GuidZP400 |
1f28cb47-4dba-49d9-a759-fe124d295c02
|
Biuletyn |
628150-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
|
Regon |
59846300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowe Ogrody
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-803
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 236 129
|
Zamawiajacy fax |
583 236 529
|
Zamawiajacy email |
bzp@gdansk.gda.pl
|
Adres strony url |
www.um.gdansk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.um.gdansk.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.um.gdansk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja, konsolidacja oraz rozbudowa posiadanego aktualnie systemu kolejkowego na centralny system zarządzania ruchem interesantów.
|
Numer referencyjny |
BZP.271.78.2017.AM
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu kolejkowego działającego u Zamawiającego. W skład przedmiotu wchodzą dostawa, utrzymanie i montaż fabrycznie nowych, nieużywanych we wcześniejszych projektach urządzeń oraz oprogramowania umożliwiającego zarządzanie ruchem klientów poprzez kompletny system kolejkowy, zwany dalej Systemem Kolejkowym/ Systemem. Przedmiot obejmuje:
1) rozszerzenie ilości posiadanych licencji,
2) konsolidację zasobów i uruchomienie kompletnego Systemu Kolejkowego,
3) dostawy urządzeń składowych Systemu Kolejkowego
4) usługi asysty technicznej i konserwacji,
5) nadzór nad eksploatacją platformy Systemu Kolejkowego (system operacyjny i baza danych).
|
Cpv glowny przedmiot |
48151000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
48
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia na dostawę lub aktualizację systemu zarządzania kolejkami klientów o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy;
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy będzie zobowiązany do złożenia w/w dokumentu również w odniesieniu do tych podmiotów.
b) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz wykonanych usług, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.1, ppkt 1.1.1 SIWZ, wg załączonego wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ wraz dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane należycie;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) karty katalogowe oferowanych urządzeń;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy zł).
2. Szczegółowe informacje dot. wadium zawarte są w Rozdziale 5 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają zastosowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Poza przypadkami określonymi w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany postanowień zawartej Umowy są dopuszczalne w zakresie:
a) terminu realizacji,
b) warunków płatności,
c) zmiany wynagrodzenia,
d) numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
e) zmiany osób, o których mowa w § 6 ust. 5. i 6.
3. Zmiany, o których mowa powyżej, mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności:
a) w przypadku wystąpienia „siły wyższej” pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło lub na czas usunięcia skutków działania siły wyższej,
b) w przypadku zmiany przepisów prawnych, w oparciu, o które realizowane jest zamówienie.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy jest możliwa w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian, o których mowa w lit. a) - c) na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę.
5. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 4 lit. b lub c, spowodują wzrost kosztów wykonywania Umowy o więcej niż 10% w okresie realizacji Umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości Umowy pozostałej do wykonania.
6. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian.
|
IV 4 4 data |
2018-01-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Termin realizacji zamówienia:
1) 2 miesiące od dnia zawarcia umowy dla:
- dostawy oprogramowania wchodzącego w skład Systemu Kolejkowego oraz urządzeń niezbędnych do modernizacji i rozbudowy Systemu Kolejkowego;
- udzielenia odpowiednich licencji z uwzględnieniem pól eksploatacji określonych we wzorze umowy;
- realizacji, modernizacji, konsolidacji i rozbudowy aktualnie działających 5 lokalnych systemów kolejkowych do jednego, centralnego systemu zarządzanego przez dostarczone oprogramowanie z wykorzystaniem sprzętu dotychczas posiadanego przez Zamawiającego oraz sprzętu dostarczonego przez Wykonawcę;
2) 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy w zakresie usług gwarancyjnych dla dostarczonych urządzeń;
3) 46 miesięcy od dani podpisania Protokołu Odbioru przedmiotu umowy w zakresie usług asysty i wspomagania eksploatacji Systemu Kolejkowego.
2. Otwarcie ofert odbędzie się dn. 4.01.2018 roku, o godz. 12:30, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gdańsku, przy ul. Nowe Ogrody 8/12, sala 132A.
3. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|