Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach Projektu „Wiedza kluczem do sukcesu” realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 im. Bolesława III Krzywoustego w Choszcznie

Data publikacji 2017-12-06
Data zakończenia 2017-12-14 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół nr 1 w Choszcznie im. Bolesława Krzywoustego
Miejscowość Choszczno
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628108-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego, wyposażenia dwóch laboratoriów językowych, wyposażenia pracowni fizycznej, geograficznej, chemicznej, matematycznych i biologicznej.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części :
Część Nr 1. Wyposażenia pracowni szkolnych w nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz narzędzia Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych niezbędne do realizacji programów nauczania poprzez dostawę sprzętu informatycznego
Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 1 opisany został w załączniku Nr 1a

Część Nr 2. Wyposażenia pracowni szkolnych w nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz narzędzia Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych niezbędne do realizacji programów nauczania poprzez dostarczenie mobilnych cyfrowych laboratoriów językowych.
Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 3 opisany został w załączniku Nr 1b

Część Nr 3. Wyposażenie w materiały dydaktyczne pracowni fizycznej, geograficznej, pracowni matematycznych
Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 4 opisany został w załączniku Nr 1c

Część Nr 4. Wyposażenie w materiały dydaktyczne pracowni biologicznych
Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 5 opisany został w załączniku Nr 1d

Część Nr 5. Wyposażenie w materiały dydaktyczne pracowni chemicznej
Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 6 opisany został w załączniku Nr 1e

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolna ilość części pod warunkiem, że każda z oferowanych części zawiera pełny zakres rzeczowy przypisany dla danej części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7157b857-4735-47c5-b461-740f8e0c7bb4
Biuletyn 628108-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół nr 1 w Choszcznie im. Bolesława Krzywoustego
Regon 7893350000000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Bolesława Chrobrego
Zamawiajacy miejscowosc Choszczno
Zamawiajacy kod pocztowy 73200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 957652496 wew. 209
Zamawiajacy fax 7652496
Zamawiajacy email kierownikgospodarczy@onet.pl
Adres strony url www.zschoszczno.edupage.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie będzie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Zachodniopomorskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa – Edukacja. Działanie 8.5. Upowszechnianie edukacji przedszkolnej oraz wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Kontaktów Samorządowych. Poddziałanie : Inwestowanie w kształcenie, szkolenie i szkolenie zawodowe na rzecz zdobywania umiejętności i uczenia się przez całe życie. Numer umowy: RPZP.08.05.00-32-K024/16.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne. Ryszard Dąbrowski Ul. Podchorążych 13a/4, 64-920 Piła
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zschoszczno.edupage.org
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Choszczeński. Zespół Szkół Nr 1 im. Bolesława III Krzywoustego w Choszcznie, ul. Bolesława Chrobrego 31A 73-200 Choszczno
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach Projektu „Wiedza kluczem do sukcesu” realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 im. Bolesława III Krzywoustego w Choszcznie
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego, wyposażenia dwóch laboratoriów językowych, wyposażenia pracowni fizycznej, geograficznej, chemicznej, matematycznych i biologicznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części : Część Nr 1. Wyposażenia pracowni szkolnych w nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz narzędzia Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych niezbędne do realizacji programów nauczania poprzez dostawę sprzętu informatycznego Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 1 opisany został w załączniku Nr 1a Część Nr 2. Wyposażenia pracowni szkolnych w nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz narzędzia Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych niezbędne do realizacji programów nauczania poprzez dostarczenie mobilnych cyfrowych laboratoriów językowych. Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 3 opisany został w załączniku Nr 1b Część Nr 3. Wyposażenie w materiały dydaktyczne pracowni fizycznej, geograficznej, pracowni matematycznych Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 4 opisany został w załączniku Nr 1c Część Nr 4. Wyposażenie w materiały dydaktyczne pracowni biologicznych Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 5 opisany został w załączniku Nr 1d Część Nr 5. Wyposażenie w materiały dydaktyczne pracowni chemicznej Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 6 opisany został w załączniku Nr 1e Wykonawca może złożyć ofertę na dowolna ilość części pod warunkiem, że każda z oferowanych części zawiera pełny zakres rzeczowy przypisany dla danej części.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 3) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 1.1 Zamawiający żąda od Wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 – 3. 1.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt. 1, – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione zgodnie ze wskazaniem w pkt. 1. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2. W celu potwierdzenia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, żąda się następujących dokumentów : Dla części Nr 1 : 1) Karty technicznej w celu potwierdzenia parametrów oferowanych komputerów, aparatu fotograficznego, projektora multimedialnego, rzutnika multimedialnego z funkcją tablicy interaktywnej. Dokument musi potwierdzać spełnianie wszystkich wymaganych parametrów. 2) Wydruk ze strony internetowej potwierdzający spełnianie wymagań procesora i karty graficznej komputerów : http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html Dla części Nr 2 : 1) Opis wyposażenia oraz parametrów wyposażenia oferowanych cyfrowych laboratoriów językowych. 2) Certyfikat dopuszczający do użytku w jednostkach oświatowych – np. Cobrabid.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany do treści zawartej umowy w następujących okolicznościach : 1) jeżeli oferowany w ofercie produkt w momencie jego dostawy już nie jest produkowany, a nowy produkt odpowiada wymaganiom Zamawiającego i gwarantuje mu osiągniecie wszystkich celów założonych dla produktu oferowanego, 2) jeżeli dostawa części przedmiotu Umowy jest opóźniona bez winy Wykonawcy i jej realizacja może być dokonana w terminie, na który Zamawiający wyrazi zgodę bez uszczerbku na założony cel pełnej dostawy, 3) dostawy przewidziane do wykonania w latach 2018 i 2019 będą podlegały waloryzacji o wskaźnik wzrostu ceny elementów dostawy z dnia dostawy w stosunku do ceny w ofercie*, 4) przedłużenie terminu wykonania przedmiotu Umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie Umowy w przypadku siły wyższej lub klęski żywiołowej. 3. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany Umowy, jeżeli zostaną spełnione łącznie poniższe warunki : 1) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, 2) łączna wartość zmian nie przekracza 50% wartości przedmiotu Umowy określonej w § 5 ust. 1. 4. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany Wykonawcy, z którym zawarto Umowę, i którego ma zastąpić nowy Wykonawca : 1) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 5. Zmiany, niezależnie od wyżej wymienionych uznaje się za istotne, jeżeli : 1) zmienia się ogólny charakter Umowy, w stosunku do charakteru Umowy w pierwotnym brzmieniu, 2) nie zmienia ogólnego charakteru Umowy, ale zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną Umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w Umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z Umowy. 6. O powstaniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmianę treści zawartej Umowy, Strony zobowiązują się powiadamiać pisemnie. 7. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych teleadresowych oraz zmiana osób reprezentujących Strony.
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenia pracowni szkolnych w nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz narzędzia Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych niezbędne do realizacji programów nauczania poprzez dostawę sprzętu informatycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 1 opisany został w załączniku Nr 1a
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenia pracowni szkolnych w nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz narzędzia Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych niezbędne do realizacji programów nauczania poprzez dostarczenie mobilnych cyfrowych laboratoriów językowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 2 opisany został w załączniku Nr 1b
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie w materiały dydaktyczne pracowni fizycznej, geograficznej, pracowni matematycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 3 opisany został w załączniku Nr 1c
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyposażenie w materiały dydaktyczne pracowni biologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 4 opisany został w załączniku Nr 1d
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyposażenie w materiały dydaktyczne pracowni chemicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 5 opisany został w załączniku Nr 1e
  

Criterion

Kryteria Termin rozliczenia za wykonanie dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA wykonania zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie terminu wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)