GuidZP400 |
19c1e946-57e5-4887-a17c-a9eb55714ee6
|
Biuletyn |
635538-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Grodzisk Mazowiecki
|
Regon |
52478900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki 32A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grodzisk Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05825
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 555 146
|
Zamawiajacy fax |
227 555 327
|
Zamawiajacy email |
urzad@grodzisk.pl
|
Adres strony url |
www.bip.grodzisk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.grodzisk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.grodzisk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Notarialna B. Kuczyńska, P. Kuczyński, W. Młynarski, Notariusze Spółka Partnerska, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Bartniaka 12A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa oraz wdrożenie oprogramowania graficznego, intranetowego, zabezpieczającego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki
|
Numer referencyjny |
ZP.271.118.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest :
„Zakup i dostawa oraz wdrożenie oprogramowania graficznego, intranetowego, zabezpieczającego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki”
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część nr 1: Zakup i dostawa oprogramowania graficznego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki’
Oprogramowanie typ 1 – 5 licencji
Oprogramowanie typ 2 – 5 licencji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 i 4 do SIWZ .
Część nr 2:Zakup i dostawa wraz z wdrożeniem oprogramowania intranetowego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 i 5 do SIWZ .
Część nr 3: Zakup i dostawa wraz z wdrożeniem oprogramowania zabezpieczającego na potrzeby realizacji projektu pn : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 i 6 do SIWZ .
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
37
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
Część nr 1: maksymalny 21 dni
Część nr 2: Termin wykonania przedmiotu umowy – 37 m-cy : tj dostawa i wdrożenie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy. Wsparcie techniczne, szkolenia, rozwój kliencki 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru dostawy i wdrożenia.
Część nr 3: Termin wykonania przedmiotu umowy – 13 m-cy : tj dostawa systemu i wdrożenie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy. Wsparcie techniczne do dostarczonych Systemów będzie świadczone przez Wykonawcę, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru dostawy i wdrożenia systemu .
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 5 lit. a
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII ust. 5 lit. a niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3.
Kompletna oferta musi zawierać
Oferta powinna składać się z :
1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1,
2) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu ;– zgodnego z treścią Załącznika nr 2
3)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy)
4) pełnomocnictwo w - oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy),
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
akres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawierają załączniki od 4-6
|
IV 4 4 data |
2018-01-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa oprogramowania graficznego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki’
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 1: Zakup i dostawa oprogramowania graficznego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki’
Oprogramowanie typ 1 – 5 licencji
Oprogramowanie typ 2 – 5 licencji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 i 4 do SIWZ .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wraz z wdrożeniem oprogramowania intranetowego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
37
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa wraz z wdrożeniem oprogramowania intranetowego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 i 5 do SIWZ .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wraz z wdrożeniem oprogramowania zabezpieczającego na potrzeby realizacji projektu pn : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa wraz z wdrożeniem oprogramowania zabezpieczającego na potrzeby realizacji projektu pn : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 i 6 do SIWZ .
|
| |