GuidZP400 |
8ce9f15d-33ae-4df9-b71d-a52a49367efc
|
Biuletyn |
632918-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
|
Regon |
65061400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35064
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 754 636
|
Zamawiajacy fax |
178 754 634
|
Zamawiajacy email |
zampub@erzeszow.pl
|
Adres strony url |
http://bip.erzeszow.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt numer identyfikacyjny RPPK.09.04.00-18-0039/16-00 pn. „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy”, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Priorytet IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.erzeszow.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.erzeszow.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż i dostarczenie laptopów z oprogramowaniem, tabletów, pendrive-ów, minikomputera jednopłytowego, drukarek 3D, skanerów 3D, filamentów, manipulatorów 3D w ramach projektu pn. „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy”
|
Numer referencyjny |
CZ-A.271.271.110.330.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część 1:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie laptopów z oprogramowaniem, pendrive-ów oraz tabletów:
1) Laptop z oprogramowaniem nr 1 – 25 szt.
2) Tablet nr 1 – 8 szt.
3) Tablet nr 2 – 30 szt.
4) Pendrive nr 1 – 30 szt.
5) Pendrive nr 2 – 15 szt.
6) Pendrive nr 3 – 22 szt.
7) Pendrive nr 4 – 107 szt.
Część 2:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie minikomputera jednopłytkowego:
Zestaw minikomputera jednopłytkowego nr 1 – 15 szt.
Część 3:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie drukarek 3D, skanerów 3D, filamentów, manipulatorów 3D:
1) Drukarka 3D nr 1 – 1 szt.
2) Drukarka 3D nr 2 – 1 szt.
3) Filament (materiał do druku 3D) – 20 szt.
4) Skaner 3D – 1 szt.
5) Manipulator 3D – 1 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
Faktyczny termin realizacji zamówienia będzie zależał od oświadczenia Wykonawcy, składanego w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert "termin realizacji". 20 dni to maksymalny termin realizacji.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert)
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert)
Uwaga:
Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ.
2. Oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w kryteriach: okres gwarancji i termin realizacji. Zawarte w druku OFERTA.
3. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy:
a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której zawarto umowę. Zmiany mogą być dokonane
w razie:
1) wystąpienia siły wyższej,
2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
3) wystąpienie okoliczności uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy.
2. Do istotnych postanowień umowy należą w szczególności:
1) zmiana stawki podatku VAT, z godnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa
z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy,
2) zmiany dotyczące przedmiotu umowy, w tym w przypadku:
a) niedostępności na rynku sprzętu i/lub oprogramowania wskazanego w ofercie, spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku sprzętu i/lub oprogramowania – dopuszczalne jest dostarczenie sprzętu i/lub oprogramowania
o parametrach nie gorszych niż parametry oferowanych sprzętów i/lub oprogramowania wykazanych w ofercie,
b) pojawienia się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji sprzętu,
c) pojawienie się nowszej technologii w zakresie przedmiotu umowy pozwalającej na osiągnięcie lepszej wydajności sprzętu lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
3) zmiany okresu gwarancyjnego, związane z jego wydłużeniem przez producenta,
4) zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego, mająca wpływ na termin wykonania umowy przez Wykonawcę w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3, ust. 1 niniejszej umowy.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 i ust. 2, mogą nastąpić w przypadku poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o okolicznościach uzasadniających ich wprowadzenie, pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, w terminie 7 dni od dnia wystąpienia okoliczności stanowiącej podstawę do dokonania zmiany.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający nie zastrzega poufności informacji, udostępnianych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złożyć w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt.III.3) ogłoszenia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa laptopów z oprogramowaniem, pendrive-ów oraz tabletów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Faktyczny termin realizacji zamówienia będzie zależał od oświadczenia Wykonawcy, składanego w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert "termin realizacji". 20 dni to maksymalny termin realizacji.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie laptopów z oprogramowaniem, pendrive-ów oraz tabletów:
1) Laptop z oprogramowaniem nr 1 – 25 szt.
2) Tablet nr 1 – 8 szt.
3) Tablet nr 2 – 30 szt.
4) Pendrive nr 1 – 30 szt.
5) Pendrive nr 2 – 15 szt.
6) Pendrive nr 3 – 22 szt.
7) Pendrive nr 4 – 107 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostarczenie minikomputera jednopłytkowego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33021000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,95
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Faktyczny termin realizacji zamówienia będzie zależał od oświadczenia Wykonawcy, składanego w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert "termin realizacji". 20 dni to maksymalny termin realizacji.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie minikomputera jednopłytkowego:
Zestaw minikomputera jednopłytkowego nr 1 – 15 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostarczenie drukarek 3D, skanerów 3D, filamentów, manipulatorów 3D.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Faktyczny termin realizacji zamówienia będzie zależał od oświadczenia Wykonawcy, składanego w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert "termin realizacji". 20 dni to maksymalny termin realizacji.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie drukarek 3D, skanerów 3D, filamentów, manipulatorów 3D:
1) Drukarka 3D nr 1 – 1 szt.
2) Drukarka 3D nr 2 – 1 szt.
3) Filament (materiał do druku 3D) – 20 szt.
4) Skaner 3D – 1 szt.
5) Manipulator 3D – 1 szt.
|
| |