| GuidZP400 |
aa2eb5b0-6a43-4b58-9a56-41a0f388ff74
|
| Biuletyn |
627755-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
|
| Regon |
27278032300014
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Energetyków
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Rybnik
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
44200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0324291000, 4291288
|
| Zamawiajacy fax |
324 291 225
|
| Zamawiajacy email |
zampub@szpital.rybnik.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital.rybnik.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.rybnik.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.rybnik.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ WSS NR 3 44-200 Rybnik ul. Energetyków 46, sekretariat Dyrektora w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy materiałów opatrunkowych: plastrów i przylepców
|
| Numer referencyjny |
LAS-514-PN/105-2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych: plastrów i przylepców dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfikację dostawy zawiera załącznik nr 1.1 („Formularz cenowy”) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala, dopuszcza jednak także oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w załączniku nr 1.1 i o parametrach - jeśli je doprecyzowano - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika. Podane w formularzu cenowym ilości dotyczą okresu 24 miesięcy (na taki okres zostanie zawarta umowa), ilości te mają charakter orientacyjny i mogą się zmieniać w zależności od potrzeb szpitala. Dostawy będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy wg zasad ustalonych w umowie. Pozostałe warunki zamówienia określone są w punkcie XV oraz powołanym w nim załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). Dostarczany asortyment musi:
1. odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorze załącznika nr 1.1 do oferty,
2. posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzone oświadczeniem zawartym w formularzu oferty, potwierdzone oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w punkcie IV niniejszej specyfikacji,
posiadać termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy od momentu dostarczenia, chyba że w formularzu
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141112-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
| Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na odrębne wezwanie zamawiającego należy przedłożyć następujące dokumenty:
dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego (dla całości zaoferowanych produktów) w zakresie: składu, rozmiarów, kształtu, rodzaju materiału – w postaci katalogu, a jeżeli nie zawiera on potwierdzenia spełnienia tych wymagań, to również w postaci: katalogów, ulotek, etykiet handlowych lub innych dokumentów potwierdzających wymagane parametry techniczne.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z informacją powyżej w punkcie III.3) należy do oferty dołączyć oświadczenie wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2. Ponadto dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy także w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony razem z ww. informacją na stronie zamawiającego); wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| IV 4 4 data |
2017-12-18T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Wykonawca sporządza ofertę wg wzoru formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, dołączając do niej: 1. formularz cenowy (wg wzoru załącznika nr 1.1 do specyfikacji); 2. oświadczenia i dokumenty służące wykazaniu braku podstaw do wykluczenia - oświadczenie, o którym mowa powyżej w punkcie III.3 (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji); 3. pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy, zgodnie z wymaganiami specyfikacji).
|