Przedmiotem zamówienia są: dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń oraz dostawy etykiet samoprzylepnych, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfikację dostawy zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do specyfikacji („Formularz cenowy”). Zamówienie podzielone jest na 7 pakietów (części) wymienionych w załączniku nr 1.1. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub większej ilości pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala, dopuszcza jednak także oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w załączniku nr 1.1 i o parametrach - jeśli je doprecyzowano - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika. W przypadku pakietu nr 5 – asortyment równoważny to produkt kompatybilny jest ze sprzętem, do którego jest zamówiony o parametrach porównywalnych z produktami oryginalnymi oraz tożsamych pod względem pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku). Przedmiot zamówienia musi zostać oznakowany w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta tj. na opakowaniu winny być zawarte informacje: nazwę producenta, model, symbol, kod produktu.
Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tuszy lub tonerów regenerowanych (napełnianych powtórnie). Oferowany asortyment może być zamiennikiem oryginalnego, jednakże musi być fabrycznie nowy (dotyczy pakietu nr 5).
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje PRODUKT RÓWNOWAŻNY, zobowiązany jest wprowadzić do treści Formularza cenowego 1.1 dla pakietu nr 5 w kolumnie nr 9 i 10: nazwę producenta, model, symbol, kod produktu, typ produktu (toner, tusz, atrament), rodzaj (oryginał, zamiennik), kolorystyka, pojemność w ml lub wydajność w stronach, kompatybilność z urządzeniami podać nazwę urządzenia, ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
a) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych, że są one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski;
b) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych, że są one wyprodukowane w zgodzie z prawami patentowymi;
c) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych, że bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów.
Podane w formularzach cenowych ilości dotyczą okresu 24 miesięcy (umowa zostanie zawarta na taki okres), ilości te mają charakter orientacyjny. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w zależności od potrzeb szpitala.
Pozostałe warunki zamówienia określone są w punkcie XV oraz powołanym w nim załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”).
Dostarczany asortyment musi:
- odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorze załącznika nr 1.1 do oferty,
- posiadać dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
|
GuidZP400 |
10a938d2-916d-4dc5-8891-214dadbf5783
|
Biuletyn |
626303-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
|
Regon |
27278032300014
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Energetyków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rybnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0324291000, 4291288
|
Zamawiajacy fax |
324 291 225
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpital.rybnik.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.rybnik.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.rybnik.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.rybnik.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ WSS NR 3 44-200 Rybnik ul. Energetyków 46, sekretariat Dyrektora w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń oraz dostawy etykiet samoprzylepnych
|
Numer referencyjny |
DZPZ-892-PN/107-2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są: dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń oraz dostawy etykiet samoprzylepnych, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfikację dostawy zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do specyfikacji („Formularz cenowy”). Zamówienie podzielone jest na 7 pakietów (części) wymienionych w załączniku nr 1.1. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub większej ilości pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala, dopuszcza jednak także oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w załączniku nr 1.1 i o parametrach - jeśli je doprecyzowano - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika. W przypadku pakietu nr 5 – asortyment równoważny to produkt kompatybilny jest ze sprzętem, do którego jest zamówiony o parametrach porównywalnych z produktami oryginalnymi oraz tożsamych pod względem pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku). Przedmiot zamówienia musi zostać oznakowany w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta tj. na opakowaniu winny być zawarte informacje: nazwę producenta, model, symbol, kod produktu.
Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tuszy lub tonerów regenerowanych (napełnianych powtórnie). Oferowany asortyment może być zamiennikiem oryginalnego, jednakże musi być fabrycznie nowy (dotyczy pakietu nr 5).
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje PRODUKT RÓWNOWAŻNY, zobowiązany jest wprowadzić do treści Formularza cenowego 1.1 dla pakietu nr 5 w kolumnie nr 9 i 10: nazwę producenta, model, symbol, kod produktu, typ produktu (toner, tusz, atrament), rodzaj (oryginał, zamiennik), kolorystyka, pojemność w ml lub wydajność w stronach, kompatybilność z urządzeniami podać nazwę urządzenia, ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
a) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych, że są one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski;
b) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych, że są one wyprodukowane w zgodzie z prawami patentowymi;
c) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych, że bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów.
Podane w formularzach cenowych ilości dotyczą okresu 24 miesięcy (umowa zostanie zawarta na taki okres), ilości te mają charakter orientacyjny. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w zależności od potrzeb szpitala.
Pozostałe warunki zamówienia określone są w punkcie XV oraz powołanym w nim załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”).
Dostarczany asortyment musi:
- odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorze załącznika nr 1.1 do oferty,
- posiadać dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
w przypadku pakietu nr 5 i 6 (dla zaoferowanych produktów równoważnych):
-pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych, że są one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski;
-pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych, że są one wyprodukowane w zgodzie z prawami patentowymi;
-pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych, że bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2, a także w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
IV 4 4 data |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca sporządza ofertę wg wzoru formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, dołączając do niej: 1. formularz cenowy (wg wzoru załącznika nr 1.1 do specyfikacji); 2. oświadczenia i dokumenty służące wykazaniu braku podstaw do wykluczenia - oświadczenie, o którym mowa powyżej w punkcie III.3 (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji); 3. pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy, zgodnie z wymaganiami specyfikacji).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały biurowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Etykiety samoprzylepne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Etykiety samoprzylepne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Płyty DVD do badań medycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Płyty DVD do badań medycznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Papier do drukarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Papier do drukarki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Tusze do urządzenia Epson DISCPRODUCERTMPP-100II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga aby tusze do urządzenia Epson DISCPRODUCERTMPP-100II były orginalne.
|
Zalacznik krotki opis |
Tusze do urządzenia Epson DISCPRODUCERTMPP-100II
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Etykiety samoprzylepne na odpady medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Etykiety samoprzylepne na odpady medyczne
|
| |