GuidZP400 |
63e8d593-a77a-44a5-8769-4be20f64241b
|
Biuletyn |
628477-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Publiczna Szkoła Podstawowa w Stanach
|
Regon |
001184657
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bojanów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-433
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
158 708 320,
|
Zamawiajacy fax |
158 708 320
|
Zamawiajacy email |
zsstany@interia.pl,
|
Adres strony url |
www.zsstany.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zsstany.com.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsstany.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PSP Stany, Stany, ul. Szkolna 8, 37-433 Bojanów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej w Stanach.
|
Numer referencyjny |
PSP.340.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zaopatrzenie w artykuły spożywcze stołówki szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej w Stanach w:
- owoce i warzywa
- artykuły spożywcze,
- mięso i wędliny,
- pieczywo,
- słodycze,
- nabiał
- drób, ryby
Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających
z zapotrzebowań składanych przez kierownika stołówki.
Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia.
Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru własnym środkiem transportu.
Produkty spożywcze powinny być dobrej jakości, świeże, bez oznak zepsucia oraz
z odpowiednim okresem ważności.
Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad jakościowych.
Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy na jego koszt.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany w umowie polegającej na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości dostarczanych produktów spożywczych ze względu na zwiększenie bądź zmniejszenie liczby uczniów uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy ( wzór załącznik nr 1 SIWZ).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy ( wzór załącznik nr 1 SIWZ).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy ( wzór załącznik nr 1 SIWZ).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, b) oświadczenia o których mowa w pkt 9.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|