| GuidZP400 |
48d3641d-b7fa-4a0f-9e04-a90dbc0077ad
|
| Biuletyn |
630248-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
WS SPZOZ
|
| Regon |
970774733
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Chałubińskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Sól
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
67-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(68)3882285,
|
| Zamawiajacy fax |
(68)3871281
|
| Zamawiajacy email |
zpszpital.krystyna@wp.pl,
|
| Adres strony url |
http://bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
WS SP ZOZ Nowa Sól
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sóll
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy leków i materiałów opatrunkowych po przeszczepach skóry na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
| Numer referencyjny |
DZP-280-120/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy leków i materiałów opatrunkowych po przeszczepach skóry na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- dotyczy tylko Pakietu od I do V- dostawy leków
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał ważną koncesję / zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu konsygnacyjnego, zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi, a w przypadku producenta - zezwolenie na produkcję, jeżeli wymagane są przepisami prawa.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał lub wykonuje:
1) w Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto
2) w Pakiecie II jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto
3) w Pakiecie III jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 6 500,00 zł brutto
4) w Pakiecie IV jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 900,00 zł brutto
5) w Pakiecie V jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto
6) w Pakiecie VI jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 26 000,00 zł brutto
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku
nr 3a do SIWZ.- DO OFERTY. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) ważną koncesję / zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu konsygnacyjnego, zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi, a w przypadku producenta - zezwolenie na produkcję, jeżeli wymagane są przepisami prawa- Pakiet od I do V.
b) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje:
1) w Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto
2) w Pakiecie II jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto
3) w Pakiecie III jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 6 500,00 zł brutto
4) w Pakiecie IV jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 900,00 zł brutto
5) w Pakiecie V jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto
6) w Pakiecie VI jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 26 000,00 zł brutto
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1-2.6 do SIWZ.
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany zostały szczegółowo okreslone w par. 8 Projektu Umowy- Załącznik nr 6 do SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2017-12-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet I- Dostawa leków
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa leków
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet II- Dostawa leków
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa leków
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet III- Dostawa leków
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa leków
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet IV- Dostawa leków
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa leków
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet V- Dostawa leków
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa leków
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet VI- Dostawa materiałów opatrunkowych po przeszczepach skóry
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych po przeszczepach skóry
|
| | |