GuidZP400 |
1dd82b63-5d86-4525-85c9-f68061ce84b4
|
Biuletyn |
634854-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Boguchwała
|
Regon |
69058200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Suszyckich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Boguchwała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36-040
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
017 8755201
|
Zamawiajacy fax |
017 8755209
|
Zamawiajacy email |
um@boguchwala.pl
|
Adres strony url |
www.bip.boguchwala.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Oś priorytetowa IV OCHRONA ŚRODOWISKA NATURALNEGO I DZIEDZICTWA KULTUROWEGO, działania 4.6 Kultura, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.boguchwala.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Boguchwale, ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i wyposażenia do Centrum promocji Dziedzictwa Kulturowego w Lokalnym Ośrodku Kultury RAZEM w Niechobrzu w ramach zadania pn. „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i wsparcie instytucji kultury na terenie ROF”
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wyposażenia do Lokalnego Ośrodka Kultury Razem w Niechobrzu. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 4 do SIWZ .
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Pakiet nr 1 Meble
1. Stolik świetlicowy – 40 szt.
2. Krzesło świetlicowe – 200 szt.
3. Szafa biurowa – 4 szt.
4. Szafa aktowa – 4 szt.
5. Biurko – 2 szt.
6. Wieszak na ubrania – szt. 6
7. Antyrama ścienna – 6 szt.
Pakiet nr 2 sprzęt komputerowy, sprzęt konferencyjny
1. Laptop z oprogramowaniem – 1 szt.
2. Mysz laserowa – 1 szt.
3. Torba na laptop – 1 szt.
4. Projektor – 1 szt.
5. Ekran na statywie – 1 szt.
6. Pokrowiec na ekran – 1 szt.
7. Wskaźnik laserowy – 1 szt.
Pakiet nr 3 sprzęt nagłośnieniowy
1. Radiomagnetofon – 1 szt.
2. Mikser 16 kanałowy – 1 szt.
3. Zestaw głośników nagłaśniających – 1 szt.
4. Mikrofon dynamiczny – 5 szt.
5. Mikrofon bezprzewodowy – 2 szt.
6. Zestaw przewodów do sprzętu nagłaśniającego – 1 szt.
7. Stojak do mikrofonu – 5 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w budżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji zamówienia.
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Dodatkowe informacje dotyczące terminu:
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:
Pakiet 1: do 30 dni od daty udzielenia zamówienia
Pakiet 2: do 30 dni od daty udzielenia zamówienia
Pakiet 3: do 30 dni od daty udzielenia zamówienia
Podany termin jest terminem maksymalnym, krótszy czas realizacji jest punktowany w ramach kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymagana złożenia żadnych dokumentów
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymagana złożenia żadnych dokumentów
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymagana złożenia żadnych dokumentów
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowyZałącznik nr 1 do SIWZForma dokumentu: oryginał.
2. Arkusze wyliczenia ceny – składane wraz z ofertą w ilości zgodnej z ilością pakietów, na które ofertę składa Wykonawca.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć:Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załacznik Nr 7 do SIWZ)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości:
Pakiet 1: 1 000 zł (tysiąc złotych zero groszy)
Pakiet 2: 200 zł (dwieście złotych zero groszy)
Pakiet 3: 400 zł (czterysta złotych zero groszy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z niżej podanych okoliczności:
a) zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto.
b) w przypadku zmiany nazwy produktu, przez producenta przy niezmienionym produkcie. Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku do przedstawienia stosownych dokumentów.
c)zmiana terminu umowy w przypadku gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez wykonawcę lub zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich np. siła wyższa
W ww. przypadkach termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia przedmiotu umowy w sposób należyty.
|
IV 4 4 data |
2017-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 Meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Podany termin realizacji zamówienia jest terminem maksymalnym, skrócenie podanego terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.
Punkty będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1 Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
2 W kryterium „terminu realizacji zamówienia” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji:
- wykonanie zamówienia do 14 dni od daty udzielenia zamówienia- 40 pkt
- wykonanie zamówienia do 21 dni od daty udzielenia zamówienia- 20 pkt
- wykonanie zamówienia do 30 dni od daty udzielenia zamówienia- 0
|
Zalacznik krotki opis |
1. Stolik świetlicowy – 40 szt.
2. Krzesło świetlicowe – 200 szt.
3. Szafa biurowa – 4 szt.
4. Szafa aktowa – 4 szt.
5. Biurko – 2 szt.
6. Wieszak na ubrania – szt. 6
7. Antyrama ścienna – 6 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 sprzęt komputerowy, sprzęt konferencyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Podany termin realizacji zamówienia jest terminem maksymalnym, skrócenie podanego terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.
Punkty będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1 Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
2 W kryterium „terminu realizacji zamówienia” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji:
- wykonanie zamówienia do 14 dni od daty udzielenia zamówienia- 40 pkt
- wykonanie zamówienia do 21 dni od daty udzielenia zamówienia- 20 pkt
- wykonanie zamówienia do 30 dni od daty udzielenia zamówienia- 0
|
Zalacznik krotki opis |
1. Laptop z oprogramowaniem – 1 szt.
2. Mysz laserowa – 1 szt.
3. Torba na laptop – 1 szt.
4. Projektor – 1 szt.
5. Ekran na statywie – 1 szt.
6. Pokrowiec na ekran – 1 szt.
7. Wskaźnik laserowy – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 sprzęt nagłośnieniowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Podany termin realizacji zamówienia jest terminem maksymalnym, skrócenie podanego terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.
Punkty będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1 Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
2 W kryterium „terminu realizacji zamówienia” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji:
- wykonanie zamówienia do 14 dni od daty udzielenia zamówienia- 40 pkt
- wykonanie zamówienia do 21 dni od daty udzielenia zamówienia- 20 pkt
- wykonanie zamówienia do 30 dni od daty udzielenia zamówienia- 0
|
Zalacznik krotki opis |
1. Radiomagnetofon – 1 szt.
2. Mikser 16 kanałowy – 1 szt.
3. Zestaw głośników nagłaśniających – 1 szt.
4. Mikrofon dynamiczny – 5 szt.
5. Mikrofon bezprzewodowy – 2 szt.
6. Zestaw przewodów do sprzętu nagłaśniającego – 1 szt.
7. Stojak do mikrofonu – 5 szt.
|
| |