Druk i dostawa zeszytów ćwiczeń dla dzieci w wieku 3-5 lat w ramach programu Przyjaciel Parku Narodowego

Data publikacji 2017-12-06
Data zakończenia 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Tatrzański Park Narodowy
Miejscowość Zakopane
Województwo małopolskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628395-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa zeszytów ćwiczeń dla dzieci w wieku 3-5 lat w ramach programu Przyjaciel Parku Narodowego o następujących parametrach: Nakład - 6500 egzemplarzy zeszytów każdy po 12 stron wraz z okładką, Format po obcięciu: 218 mm na 172 mm (poziom), Okładka - papier makulaturowy o parametrach nie gorszych niż Circleoffset white 170 g (4 + 4). Środek - papier makulaturowy o parametrach nie gorszych niż Circleoffset white 150 g (4 + 4). Całość - kolor (CMYK) Zszycie drutem. Koszty dostawy obciążają Wykonawcę. Pakowanie zeszytów: paczki po 100 egz., paczka z podwójnego papieru z zabezpieczeniem narożników, z informacją o tytule i liczbie egzemplarzy w paczce, z zastrzeżeniem, że waga paczki nie może być większa niż 10 kg.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fa13d2b9-e888-4d3d-9689-e3fa3cec4018
Biuletyn 628395-N-2017
Zamawiajacy nazwa Tatrzański Park Narodowy
Regon 12245618000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kuźnice
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Zakopane
Zamawiajacy kod pocztowy 34500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 20 23 200
Zamawiajacy fax 18 20 63 579
Zamawiajacy email mblachut@tpn.pl
Adres strony url www.tpn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/tpnzakopane,a,1391513,druk-i-dostawa-zeszytow-cwiczen-dla-dzieci-w-wieku-3-5-lat-w-ramach-programu-przyjaciel-parku-narodo.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście do siedziby Zamawiającego (sekretariat) lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera - decyduje data wpływu do Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-500 Zakopane, Kuźnice 1, sekretariat Dyrektora
Nazwa nadana zamowieniu Druk i dostawa zeszytów ćwiczeń dla dzieci w wieku 3-5 lat w ramach programu Przyjaciel Parku Narodowego
Numer referencyjny ZP/727/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa zeszytów ćwiczeń dla dzieci w wieku 3-5 lat w ramach programu Przyjaciel Parku Narodowego o następujących parametrach: Nakład - 6500 egzemplarzy zeszytów każdy po 12 stron wraz z okładką, Format po obcięciu: 218 mm na 172 mm (poziom), Okładka - papier makulaturowy o parametrach nie gorszych niż Circleoffset white 170 g (4 + 4). Środek - papier makulaturowy o parametrach nie gorszych niż Circleoffset white 150 g (4 + 4). Całość - kolor (CMYK) Zszycie drutem. Koszty dostawy obciążają Wykonawcę. Pakowanie zeszytów: paczki po 100 egz., paczka z podwójnego papieru z zabezpieczeniem narożników, z informacją o tytule i liczbie egzemplarzy w paczce, z zastrzeżeniem, że waga paczki nie może być większa niż 10 kg.
Cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 6500,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Tryb udzielenia zamowienia 7
IV 4 6 http://licytacje.uzp.gov.pl
IV 4 7 https://bip.malopolska.pl/tpnzakopane,a,1391513,druk-i-dostawa-zeszytow-cwiczen-dla-dzieci-w-wieku-3-5-lat-w-ramach-programu-przyjaciel-parku-narodo.html
IV 4 8 W licytacji elektronicznej mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie platformy licytacji elektronicznej pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl Wykonawcy, wypełniając odpowiednie pole we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (Załącznik nr 2 do niniejszej Instrukcji) przekazują Zamawiającemu swój LOGIN. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu (login należy podać dokładnie stosując te same znaki w tym duże i małe litery jeżeli takie zastosowano) bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca jest zobowiązany do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przez terminem otwarcia licytacji. Nie dostarczenie loginu w sposób i w terminie określonym powyżej będzie traktowane jako odstąpienie Wykonawcy od dalszego postępowania. Wymagania techniczne komputera Wykonawcy: - Wykonawca winien posiadać komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarkę internetową Internet Explorer 6.0. lub wyższą lub Firefox 2.0 lub wyższą. Szczegółowe wymogi techniczne określone zostały w § 3 Regulaminu korzystania z Platformy na stronie internetowej UZP https://licytacje.uzp.gov.pl/page/rules oraz w „Samouczku” w pkt 7 na stronie internetowej UZP https://licytacje.uzp.gov.pl/page/selflearn Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez Wykonawców z oprogramowania innego niż zalecane; - W interesie Wykonawcy komputer winien być stabilnie podłączony do sieci internetowej.
IV 4 9 W toku licytacji elektronicznej uprzednio dopuszczeni i zaproszeni do udziału Wykonawcy składają kolejne postąpienia. Składanie postąpień będzie możliwe od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. W toku licytacji Wykonawcy oferują rzeczywistą cenę oferty brutto, za realizację całego przedmiotu zamówienia, wyrażoną w złotych oraz w groszach. Grosze należy oddzielić od złotych kropką. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej, co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Cenę kolejnego korzystniejszego postąpienia należy wpisać po uprzednim zapoznaniu się z aktualnym najkorzystniejszym postąpieniem cenowym wpisując z rozwagą „cenę przebicia oferty najkorzystniejszej” tak aby omyłkowo nie wprowadzić niewłaściwej ceny. System jedynie „dopytuje się” o oferty, które złożone są w kwocie niższej o 50% od ceny oferty najkorzystniejszej. Inne oferty traktowane są jako wiążące i nie ma możliwości dokonywania korekty uprzednio omyłkowo wprowadzonej kwoty ponieważ jest ona przez system traktowana jako ostateczna i wiążąca po „kliknięciu” przycisku „potwierdź”. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 10,00- zł brutto (dziesięć złotych wraz z podatkiem od towarów i usług) W toku licytacji elektronicznej Zamawiający automatycznie za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich wniosków, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o złożonych przez nich cenach, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Ww. informacje są na bieżąco dostępne po „kliknięciu” na zakładkę „lista postąpień”. Wykonawca po dokonaniu każdego postąpienia cenowego lub na bieżąco winien dokonywać odświeżania strony celem aktualizacji listy postąpień, tak, aby posiadał aktualną listę postąpień z aktualnymi cenami. Aktualny czas w trakcie licytacji elektronicznej wyświetlany na Platformie Licytacji Elektronicznej jest decydujący dla oceny momentu dokonania poszczególnych czynności, w tym również dla oceny czy dane postąpienie zostało złożone przed zamknięciem licytacji. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
IV 4 10 licytacja jednoetapowa 1
IV 4 11 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 11 godzina 1900-01-01T10:00:00+01:00
IV 4 12 2017-12-20 11:00
IV 4 13 Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej– czas od ostatniego postąpienia Termin zamknięcia licytacji – po 15 minutach od ostatniego postąpienia
IV IstotnePostanowienia UMOWA Nr ZP/727/2017 Zawarta w dniu _______ 2017 roku w Zakopanem, pomiędzy Tatrzańskim Parkiem Narodowym z/s przy ul. Kuźnice 1, 34-500 Zakopane, NIP: 736-17-15-304, reprezentowanym przez: Dyrektora Tatrzańskiego Parku Narodowego - mgr inż. Szymona Ziobrowskiego za kontrasygnatą Głównej Księgowej – mgr Magdaleny Pelc przy podpisie pracownika TPN właściwego rzeczowo, merytorycznie odpowiedzialnego za wykonanie niniejszej umowy – _________ zwanym dalej „Zamawiającym” a: ___________ zwanym dalej „Wykonawcą”. § 1 1. Wykonawca oświadcza, że wykona na zamówienie Zamawiającego zlecenie w postaci druku i dostawy zeszytów ćwiczeń dla dzieci w wieku 3-5 lat – w ramach programu Przyjaciel Parku Narodowego o następujących parametrach: a) Nakład - 6500 egzemplarzy zeszytów każdy po 12 stron wraz z okładką b) Format po obcięciu: 218 mm na 172 mm (poziom), c) Okładka - papier makulaturowy o parametrach nie gorszych niż Circleoffset white 170 g (4 + 4). d) Środek - papier makulaturowy o parametrach nie gorszych niż Circleoffset white 150 g (4 + 4). e) Całość - kolor (CMYK) f) Szyte drutem g) Pakowanie zeszytów: paczki po 100 egz., paczka z podwójnego papieru z zabezpieczeniem narożników, z informacją o tytule i liczbie egzemplarzy w paczce, z zastrzeżeniem, że waga paczki nie może być większa niż 10 kg. 2. Zamawiający przekaże Wykonawcy pliki produkcyjne, zawierające przedmiot zamówienia, w rozdzielczości adekwatnej do przyjętej technologii druku, niezbędne do wykonania zlecenia w terminie do siedmiu dni od podpisania umowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zlecenia w terminie do 14 dni od dostarczenia pliku produkcyjnego. 4. Zamawiający przewiduje, iż w przypadku przesunięcia terminu dostarczenia pliku produkcyjnego do drukarni przez Zamawiającego, wydłużeniu ulegnie termin dostawy asortymentu zamówienia do siedziby Zamawiającego w ten sposób, iż termin dostawy nie może być krótszy niż 14 dni od daty dostarczenia pliku produkcyjnego dla tego asortymentu 5. Przed rozpoczęciem druku całego nakładu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wykonanych własnymi siłami proofów certyfikowanych z wybranych przez Zamawiającego stron publikacji, stanowiących dla obu stron wzorzec kolorów druku. 6. W przypadku niezatwierdzenia przedłożonych odbitek kolorystycznych proof Zamawiający niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 2 dni roboczych od dnia dostarczenia mu wyżej określonych odbitek próbnych, przedstawi Wykonawcy swoje uwagi i poprawki w odniesieniu do tych proofów. Wykonawca dostarczy nowe proofy nie później niż w terminie 2 dni roboczych od przedstawienia mu uwag i poprawek. 7. W razie niezatwierdzenia nowych proofów, przygotowanych po przekazaniu uwag i poprawek Wykonawcy, lub trzykrotnego niezatwierdzenia proofów w trakcie obowiązywania Umowy, Zamawiający może odpowiednio odstąpić od Umowy lub rozwiązać Umowę Wykonawcy ze skutkiem natychmiastowym, za pisemnym powiadomieniem Wykonawcy, chyba że przyczyny niezatwierdzenia leżą wyłącznie po stronie Zamawiającego. § 2 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zlecenia terminowo i bez usterek. 2. W przypadku stwierdzenia wad w wykonanym nakładzie Zamawiający może żądać od Wykonawcy nieodpłatnego ich usunięcia lub dostarczenia nakładu wolnego od wad, w terminie tygodnia od daty zgłoszenia takiego żądania, co nie narusza uprawnień Zamawiającego z § 2 ust. 3 i 4 umowy. 3. Stwierdzenie wad w wykonanym nakładzie albo jego części wstrzymuje przyjęcie całości albo części nakładu dotkniętego wadami przez Zamawiającego. 4. W przypadku opóźnienia w wykonaniu zlecenia, także z powodów wskazanych w § 2 ust. 2 umowy, Zamawiający może żądać od Wykonawcy zapłaty kary umownej w wysokości 1% wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 4 umowy, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. 5. W przypadku niewykonania w terminie lub nienależytego wykonania zlecenia przez Wykonawcę, Zamawiający może odstąpić od umowy bez wyznaczania dodatkowego terminu. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 30% wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 4 umowy. § 3 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo autoryzacji surowca (papieru) użytego do realizacji zlecenia. 2. Wykonawca obowiązany jest przed rozpoczęciem druku do przedstawienia Zamawiającemu próbki surowca (papieru) w uzgodnionej postaci: wzornik papieru lub publikacji na papierze o udokumentowanych parametrach. 3. W przypadku, gdy przedłożona próbka nie spełni kryteriów niezbędnych do prawidłowej realizacji zlecenia, w tym przypadku nie będzie bliska parametrom lub tożsama z papierem, na którym wydrukowane są poprzednie elementy serii, Wykonawca przedłoży w ciągu 2 dni roboczych drugą próbkę, a w przypadku niezatwierdzenia jej - w takim samym terminie próbkę trzecią. 4. W przypadku trzykrotnego odrzucenia przedstawionych próbek surowca (papieru) Zamawiający może odpowiednio odstąpić od Umowy lub rozwiązać Umowę Zlecenia ze skutkiem natychmiastowym, za pisemnym powiadomieniem Wykonawcy, chyba że przyczyny niezatwierdzenia leżą wyłącznie po stronie Zamawiającego. § 4 1. Tytułem wynagrodzenia za należyte wykonanie zlecenia określonego w § 1 pkt 1 Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości _______- zł brutto (słownie: _____ złotych ____ groszy wraz z podatkiem od towarów i usług) płatne w terminie 14 dni od daty przedstawienia faktury VAT w siedzibie Zamawiającego. 2. Wykonawca jest uprawniony do wystawienia faktury VAT dopiero po przyjęciu całego nakładu przez Zamawiającego. W przypadku przyjęcia nakładu w częściach stosownie do § 2 ust. 3, Wykonawca jest uprawniony do wystawienia faktury VAT tylko za tę część nakładu, która została przyjęta przez Zamawiającego. § 5 Strony ustalają, że dniem zapłaty, jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. § 6 Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego powierzyć wykonania zlecenia osobie trzeciej, a także nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego dokonać przelewu przysługującej mu względem Zamawiającego wierzytelności. § 7 Wykonawca udziela gwarancji na wykonany przez siebie nakład na okres 6 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia gotowego nakładu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. § 8 W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad o charakterze mechanicznym, powstałych w wyniku transportu (uszkodzenia pojedynczych egzemplarzy lub ich kompletów, uszkodzenia opakowania itp.) lub w przypadku stwierdzenia braków ilościowych w paczkach, Zamawiający przedłoży Wykonawcy pisemny protokół zawierający specyfikację wad w terminie do 14 dni roboczych, licząc od dnia odbioru nakładu. § 9 Zamawiający oświadcza, że przysługują mu autorskie prawa majątkowe do utworu zawartego w nakładzie oraz że zwielokrotnienie przedmiotu zamówienia, określonego w § 1 pkt 1, który jest utworem w rozumieniu prawa autorskiego, nie narusza praw osób trzecich. § 10 Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia od Wykonawcy uzupełniającego odszkodowania na zasadach ogólnych, przewyższającego zastrzeżone w umowie na jego rzecz kary umowne. Wypowiedzenie, rozwiązanie, odstąpienie, wygaśnięcie Umowy, nie ma wpływu na uprawnienie Zamawiającego do dochodzenia należnej kary umownej. § 11 Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. § 12 W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego. § 13 Spory wynikające z umowy strony poddają rozstrzygnięciu sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. § 14 1. Warunkiem skuteczności doręczenia drugiej Stronie jakiegokolwiek oświadczenia lub wezwania składanego w wykonaniu tej umowy jest skierowanie go listem poleconym na następujący adres: a) dla Zamawiającego: Tatrzański Park Narodowy, Kuźnice 1, 34-500 Zakopane. b) dla Wykonawcy: __________ 2. Strony ustalają, iż przesłanie przez jedną ze stron drugiej stronie oświadczenia lub wezwania listem poleconym na adres podany powyżej w ust. 1 niniejszego paragrafu spełnia warunek złożenia oświadczenia lub wezwania w ten sposób, że druga strona mogła się o nim dowiedzieć, przy czym o ile list ten nie zostanie przez stronę-adresata listu odebrany przed upływem siedmiu dni od jego pierwszego awizowania przez Pocztę, za dzień, w którym strona-adresat listu dowiedział się o treści oświadczenia lub wezwania uważać się będzie siódmy dzień, licząc od dnia pierwszego awizowania włącznie. § 15 Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egz. dla Zamawiającego, a drugi dla Wykonawcy.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)