GuidZP400 |
d6db82f5-7a2c-454a-a0a5-bf18a074c329
|
Biuletyn |
635143-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Filharmonia Narodowa
|
Regon |
27853400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jasna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 517 161
|
Zamawiajacy email |
filharmonia@filharmonia.pl
|
Adres strony url |
www.filharmonia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa instytucja artystyczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.filharmonia.4bip.pl/index.php?idg=4&id=40&x=97
|
Oferty wnioski dostepne |
Filharmonia Narodowa ul. Jasna 5 00-950 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego i sieciowego oraz oprogramowania dla potrzeb Filharmonii Narodowej w Warszawie
|
Numer referencyjny |
ZP/01/12/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację i konfigurację sprzętu komputerowego i sieciowego oraz oprogramowania dla potrzeb Filharmonii Narodowej w Warszawie.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
2. Informacja o przewidzianych zamówieniach, o których mowa w pkt 1, nie jest zobowiązaniem Zamawiającego do udzielenia takiego zamówienia.
3. Zamówienia, o których mowa w pkt 1, zostaną udzielone pod warunkiem powstania potrzeby ich udzielenia oraz posiadania przez Zamawiającego środków finansowych.
4. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 polegać będą na powtórzeniu usług określonych w każdym z Pakietów w zakresie ustalonym przez Zamawiającego. Zamówienia uzupełniające dotyczyć będą usług oznaczonych kodami CPV: 48820000-2 - serwery, 32420000-3 - urządzenia sieciowe, 30213000-5 - komputery osobiste, 30213100-6 - komputery przenośne, 48000000-8 – różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe.
|
Data zakonczenia |
2018-01-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji Przedmiotu zamówienia zostanie określony na podstawie wybranej oferty Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, iż minimalny termin realizacji Przedmiotu zamówienia wynosi 14 dni od dnia podpisania umowy, nie później niż do 31.01.2018 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba że Wykonawca wskaże Zamawiającemu bezpłatne lub ogólnodostępne bazy danych, w szczególności rejestru publiczne w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zdania publiczne (Dz. U. z 2014 r., poz. 1114, z późn. zm.).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy.
2. Zmiany istotne, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dotyczyć mogą:
2.1. zmiany stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia;
2.2. wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanych urządzeń; w takim przypadku Wykonawca będzie mógł dostarczyć inne urządzenia, spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana pozostaje bez wpływu na warunki dostawy i wykonywania świadczeń gwarancyjnych. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu.
3. Zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp nie stanowią modyfikacje treści umowy dotyczące w szczególności numerów telefonów, adresów, numerów rachunków bankowych wskazanych
w Umowie, osób wyznaczonych przez obie strony do kontaktu. Zmiany wymienione
w zdaniu poprzedzającym dokonuje się zawiadamiając niezwłocznie drugą stronę. Zawiadomienie jest skuteczne od dnia odbioru zawiadomienia przez drugą Stronę umowy.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|