - 8 szt. - Projektor multimedialny - 1 szt. - Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ wraz z załącznikiem nr 2 do Rozdziału II SIWZ oraz w projekcie umowy (1) zawartej w Rozdziale V SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 8 im. Tadeusza Kościuszki w Koszalinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7931,71
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 8 im. Tadeusza Kościuszki w Koszalinie: - Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym, drukarką i monitorem - 1 szt. - Tablica interaktywna z projektorem krótkoogniskowym - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ wraz z załącznikiem nr 3 do Rozdziału II SIWZ oraz w projekcie umowy (1) zawartej w Rozdziale V SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych (klinów i akcesoriów do masażu) do Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stanisława Staszica w Koszalinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
22052,03
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych (klinów i akcesoriów do masażu) do Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stanisława Staszica w Koszalinie: - Parawan - 6 szt. - Taboret obrotowy - 8 szt. - Podnóżek - 6 szt. - Wieszak na ubranie dla pacjenta - 6 szt. - Wieszak na fartuch dla masażysty - 6 szt. - Fotel do masażu - 8 szt. - Miękki wałek do masażu 15 cm x 60 cm - 8 szt. - Miękki wałek do masażu 10 cm x 60 cm - 8 szt. - Półwałek do masażu pod stopy lub pod kolano - 8 szt. - Miękki klin do masażu: Klin do masażu 50x35x20 - 8 szt. - Miękki klin do masażu: Klin do masażu kończyny górnej przy obrzękach 54x22x12 - 8 szt. - Miękki klin do masażu: Klin do masażu kończyny górnej przy obrzękach 30x40x12 - 8 szt. - Zestaw 45 kamieni do masażu oraz podgrzewacz - 8 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ wraz z załącznikiem nr 4 do Rozdziału II SIWZ oraz w projekcie umowy (2) zawartej w Rozdziale V SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych (defibrylatora, wyrobów ortopedycznych i ciśnieniomierzy) do Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stanisława Staszica w Koszalinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33155000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7528,46
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych (defibrylatora, wyrobów ortopedycznych i ciśnieniomierzy) do Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stanisława Staszica w Koszalinie: - Defibrylator automatyczny AED - 1 szt. - Kołnierze ortopedyczne (różne rodzaje) - 12 szt. - Szyny do unieruchamiania złamań (różne rodzaje) – 29 kompletów - Ciśnieniomierz – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ wraz z załącznikiem nr 5 do Rozdziału II SIWZ oraz w projekcie umowy (2) zawartej w Rozdziale V SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych (tablic i modeli medycznych) do Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stanisława Staszica w Koszalinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4221,97
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych (tablic i modeli medycznych) do Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stanisława Staszica w Koszalinie - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca mięśnie człowieka – 2 szt. - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca kręgosłup człowieka – 1 szt. - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca szkielet człowieka – 1 szt. - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca kończynę dolną człowieka – 1 szt. - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca kończynę górną człowieka – 1 szt. - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca układ limfatyczny człowieka – 1 szt. - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca mózg człowieka – 1 szt. - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca układ nerwowy człowieka – 1 szt. - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca serce człowieka – 1 szt. - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca wegetatywny układ nerwowy człowieka – 1 szt. - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca kolano człowieka – 1 szt. - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca stopy człowieka – 1 szt. - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca skórę, włosy, paznokcie człowieka – 1 szt. - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca układ nerwowy skóry człowieka – 1 szt. - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca mięśnie człowieka 3D – 2 szt. - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca kręgosłup człowieka 3D – 2 szt. - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca szkielet człowieka 3D – 2 szt. - Medyczna tablica anatomiczna przedstawiająca punkty spustowe człowieka 3D – 1 szt. - Tablica anatomiczna 3D „Ciepłolecznictwo – Zimnolecznictwo” – 1 szt. - Tablica anatomiczna 3D przedstawiająca układ krwionośny – 3 szt. - Tablica anatomiczna 3D przedstawiająca układ oddechowy – 2 szt. - Tablica anatomiczna 3D przedstawiająca układ pokarmowy – 2 szt. - Tablica anatomiczna 3D przedstawiająca układ nerwowy – 3 szt. - Model dwóch kręgów lędźwiowych z wypadającym dyskiem – 1 szt. - Model kręgów lędźwiowych z wypadnięciem jądra galaretowatego – 1 szt. - Model funkcjonalny stawu kolanowego – 1 szt. - Model funkcjonalny stawu łokciowego z więzadłami – 1 szt. - Model funkcjonalny stawu barkowego – 1 szt. - Model stawu nadgarstka – 1 szt. - Model stawu biodrowego – 1 szt. - Model stawu skokowego – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ wraz z załącznikiem nr 6 do Rozdziału II SIWZ oraz w projekcie umowy (2) zawartej w Rozdziale V SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych (fantomów do nauki resuscytacji i masażu) do Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stanisława Staszica w Koszalinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5593,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych (fantomów do nauki resuscytacji i masażu) do Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stanisława Staszica w Koszalinie: - Fantom osoby dorosłej do resuscytacji krążeniowo - oddechowej - 1 szt, - Fantom osoby dorosłej do resuscytacji krążeniowo - oddechowej, naturalna blokada dróg oddechowych - 1 szt, - Fantom dziecka - 1 szt. - Fantom niemowlęcia - 1 szt. - Fantom dziecka - (lalka) do masażu - 16 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ wraz z załącznikiem nr 7 do Rozdziału II SIWZ oraz w projekcie umowy (2) zawartej w Rozdziale V SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych (wyposażenie pracowni instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych) do Zespołu Szkół nr 9 im. Romualda Traugutta w Koszalinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11014,63
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych (wyposażenie pracowni instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych) do Zespołu Szkół nr 9 im. Romualda Traugutta w Koszalinie: - Komplet układów mikroprocesorowych do nauki programowania - 12 zestawów; - Materiały eksploatacyjne cyna lutownicza, pasta lutownicza, topnik, chusteczki teflonowe, wkrętaki, pęsety - 12 kompletów; - Lutownica transformatorowa - 6 szt. - Elementy elektroniczne i części zamienne do mikroprocesorów - 36 kompletów - Stacja lutownicza - 6 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ wraz z załącznikiem nr 8 do Rozdziału II SIWZ oraz w projekcie umowy (2) zawartej w Rozdziale V SIWZ.
|
| |