Dostawa artykułów żywnościowych w postaci przetworów warzywnych i owocowych oraz artykułów mrożonych do Szkoły Policji w Katowicach w 2018 r.

Data publikacji 2017-12-22
Data zakończenia 2018-01-04 00:00:00
Instytucja Szkoła Policji w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Ziemniaki przetworzone,
  • Przetworzone owoce i orzechy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636046-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153130005, 153324008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych w postaci przetworów warzywnych i owocowych oraz artykułów mrożonych do Szkoły Policji w Katowicach 2018 r., wg kodu CPV: 15313000-5 (Ziemniaki przetworzone), 15851220-6 (Ciasto makaronowe nadziewane), 15331170-9 (Warzywa mrożone), 15311100-2 (Chipsy i frytki), 15332400-8 (Owoce konserwowane), 15331500-2 (Warzywa konserwowane w occie), 15331462-3 (Groch puszkowany), 15331470-2 (Kukurydza słodka), 15331463-0 (Puszkowana fasola nieobrana), 15331464-7 (Puszkowana cała fasola), 15331427-6 (Skoncentrowany przecier pomidorowy), 15332290-3 (Dżemy), 15332230-5 (Marmolady), 15331428-3 (Sos pomidorowy), 15331136-9( Papryki przetworzone), 15331480-5 (Warzywa tymczasowo zakonserwowane), 15332400-8 (Owoce konserwowane), 15331135-2 (Grzyby przetworzone). Część I-przetwory warzywne i owocowe(załącznik nr 1 do SIWZ). Część II-artykuły mrożone (załącznik nr 1a do SIWZ). Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz maksymalna ilość zamawianych produktów została podana w Specyfikacjach asortymentowo - ilościowo – wartościowych stanowiących załączniki nr 1 i 1a do SIWZ. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi
i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6d2c9b67-9961-4555-9850-19ed9ebc3f1b
Biuletyn 636046-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Policji w Katowicach
Regon 27667677500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gen. Jankego
Zamawiajacy adres numer domu 276
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40684
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 6069440, 6069441
Zamawiajacy fax 032 6069249, 6069279
Zamawiajacy email zam.pub@spkatowice.policja.gov.pl
Adres strony url https:// katowice.szkolapolicji.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://katowice.szkolapolicji.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://katowice.szkolapolicji.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła POlicji w Katowicach ul. Gen. Jankego 276, 40-684 Katowice, Sekretariat Wydziału Finansów budynek D, pokój Nr D-04
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych w postaci przetworów warzywnych i owocowych oraz artykułów mrożonych do Szkoły Policji w Katowicach w 2018 r.
Numer referencyjny 17/ZP/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych w postaci przetworów warzywnych i owocowych oraz artykułów mrożonych do Szkoły Policji w Katowicach 2018 r., wg kodu CPV: 15313000-5 (Ziemniaki przetworzone), 15851220-6 (Ciasto makaronowe nadziewane), 15331170-9 (Warzywa mrożone), 15311100-2 (Chipsy i frytki), 15332400-8 (Owoce konserwowane), 15331500-2 (Warzywa konserwowane w occie), 15331462-3 (Groch puszkowany), 15331470-2 (Kukurydza słodka), 15331463-0 (Puszkowana fasola nieobrana), 15331464-7 (Puszkowana cała fasola), 15331427-6 (Skoncentrowany przecier pomidorowy), 15332290-3 (Dżemy), 15332230-5 (Marmolady), 15331428-3 (Sos pomidorowy), 15331136-9( Papryki przetworzone), 15331480-5 (Warzywa tymczasowo zakonserwowane), 15332400-8 (Owoce konserwowane), 15331135-2 (Grzyby przetworzone). Część I-przetwory warzywne i owocowe(załącznik nr 1 do SIWZ). Część II-artykuły mrożone (załącznik nr 1a do SIWZ). Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz maksymalna ilość zamawianych produktów została podana w Specyfikacjach asortymentowo - ilościowo – wartościowych stanowiących załączniki nr 1 i 1a do SIWZ. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.
Cpv glowny przedmiot 15313000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca: Spełniał wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 149 z późn. zm.) w szczególności podlegają stałemu nadzorowi właściwych władz, ustawie z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 242 z późn. zm.) w szczególności podlegają stałemu nadzorowi właściwych władz.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy którzy: 1. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (dostawę) obejmującą swym zakresem dostawy artykułów żywnościowych w postaci przetworów warzywnych i owocowych oraz artykułów mrożonych o wartości co najmniej : dla części I-przetwory warzywne i owocowe 40 000,00 ( czterdzieści tysięcy ) złotych brutto, dla części II – artykuły mrożone 50 000,00 (pięćdziesiąt tysięcy) złotych brutto. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający żąda :na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp – przedstawienia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, wykazu dostaw wykonanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (dostawę) obejmującą swym zakresem dostawy artykułów żywnościowych w postaci przetworów warzywnych i owocowych oraz artykułów mrożonych . Wykaz powinien zostać złożony w formie zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.2. Dysponujął osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą spełniającą wymagania określone w ustawie z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz.U. z 2016, poz. 1866, z późn. zm.). Wykaz powinien zostać złożony w formie zgodniej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.3. Dysponują co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w rozdziale IV Załącznika nr II do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE. L. z 30 kwietnia 2004 r. nr 139.1). Wykaz powinien zostać złożony w formie zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia i dokumenty na potwierdzenia braku podstaw o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, wskazanych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów jakich, może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126)
Zakresie warunkow udzialu 1. Aktualnego zaświadczenia właściwych władz, że Wykonawca podlega stałemu nadzorowi, zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia( t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.), lub ustawie z dnia 16 grudnia o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz.U.z 2017 r. poz. 242 z późn. zm.). Wzór zaświadczenia określa załącznik nr 6 do Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego( Dz.U. z 2017 r. nr 106 poz.730). 2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: 1). Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności posiadające ważne orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien zostać złożony w formie zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2). Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych są wykonywane , a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy : w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Wykaz środka/ów transportu jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych do wykonania zamówienia, ze wskazaniem daty wydania oraz ważności decyzji właściwych władz, dopuszczającej do przewozu żywności środki transportu. Wzór wykazu środka/ów transportu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IV SIWZ : 1) ust. 3-5 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Inne dokumenty niewymienione 1. Specyfikacje asortymentowo-ilościowo-wartościowe wypełnione zgodnie z załącznikami nr 1 i 1a do SIWZ. 2. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3) oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz aktualne na dzień składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą karty produktów, lub innych podobnych dokumentów, z których jednoznacznie wynikałby ich skład oraz spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego.5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia-załącznik nr 7 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W myśl art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, ZAMAWIAJĄCY może w zależności od potrzeb zmienić o 50% ilość zamówionych produktów, w odniesieniu do pierwotnych potrzeb określonych szacunkowo w Specyfikacjach Asortymentowo-Ilościowo-Wartościowych. Z tego tytułu WYKONAWCY nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być stanowić oddzielną część oferty opisaną w następujący sposób „INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA” i włączone do oferty w dodatkowej zabezpieczonej kopercie.
IV 6 1 srodki ochrony Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być stanowić oddzielną część oferty opisaną w następujący sposób „INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA” i włączone do oferty w dodatkowej zabezpieczonej kopercie.
IV 4 4 data 2018-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przetwory warzywne i owocowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15332400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy artykułów żywnościowych w postaci przetworów warzywnych i owocowych do Szkoły Policji w Katowicach w 2018 r.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15313000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy artykułów żywnościowych w postaci artykułów mrożonych do Szkoły Policji w Katowicach w 2018 r.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)