| GuidZP400 |
ea12c925-ff0c-47a7-8687-2efef4aa81db
|
| Biuletyn |
631790-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
|
| Regon |
98615900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jazdów
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-467
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48 22 628 76 71-3
|
| Zamawiajacy fax |
+48 22 628 95 50
|
| Zamawiajacy email |
m.gonda@u-jazdowski.pl
|
| Adres strony url |
u-jazdowski.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja kultury
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
u-jazdowski.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
u-jazodowski.pl
|
| Oferty wnioski dostepne |
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, ul. Jazdów 2, 00-467 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
|
| Numer referencyjny |
ZAMPUB/PRZETARG/2017/11
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu komputerowego (6 komputerów przenośnych oraz 2 komputerów stacjonarnych) przeznaczonego na wyposażenie biur i do realizacji projektów z zakresu działalności statutowej CSW Zamek Ujazdowski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania (funkcjonalności) nie gorsze od parametrów (funkcjonalności) wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie komputerów przenośnych i stacjonarnych o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto – każda z dostaw
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń́ okresowych lub ciągłych również̇ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź́ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń́ okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać́ tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń́ okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź́ inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy może nastąpić w razie zaistnienia okoliczności:
a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy,
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy,
c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki,
d) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),
e) zmiana urządzenia w przypadku gdy zaoferowane w ofercie urządzenie zostało wycofane
z produkcji lub nie jest dostępne na rynku, co zostanie potwierdzone oświadczeniem producenta lub autoryzowanego dystrybutora. Zaoferowane urządzenie musi posiadać parametry nie gorsze niż określone w treści SIWZ,
f) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, o zaistnieniu, których Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie Zamawiającego podając przyczynę i czas opóźnienia, a Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę w tym zakresie.
2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, itp.).
|
| IV 4 4 data |
2017-12-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|