Dostawa i montaż mebli biurowych dla Narodowego Centrum Nauki, nr sprawy: CRZP/NCN/15/2012

Data publikacji 2012-12-27
Data zakończenia 2013-01-04 12:00:00
Instytucja Narodowe Centrum Nauki
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska,
  • Krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Systemy aktowe,
  • Meble konferencyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 272637 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391300002, 391530009, 391111004, 391120000, 391321007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych dla Narodowego Centrum Nauki:
1) biurko proste - 25 szt.;
2) kontener mobilny pracowniczy - 25 szt.;
3) szafa aktowa 6 OH - 17 szt.;
4) szafa żaluzjowa 6 OH (z nadstawką) - 16 szt.
5) szafa żaluzjowa 2 OH - 5 szt.;
6) stół konferencyjny I - 18 szt.;
7) stół konferencyjny II - 8 szt.;
8) wieszak na ścianę - 14 szt.;
9) krzesło konferencyjne - 120 szt.;
10) fotel obrotowy pracowniczy - 27 szt.;
11) szafka pod drukarkę - 3 szt.;
12) stolik okrągły - 1 szt.;
13) szafa garderobiana, drzwi przesuwne z lustrem - 1 szt.;
14) szafa garderobiana, drzwi przesuwne I - 3 szt.;
15) szafa garderobiana, drzwi przesuwne II - 1 szt.;
16) regał magazynowy - 4 szt.;
17) stolik do pomieszczenia socjalnego - 10 szt.;
18) krzesło kubełek - 32 szt.;
19) biurko proste gabinetowe I - 1 szt.;
20) biurko proste gabinetowe II - 1 szt.;
21) kontener 4 szufladowy - 2 szt.;
22) kontener bez szuflad - 2 szt.;
23) stół konferencyjny gabinetowy - 1 szt.;
24) szafa aktowa gabinetowa z częścią przeszkloną - 1 szt.;
25) szafa aktowa gabinetowa - 2 szt.;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający elementy składowe o minimalnych parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych, warunki dostawy, a także okres gwarancji został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Narodowe Centrum Nauki
Ulica ul. Królewska 57
Nr domu 57
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-081
Województwo małopolskie
Tel +48 12 341 90 00
Fax +48 12 341 90 99
Internet www.ncn.gov.pl
Regon 12136153700000
E-mail zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Agencja wykonawcza w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych
Rodzaj zam inny Agencja wykonawcza w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 6.000,00 zł PLN (słownie: sześć tysięcy złotych PLN). 2. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego O/Kraków Nr rachunku: 77 1130 1150 0012 1243 1420 0008 Tytuł przelewu: Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę mebli dla NCN, nr sprawy CRZP/NCN/15/2012 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) oraz w przypadku jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności pozwalające na realizację zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wiedza Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu dostaw i oświadczenia uprzednich odbiorców o ich należytym wykonaniu, potwierdzonego odpowiednimi dokumentami, że w ciągu ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał, tj. zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie mebli biurowych, przy czym wartość każdego zamówienia musiała wynieść co najmniej 150.000,00 zł (PLN) brutto. Wykonawca musi udokumentować, że wyżej wymienione dostawy wykonał należycie załączając dokumenty potwierdzające ich należytą realizację, a w wykazie podać ich wartość, przedmiot (zakres, rodzaj), datę(y) wykonania i odbiorcę(ów). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ oraz wykaz dostaw, którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ wraz z oświadczeniami uprzednich odbiorców o ich należytym wykonaniu, potwierdzonego odpowiednimi dokumentami. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował ich zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz ich faktyczny udział przy realizacji zamówienia w charakterze podwykonawcy(ów), a także dołączyć odpowiednio wszystkie dokumenty wymagane w rozdziale VI ust. 2 pkt 1-4 SIWZ na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia podwykonawcy (ów)
Potencjał Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolne Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sytuacja Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenia i dokumenty składane na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale V SIWZ; 3) formularz cenowy zawierający indywidualną kalkulację Wykonawcy określającą cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ; 4) dowód wniesienia wadium; 5) pełnomocnictwo, w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upełnomocnione, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli np. uczestników konsorcjum, wspólników spółki cywilnej; 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość podpisania aneksu do umowy, w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp.; 2) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę; 3) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; 4) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.ncn.gov.pl/BIP
Adres uzyskania siwz Narodowe Centrum Nauki, ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
Data składania wniosków 04/01/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Narodowe Centrum Nauki, ul. Królewska 57, 30-081 Kraków, I piętro, Dziennik Podawczy, pok. 1/12
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)