Dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku.

Data publikacji 2017-12-06
Data zakończenia 2017-12-14 00:00:00
Instytucja 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Mleko

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627895-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155112108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku. 3. Szczegółowe ilości przedmiotu zamówienia, w rozbiciu na zadania, zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ – formularz cenowy 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 5.1. Miejsce dostaw: Magazyn Żywnościowy: Malbork - Magazyn Żywnościowy – 82-200 Malbork, ul. Jagiellońska 20, Magazyn żywnościowy: Pruszcz Gdański – Magazyn żywnościowy – 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28 B 5.2. Częstotliwość i godziny dostaw: Dostawy sukcesywne, 2 razy w tygodniu w godzinach od 05:00 do 07:00. W przypadku zmiany godziny pracy jednostek wojskowych, godziny dostaw mogą ulec zmianie. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o tym fakcie, co najmniej 2 dni przed wprowadzeniem zmian. 5.3. Ilość towaru i ich wartość dostaw określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 6 do SIWZ są ilościami planowanymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia w formie pisemnej przyjętych w umowie ilości, wartości i częstotliwości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiany ilości żywionych). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. 5.4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji sil zbrojnych, kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej), Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie częstotliwości dostaw (przy niezmienności wartości umowy) do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 192867e5-9671-44f6-88ab-6fcba2d3d034
Biuletyn 627895-N-2017
Zamawiajacy nazwa 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 19247126500000
Zamawiajacy adres ulica ul. 17 Marca
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Malbork
Zamawiajacy kod pocztowy 82200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 536 713, 261 536 216,
Zamawiajacy fax 261 536 275, 261 536 713
Zamawiajacy email 22blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.22blot.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.22blot.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, poczta, kurier
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO, KANCELARIA JAWNA, UL. 17 MARCA 20, 82-200 MALBORK
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku.
Numer referencyjny ZP/164/XI/2017/AP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku. 3. Szczegółowe ilości przedmiotu zamówienia, w rozbiciu na zadania, zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ – formularz cenowy 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 5.1. Miejsce dostaw: Magazyn Żywnościowy: Malbork - Magazyn Żywnościowy – 82-200 Malbork, ul. Jagiellońska 20, Magazyn żywnościowy: Pruszcz Gdański – Magazyn żywnościowy – 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28 B 5.2. Częstotliwość i godziny dostaw: Dostawy sukcesywne, 2 razy w tygodniu w godzinach od 05:00 do 07:00. W przypadku zmiany godziny pracy jednostek wojskowych, godziny dostaw mogą ulec zmianie. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o tym fakcie, co najmniej 2 dni przed wprowadzeniem zmian. 5.3. Ilość towaru i ich wartość dostaw określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 6 do SIWZ są ilościami planowanymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia w formie pisemnej przyjętych w umowie ilości, wartości i częstotliwości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiany ilości żywionych). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. 5.4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji sil zbrojnych, kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej), Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie częstotliwości dostaw (przy niezmienności wartości umowy) do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych.
Cpv glowny przedmiot 15511210-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy posiadają aktualną decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 17, poz. 127 ze zm.), lub właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz. U. z 2010r., Nr 136, poz. 914 ze zm., lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ). UWAGA: powyższe oświadczenie (pkt. b) Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania tj. dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.22blot.wp.mil.pl pod nr ZP/164/XI/2017/AP) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu - na wezwanie Zamawiającego tylko przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona aktualnych na dzień składania: Na wezwanie Zamawiającego tylko przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona aktualnych na dzień składania: a) Aktualnej Decyzji Administracyjnej, właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 17, poz. 127 ze zm.), lub właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz. U. z 2010r., Nr 136, poz. 914 ze zm., lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730).
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). b) Wypełniony Formularz Cenowy zawierający ceny jednostkowe (załącznik nr 6 do SIWZ) c) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, – zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. d) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmIAN wskazany został w SIW ( projekt umowy).
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)