Sukcesywna dostawa mieszanek mlecznych dla noworodków, niemowląt i małych dzieci do kuchni Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku

Data publikacji 2017-12-18
Data zakończenia 2017-12-27 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633799-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 564feaa9-d293-413c-8c4d-496b497c25ea
Biuletyn 633799-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Regon 146378640
Zamawiajacy adres ulica ul. Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Otwock
Zamawiajacy kod pocztowy 05-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 778 26 00
Zamawiajacy fax 22 779 09 90
Zamawiajacy email zp@szpital-otwock.med.pl
Adres strony url www.pcz-otwock.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pcz-otwock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pcz-otwock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w składać osobiście w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00 w siedzibie Zamawiającego, w kancelarii/sekretariacie Prezesa Zarządu lub przesłać pocztą na adres:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Batorego 44, 05-400 Otwock
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa mieszanek mlecznych dla noworodków, niemowląt i małych dzieci do kuchni Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Numer referencyjny 27/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 10510,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający wymaga złożenia Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga złożenia Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga złożenia Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Inne dokumenty niewymienione Zaświadczenie o dopuszczeniu samochodów do transportu żywności. Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymagania ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914) oraz inne przepisy dotyczącego danego rodzaju towarów. Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów, tj. Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zmiany postanowień umowy, w stosunku do jej pierwotnego brzmienia, w następujących sytuacjach: a) istotnej zmiany kursów walutowych, jeżeli zasadniczo wpływa to na koszt dostawy; b) zmiany cen urzędowych produktów; c) niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 4 w terminie na jaki zawarta została umowa – Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu trwania umowy na czas określony do 1 roku, z tym zastrzeżeniem iż łączny okres obowiązywania umowy nie może trwać dłużej niż 3 lat, przy zachowaniu ogólnej wartości brutto umowy bez zmian; wydłużenie okresu trwania umowy wymaga zawarcia pisemnego aneksu przed zakończeniem okresu obowiązywania niniejszej umowy; d) zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy wyrobu wycofanego z produkcji i zastąpienie go wyrobem zamiennym; e) wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż towar objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym; f) podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego; g) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego; h) zmiany polegającej na zamianie niewykorzystanego asortymentu obejmującego powyższą umowę na asortyment wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie; i) przesunięć ilościowo – asortymentowych pomiędzy poszczególnymi pakietami z zastrzeżeniem, że całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie; j) zakupu u Wykonawcy w miejsce produktu wskazanego szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do umowy odpowiednika tego samego lub innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany produkt, w wypadku gdy będzie to uzasadnione potrzebami Zamawiającego; k) zmniejszenia ceny jednostkowej produktu w każdej sytuacji zgłoszonej przez Wykonawcę; l) sposobu konfekcjonowania bez zmiany postaci produktu. 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mieszanki mleczne dla noworodków, niemowląt i małych dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9895,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część (zadanie, pakiet) składa się z 12 pozycji w różnych ilościach. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pod nazwą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mieszanki mleczne dla noworodków, niemowląt i małych dzieci - II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 20520,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część (zadanie, pakiet) składa się z 5 pozycji w różnych ilościach. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pod nazwą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy cząstkowej
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)