Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2017-12-06
Data zakończenia 2017-12-14 00:00:00
Instytucja Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628004-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Z uwagi na specyfikę sprzętu komputerowego Zamawiający wyodrębnił dwie części realizacji przedmiotowego zamówienia:
a) Część I – dostawa sprzętu komputerowego opisanego w załączniku nr 1a do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I;
b) Cześć II – dostawa sprzętu komputerowego opisanego w załączniku nr 1b do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 628009ea-3d65-4d4d-9028-a5a9d49ec4bd
Biuletyn 628004-N-2017
Zamawiajacy nazwa Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
Regon 32785300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Królowej Jadwigi
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61871
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 8355000, 8355063
Zamawiajacy fax 618 330 087
Zamawiajacy email rzp@awf.poznan.pl
Adres strony url www.awf.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia http://awf.poznan.pl/pl/przetargi-aktualne
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://awf.poznan.pl/pl/przetargi-aktualne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W siedzibie Zamawiającego AWF ul. Królowej Jadwigi 27/39,61-871 Pozna ń , Sekretariat Kanclerza i Kwestora pok.121, Budynek Główny Segment B
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Królowej Jadwigi 27/39,61-871 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny KSZP-2003-23/17/ZP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Z uwagi na specyfikę sprzętu komputerowego Zamawiający wyodrębnił dwie części realizacji przedmiotowego zamówienia: a) Część I – dostawa sprzętu komputerowego opisanego w załączniku nr 1a do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I; b) Cześć II – dostawa sprzętu komputerowego opisanego w załączniku nr 1b do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 9
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2b do SIWZ. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2a do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. a. zmiana danych teleadresowych b. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany: • Stawki podatku od towarów i usług, • Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę • Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 są wprowadzane w formie aneksu podpisanego przez Strony. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego opisanego w załączniku nr 1a do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego opisanego w załączniku nr 1a do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego opisanego w załączniku nr 1b do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego opisanego w załączniku nr 1b do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II.
  

Criterion

Kryteria gwaranacja dodatkowa
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)