GuidZP400 |
d16e4599-3953-4ed9-b26d-856a1a5ca1a8
|
Biuletyn |
633782-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
|
Regon |
011320130
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pawińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17/21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-106
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(22)6028645
|
Zamawiajacy fax |
+48(22)8254979
|
Zamawiajacy email |
a.strojek@zer.msw.gov.pl
|
Adres strony url |
bip.zer.msw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
organ podległy Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.zer.msw.gov.pl - zakładka zamówienia publiczne
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.zer.msw.gov.pl - zakładka zamówienia publiczne
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa ergonomicznych foteli obrotowych dla: Część 1 - Zakładu Emerytalno – Rentowego MSWiA, Część 2 - Komisji Lekarskich i Wydziału Logistyki Komisji Lekarskich ZER MSWiA, ZER-ZP-32/2017
|
Numer referencyjny |
ZER-ZP-32/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ergonomicznych foteli obrotowych dla:
Część 1 - Zakładu Emerytalno – Rentowego MSWiA - w ilości 90 sztuk,
Część 2 - Komisji Lekarskich i Wydziału Logistyki Komisji Lekarskich ZER MSWiA - w ilości 40 sztuk.
Wymagania i warunki realizacji zamówienia:
1.Wykonawca zaoferuje i dostarczy fotele obrotowe fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2017 r., zafoliowane, kompletne i gotowe do użycia, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich;
2.Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanych i dostarczonych foteli obrotowych, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem foteli obrotowych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z praw patentowych, dotyczące przedmiotu dostawy odpowiada wyłącznie Wykonawca,
3.zaoferowane i dostarczone fotele obrotowe muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r. Nr 148, poz. 973).
4. Fotele obrotowe muszą być objęte min. 60-miesięczną (maks. 120-miesięczną) gwarancją producenta obejmującą cały fotel obrotowy (wszystkie jego elementy).
|
Cpv glowny przedmiot |
39111100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. (zgodnie z załączonym do formularza oferty wzorem oświadczenia).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia MR w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1. min. 3 wyraźne zdjęcia (przód, tył i profil); przedstawione zdjęcia muszą jednoznacznie potwierdzać zgodność oferowanych foteli obrotowych z opisem przedmiotu zamówienia,
2. kartę katalogową wystawioną przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora foteli przedstawiającą zaoferowany model fotela obrotowego; karta katalogowa musi zawierać: nazwę handlową fotela obrotowego, nazwę producenta fotela obrotowego, dokładny opis zawierający szczegóły techniczne i funkcjonalne fotela obrotowego,
3. próbki tkaniny koloru szarego w minimum 2 odcieniach, każda próbka o wymiarach: min.: 30mm x 70mm wraz ze szczegółowym opisem tkanin; Zamawiający dokona wyboru koloru tkaniny na podstawie załączonych do oferty próbek.
Zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 Rozporządzenia MR w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
a) certyfikat ISO 14001 lub EMAS potwierdzający posiadanie przez producenta foteli obrotowych wdrożonego Systemu Zarządzania Środowiskowego w zakresie: projektowania i produkcji foteli obrotowych lub mebli,
b) certyfikat ISO 9001 lub EMAS dla firmy, która będzie świadczyła serwis gwarancyjny
w zakresie serwisu foteli obrotowych lub mebli,
c) potwierdzenie zgodności produktu z normami PN EN 1335-1:2004, PN EN 1335-2:2002, PN-EN 1335-3:2002 lub dokument równoważny – dotyczące krzeseł biurowych;
d) atesty: PN-EN ISO 12947-2, PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-2, PN-EN ISO 105-B02, PN-EN ISO 12945-2,
e) protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z normą PN EN 1335-1:2004, (wystawiony przez Instytut Medycyny Pracy lub inną upoważnioną jednostkę) i z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r. Nr 148, poz. 973),
f) poświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora, że zaoferowane fotele obrotowe będą objęte gwarancją producenta na min. 60-miesięcy (maks. 120-miesięcy) po zawarciu umowy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych 00/100), Część 2: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień niniejszej umowy wynikających ze:
1) zmiany warunków dostaw (liczba, miejsce dostawy);
2) zmiany warunków i terminów płatności – wynikające ze stopnia wykorzystania środków budżetowych i terminów ich wydatkowania;
3) zmiany przepisów prawa, które będą miały wpływ na realizację zawartej umowy;
4) powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących „siłą wyższą”), grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|