GuidZP400 |
0f47e5fc-6420-413f-8274-beb5e9675fcc
|
Biuletyn |
621998-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
|
Regon |
29007300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prądnicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31202
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 142 551
|
Zamawiajacy fax |
126 142 551
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.szpitaljp2.krakow.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpitaljp2.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitaljp2.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitaljp2.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego na Dzienniku Podawczym w Budynku Administracyjnym (Pawilon A-V)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia pomocniczego i diagnostycznego dla Oddziałów Szpitala
|
Numer referencyjny |
DZ.271.120.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wyposażenia pomocniczego i diagnostycznego dla Oddziałów Szpitala: Meble mobilne dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Różne wyposażenie medyczne, Retraktor zastawkowy, Kaniule i akcesoria do wprowadzania wykorzystywane do zabiegów ECMO, Akcesoria do urządzeń dystrybutora Covidien posiadanych przez Zamawiającego, Zestaw do iniekcji do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu MEDRAD STELLANT CT, Nożyczki wielorazowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
451085,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Pakiety: I, II, III - 8 tygodni
Pakiety: IV, V, VI, VII - 12 miesięcy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: A. Dotyczy Pakietu nr I: 1) katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta dotyczące oferowanego produktu w języku polskim lub angielskim - dotyczy wszystkich pozycji w pakiecie, 2) deklaracja zgodności dla oferowanego produktu w języku polskim lub angielskim - dotyczy pozycji: III, IV, V, VI, 3) kopię stosownego atestu PZH - wyroby są dopuszczone do stosowania w jednostkach służby zdrowia - dotyczy pozycji: I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, 4) powiadomienie/wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych - dotyczy pozycji: III, IV, V, VI, 5) Raport z badań aktywności antybakteryjnej wydany przez akredytowane laboratorium potwierdzający redukcję bakterii - dotyczy pozycji: III, IV, V, VI, VIII, 6) dokument potwierdzający zastosowanie jonów srebra, technologii malowania proszkowego - dotyczy pozycji: III, IV, V, VI, VIII; B. Dotyczy Pakietu nr: II, III, IV, V, VI, VII: 1) katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta dotyczące oferowanego produktu w języku polskim lub angielskim, 2) deklaracja zgodności dla oferowanego produktu w języku polskim lub angielskim.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia: 1) Pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz; 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dotyczy Pakietów: IV, V, VI, VII - Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa: w przypadku wstrzymania lub zaprzestania produkcji wyrobów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie i w umowie Zamawiający dopuszcza wyrób równoważny odpowiadający opisowi umieszczonemu w SIWZ przy zachowaniu cen jednostkowych. Powyższe propozycje Wykonawcy wymagają wcześniejszej pisemnej akceptacji Zamawiającego - Kierownika Działu Inżynierii Klinicznej.
|
IV 4 4 data |
2017-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET I - Meble mobilne dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
147985,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Meble mobilne dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii: 1 Wózek do worków foliowych 120l - pojedynczy, z pokrywą - 19 sztuk, 2 Wózek do przewożenia czystej i brudnej bielizny z drzwiczkami i pokrywą - 5 sztuk, 3 Wózek medyczny - 4 sztuki, 4 Wózek reanimacyjny - 6 sztuk, 5 Wózek anestezjologiczny - 7 sztuk, 6 Wózek ratowniczy - 2 sztuki, 7 Wózek do przewożenia materiałów opatrunkowych i materiałów sterylnych - 2 sztuki, 8 Szafa medyczna - 2 sztuki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET II - Różne wyposażenie medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Różne wyposażenie medyczne: 1 Przenośnik taśmowo-rolkowy - 2 sztuki, 2 Infuzor ciśnienia - 25 sztuk.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET III - Retraktor zastawkowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
38000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Retraktor zastawkowy - 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET IV - Kaniule i akcesoria do wprowadzania wykorzystywane do zabiegów ECMO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
121200,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kaniule i akcesoria do wprowadzania wykorzystywane do zabiegów ECMO: 1 Kaniula tętnicza - 50 sztuk, 2 Kaniula żylna - 50 sztuk, 3 Akcesoria do wprowadzania kaniul tętniczych i żylnych - 70 sztuk.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET V - Akcesoria do urządzeń dystrybutora Covidien posiadanych przez Zamawiającego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
27800,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do urządzeń dystrybutora Covidien posiadanych przez Zamawiającego: 1 Jednorazowy czujnik saturacji dla noworodków - 300 sztuk, 2 Filtr bakteryjny powietrza wydychanego Re/X700, kompatybilny z respiratorem Bennet 740, nr kat. G-060525-00 wg Covidien lub równoważny - 40 sztuk.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET VI - Zestaw do iniekcji do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu MEDRAD STELLANT CT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
104100,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do iniekcji do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu MEDRAD STELLANT CT: 1 Dwunastogodzinny zestaw do podawania środka kontrastowego - 300 sztuk, 2 Jednorazowy sterylny dren pacjenta - 4500 sztuk.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET VII - Nożyczki wielorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Nożyczki wielorazowe - 100 szt.
|
| |