Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Gminy Uniejów w związku z udziałem w targach krajowych i zagranicznych o charakterze międzynarodowym

Data publikacji 2017-12-06
Data zakończenia 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Gmina Uniejów
Miejscowość Uniejów
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628313-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Gminy Uniejów w związku z udziałem w targach krajowych i zagranicznych o charakterze międzynarodowym.
2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę:
2.1 Breloków reklamowych do kluczy:
• materiał: metal chromowany z możliwością elementów błyszczących
• brelok na obrotowym kółeczku
• wymiary: brelok okrągły średnicy 38 mm
• znakowanie produktu: grawerowane obustronnie logo lub napis na powierzchni breloka według pomysłu oferenta
• każdy brelok pakowany oddzielnie w kartonik
• ilość: 12 tys. sztuk

2.2. Magnesów reklamowych na lodówkę:
• materiał: metalowy
• wymiary: okrągłe magnesy, średnicy 50mm
• znakowanie produktu: grawerowane jednostronnie logo lub napis na powierzchni magnesu według pomysłu oferenta
• grubość: ok. 3 mm
• sugerowane pole nadruku: 48 mmx 48 mm
• każdy magnes pakowany oddzielnie w kartonik
• ilość: 12 tys. sztuk

2.3 Długopisów reklamowych
• materiał: aluminium
• znakowanie produktu: grawerowane logo lub napis na powierzchni długopisu według pomysłu oferenta
• kolor wkładu: niebieski
• kolor długopisu: niebieski
• długopisy pakowane oddzielnie w folię
• ilość: 12 tys. sztuk

Dodatkowe informacje

GuidZP400 56fbb065-5f8c-43e1-8a7a-c7e56bc8052e
Biuletyn 628313-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Uniejów
Regon 31101957900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Błogosławionego Bogumiła
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Uniejów
Zamawiajacy kod pocztowy 99210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 632 888 192
Zamawiajacy fax 632 888 192
Zamawiajacy email urzad@uniejow.pl
Adres strony url www.uniejow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu „Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego poprzez działania prowadzone w zakresie promocji gospodarczej regionu przez Gminę Uniejów” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na Lata 2014 – 2020. Oś priorytetowa: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka. Działanie: Internacjonalizacja przedsiębiorstw.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.uniejow.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.uniejow.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie- złożone osobiście lub przesłane do Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta w Uniejowie, ul. Bł. Bogumiła 13, 99-210 Uniejów
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Gminy Uniejów w związku z udziałem w targach krajowych i zagranicznych o charakterze międzynarodowym
Numer referencyjny ZP.271.26.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Gminy Uniejów w związku z udziałem w targach krajowych i zagranicznych o charakterze międzynarodowym. 2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę: 2.1 Breloków reklamowych do kluczy: • materiał: metal chromowany z możliwością elementów błyszczących • brelok na obrotowym kółeczku • wymiary: brelok okrągły średnicy 38 mm • znakowanie produktu: grawerowane obustronnie logo lub napis na powierzchni breloka według pomysłu oferenta • każdy brelok pakowany oddzielnie w kartonik • ilość: 12 tys. sztuk 2.2. Magnesów reklamowych na lodówkę: • materiał: metalowy • wymiary: okrągłe magnesy, średnicy 50mm • znakowanie produktu: grawerowane jednostronnie logo lub napis na powierzchni magnesu według pomysłu oferenta • grubość: ok. 3 mm • sugerowane pole nadruku: 48 mmx 48 mm • każdy magnes pakowany oddzielnie w kartonik • ilość: 12 tys. sztuk 2.3 Długopisów reklamowych • materiał: aluminium • znakowanie produktu: grawerowane logo lub napis na powierzchni długopisu według pomysłu oferenta • kolor wkładu: niebieski • kolor długopisu: niebieski • długopisy pakowane oddzielnie w folię • ilość: 12 tys. sztuk
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-02-02T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że : • w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie w sposób należyty wykonali ( tj. zakończyli) min. 1 dostawę polegająca na dostarczeniu gadżetów promocyjnych tj. magnesów, długopisów, breloczków itp. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie prze Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 7.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, terminie (nie krótszym niż 5 dni), aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 7.3.1 potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie: 7.3.1.2 zdolności technicznej lub zawodowej: 1. Niżej wymienionych dokumentów nie należy dołączać do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu dostarczenia następujący dokumentów: • wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzający wykonanie dostawy określonej w punkcie 6.1.3 SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu znajduje się w załączniku do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców 7.3.2 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosowanych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych 7.3.3 W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.3.4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7.3.5 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.1.2 podpunkt 1) zamawiający może dopuścić złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej. 7.3.6 Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 7.1 W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 7.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 7.1.2. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokumenty dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców 7.1.3. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także, dokument o którym mowa w pkt.7.1.1, 7.1.2 7.1.4. Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 7.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7.2.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.2.2. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 7.2.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7.2.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Oryginał zobowiązania podmiotu udostepniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy Treść zobowiązania lub innego dokumentu, o którym mowa w pkt 7.2.1 SIWZ musi określać: 1)sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu lub podmiotów przy wykonywaniu zamówienia 2)zakres i okres udziału innego podmiotu lub podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. 3) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.7.4 DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART.24 UST. 1 PKT.23) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23) ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 Ustawy składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź in-formacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (wzór – Załącznik do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium 9.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł 9.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 9.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 9.4 Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 9.3 lit. b – e należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów - Biuro Podawcze (na parterze), w kopercie oznaczonej w sposób następujący: Wadium – postępowanie na wykonanie usługi pn.: „Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Gminy Uniejów w związku z udziałem w targach krajowych i zagranicznych o charakterze międzynarodowym” - nie otwierać przed 15.12.2017 r. godz. 10:30 9.5 Dokumenty, o których mowa w punkcie pkt 9.3 lit. b - e muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.6 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko i wyłącznie na rachunek bankowy Zamawiającego: 18 8557 0009 2005 0200 0130 0026 podając w tytule wpłaty tytuł postępowania 9.7 W przypadku wnoszenia wadium na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina uznania ww. konta kwotą wadium, co winno nastąpić przed upływem terminu składania ofert. 9.8 Okoliczności zwrotu wadium i jego zatrzymania określa ustawa Pzp. Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 11.10 Na ofertę składa się: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 1 do SIWZ podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (ceny w formularzu powinny być podane zgodnie z pkt 13 SIWZ). 2) dokumenty określone w pkt 7.1. SIWZ. 3) Wstępny projekt gadżetów: - breloki - magnesy - długopisy Uwaga: elementy oferty wskazane w ppkt 1) i 3) stanowią elementy oferty sensu stricto i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp UWAGA:. 11.11 Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy):  w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.12.2017r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów, pokój nr 4 14.2 Liczba punktów przyznanych każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg. poniższego wzoru: LP = LC + LZ +Los gdzie: LP – łączna liczba punktów przyznanych ofercie LC – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „Cena” LZ – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy” Los- liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium oryginalności i spójność gadżetów promocyjnych 14.3 Do kryteriów została przypisana waga, określona udziałem procentowym. Oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt. w kryterium „Cena”, 20 pkt. w kryterium „Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy ”, 20 pkt w kryterium „Projekt gadżetów promocyjnych”. Liczba punktów w każdym z kryteriów wyliczona zostanie zgodnie z poniższymi wzorami: a) Cena – Punkty za kryterium Cena zostaną obliczone wg. następującego wzoru: LC = CN/ Co X 60 pkt gdzie: LC - oznacza liczbę punktów przyznanych ofercie w kryterium Cena CN - oznacza Cenę brutto oferty, z oferty z najniższą ceną spośród ocenianych ofert Co - oznacza Cenę brutto oferty z ocenianej oferty b) Punkty przyznawane w kryterium wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy, maksymalnie 20 pkt będą naliczane według następujących zasad 1 Wysokość zabezpieczenia = 100 x Wysokość zabezpieczenie badanej oferty /Maksymalna wysokość zabezpieczenia-- pkt x20 % Minimalna wysokość zabezpieczenia jakiej żąda Zamawiający to 5 %, maksymalna wysokość zabezpieczenia 10% Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie wartość niższą od minimalnej, wyższą od maksymalnej lub nie wskaże żadnej, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2. Podana przez oferenta wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowić będzie max 20 punktów c) W kryterium „projekt gadżetów promocyjnych” oceniana będzie załączony do oferty wstępny projekt gadżetów. Przyjęte do oceny oferty oceniane będą zgodnie z zasadami opisanymi poniżej. Komisja przetargowa odpowiedzialna za ocenę ofert w zakresie kryterium projekt gadżetów promocyjnych, będą brali pod uwagę następujące elementy – podkryteria: (1)oryginalność oraz (2) spójność Oryginalność - oceniana będzie na podstawie ciekawych i oryginalnych propozycji dopasowanych do wizerunku i potencjału Zamawiającego podkreślające miejsce, z którego pochodzą przedsiębiorcy wystawiający się na imprezie targowej, identyfikujące tożsamość Zamawiającego. Jednocześnie promujące i podkreślające walory regionu łódzkiego. Spójność oceniania będzie na podstawie kompleksowego potraktowania projektu gadżetów, które mają mieć wspólną myśl przewodnią i stanowić całość. Wykonawca będzie mógł uzyskać łącznie 20 pkt. w podkryteriach: 1,2 ( oryginalność oraz spójność) Ocena w przedmiotowych podkryteriach zostanie dokonana w następujący sposób: 2 Oryginalność projektu oceniana będzie na podstawie ciekawych i oryginalnych propozycji dopasowanych do wizerunku i potencjału Zamawiającego podkreślające miejsce, z którego pochodzą przedsiębiorcy wystawiający się na imprezie targowej, identyfikujące tożsamość Zamawiającego. Jednocześnie promujące i podkreślające walory regionu łódzkiego. maksymalnie 12 pkt 4 pkt. - Wykonawca zaproponował elementy, które spełniają warunek oryginalności w stopniu dostatecznym. 8pkt. - Wykonawca zaproponował elementy, które spełniają warunek oryginalności w stopniu dobrym tj. Wykonawca zaproponował elementy ciekawe jednak nie budujące wizerunku gminy Uniejów i regionu łódzkiego. Zaproponowane elementy podkreśliły potencjał, ale niedostatecznie identyfikowały tożsamość Zamawiającego. 12 pkt. - Wykonawca zaproponował elementy, które spełniają warunek oryginalności w stopniu bardzo dobrym tj. Wykonawca zaproponował elementy ciekawe oraz budujące wizerunek gminy Uniejów i regionu łódzkiego. Zaproponowane elementy podkreślają potencjał miejsca, identyfikują tożsamość, jednocześnie promują i podkreślają walory regionu. o właściwościach uzdrowiskowych i ekologicznych 3 Spójność wszystkich elementów - Spójność projektu dotyczy kompleksowego potraktowania projektu gadżetów, które mają mieć wspólną myśl przewodnią i stanowić całość maksymalnie 8 pkt 4 pkt. - Wykonawca zaproponował koncepcję, w której elementy spełniają warunek spójności w stopniu dostatecznym tj. tylko 2 elementy w koncepcji budują jasną i precyzyjną całość, 8 pkt. - Wykonawca zaproponował koncepcję, w której elementy spełniają warunek spójności w stopniu bardzo dobrym tj. wszystkie gadżety w koncepcji budują jasną i precyzyjną całość, mają wspólną myśl przewodnią.

Criterion

Kryteria Projekt gadżetów promocyjnych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)