GuidZP400 |
a59c6c8f-8e4d-4203-b339-d80e48c9bb04
|
Biuletyn |
629086-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
|
Regon |
28031463200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 524 53 50, 89 524 53 80
|
Zamawiajacy fax |
89 524 53 80
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital.uwm.edu.pl
|
Adres strony url |
www.usk-olsztyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.usk-olsztyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.usk-olsztyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna zastrzeżona jest dla składania oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz pełnomocnictw.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, 10-082 Olsztyn, ul. Warszawska 30, Sekretariat szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa opatrunków, pieluchomajtek i obłożeń
|
Numer referencyjny |
39/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na zamówienie Zamawiającego asortymentu medycznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na poszczególne Zadania:
1) Zadanie Nr 1. Opatrunki specjalistyczne
2) Zadanie Nr 2. Pieluchomajtki, podkłady
3) Zadanie Nr 3. Obłożenia chirurgiczne I
4) Zadanie Nr 4. Obłożenia chirurgiczne II
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
2. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku asortymentu wymienionego jako medyczny zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) oraz być zgodny z prawem Unii Europejskiej.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-03-05T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
zostanie zweryfikowany przez Zamawiającego na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ;
|
Zakresie warunkow udzialu |
warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie, dotyczące dopuszczenia oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
2) Oryginał lub kopię materiałów producenta w języku kraju producenta lub w języku angielskim z tłumaczeniem na język polski, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, umożliwiające zweryfikowanie parametrów technicznych zaoferowanych w ofercie ze wskazaniem, której pozycji asortymentowej dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ).
2) Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
3) Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu
i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu
o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelki zamiany umowy zostały przewidziane oraz szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do SIWZ Wzór umowy
|
IV 4 4 data |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym i trwałym. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-03-05T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki specjalistyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-03-05T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pieluchomajtki, podkłady
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-03-05T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Obłożenia chirurgiczne I
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-03-05T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Obłożenia chirurgiczne II
|
| |