GuidZP400 |
488a04cd-ce18-4ec1-9b04-1c3fb36e103e
|
Biuletyn |
628432-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Gryfickiego
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Zwycięstwa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gryfice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
913 846 450
|
Zamawiajacy fax |
913 842 731
|
Zamawiajacy email |
powiat@gryfice.pl, zp@gryfi
|
Adres strony url |
spow.gryfice.ibip.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu: „Nowe kwalifikacje i umiejętności – gwarancją sukcesu edukacji w Powiecie Gryfickim” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 8.6 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
spow.gryfice.ibip.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
spow.gryfice.ibip.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni szkolnych w ramach projektu: „Nowe kwalifikacje i umiejętności – gwarancją sukcesu edukacji w Powiecie Gryfickim”
|
Numer referencyjny |
416/XI/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu: „Nowe kwalifikacje i umiejętności – gwarancją sukcesu edukacji w Powiecie Gryfickim” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 8.6 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. Postępowanie zostało podzielone na 3 części:
1. Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni organizowania i prowadzenia sprzedaży w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Czesława Miłosza w Gryficach (ul. 11 Listopada 10, 72-300 Gryfice) ,
2. Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni ekonomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Czesława Miłosza w Gryficach (ul. 11 Listopada 10, 72-300 Gryfice),
3. Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieci systemów operacyjnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Płotach (ul. Paderewskiego 13, 72-310 Płoty).
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
W przypadku oferty wspólnej ww odpis składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
2) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Dokument należy złożyć w oryginale.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży:
1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej Wykonawca złoży:
a) oświadczenie z art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie żąda składania dokumentów.
3) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie żąda składania dokumentów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień umowy może nastąpić w sytuacji, gdy:
1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2) powstanie konieczność wprowadzenia zmian w zakresie terminów realizacji zamówienia na skutek obiektywnych przeszkód, które uniemożliwią realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji zamówienia;
3) zaistnieją obiektywne przyczyny, z uwagi na które konieczne jest odstąpienie od realizacji części lub całości zamówienia;
4) dojdzie do kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej;
6) zachowanie istniejących postanowień Umowy będzie niemożliwe w skutek nakazów, decyzji, czy innego rodzaju rozstrzygnięć administracji publicznej;
7) okaże się to konieczne w celu umożliwienia realizacji Umowy w sposób zgodny z powszechnie lub miejscowo obowiązującymi przepisami prawa;
8) wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego;
9) wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy;
10) ulegnie zmianie urzędowa stawka podatku VAT;
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. W przypadku zastrzeżenia informacji Wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę jego przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą „Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami)”. W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach, jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty.
|
IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni organizowania i prowadzenia sprzedaży w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Czesława Miłosza w Gryficach (ul. 11 Listopada 10, 72-300 Gryfice)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni organizowania i prowadzenia sprzedaży w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Czesława Miłosza w Gryficach (ul. 11 Listopada 10, 72-300 Gryfice) wg. specyfikacji wskazanej w Rozdziale XIX.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni ekonomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Czesława Miłosza w Gryficach (ul. 11 Listopada 10, 72-300 Gryfice)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni ekonomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Czesława Miłosza w Gryficach (ul. 11 Listopada 10, 72-300 Gryfice) wg. specyfikacji zawartej w Rozdziale XIX SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieci systemów operacyjnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Płotach (ul. Paderewskiego 13, 72-310 Płoty)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieci systemów operacyjnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Płotach (ul. Paderewskiego 13, 72-310 Płoty) wg. specyfikacji zawartej w Rozdziale XIX SIWZ.
|
| |