Dostawa ergonomicznych foteli obrotowych dla: Część 1 - Zakładu Emerytalno – Rentowego MSWiA, Część 2 - Komisji Lekarskich i Wydziału Logistyki Komisji Lekarskich ZER MSWiA, ZER-ZP-32/2017

Data publikacji 2017-12-29
Data zakończenia 2018-01-10 00:00:00
Instytucja Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Siedziska

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633782-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391111004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa ergonomicznych foteli obrotowych dla:
Część 1 - Zakładu Emerytalno – Rentowego MSWiA - w ilości 90 sztuk,
Część 2 - Komisji Lekarskich i Wydziału Logistyki Komisji Lekarskich ZER MSWiA - w ilości 40 sztuk.
Wymagania i warunki realizacji zamówienia:
1.Wykonawca zaoferuje i dostarczy fotele obrotowe fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2017 r., zafoliowane, kompletne i gotowe do użycia, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich;
2.Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanych i dostarczonych foteli obrotowych, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem foteli obrotowych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z praw patentowych, dotyczące przedmiotu dostawy odpowiada wyłącznie Wykonawca,
3.zaoferowane i dostarczone fotele obrotowe muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r. Nr 148, poz. 973).
4. Fotele obrotowe muszą być objęte min. 60-miesięczną (maks. 120-miesięczną) gwarancją producenta obejmującą cały fotel obrotowy (wszystkie jego elementy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d16e4599-3953-4ed9-b26d-856a1a5ca1a8
Biuletyn 633782-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
Regon 011320130
Zamawiajacy adres ulica Pawińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 17/21
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-106
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48(22)6028645
Zamawiajacy fax +48(22)8254979
Zamawiajacy email a.strojek@zer.msw.gov.pl
Adres strony url bip.zer.msw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny organ podległy Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji
Dostep dokumentow zamowienia bip.zer.msw.gov.pl - zakładka zamówienia publiczne
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.zer.msw.gov.pl - zakładka zamówienia publiczne
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa ergonomicznych foteli obrotowych dla: Część 1 - Zakładu Emerytalno – Rentowego MSWiA, Część 2 - Komisji Lekarskich i Wydziału Logistyki Komisji Lekarskich ZER MSWiA, ZER-ZP-32/2017
Numer referencyjny ZER-ZP-32/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa ergonomicznych foteli obrotowych dla: Część 1 - Zakładu Emerytalno – Rentowego MSWiA - w ilości 90 sztuk, Część 2 - Komisji Lekarskich i Wydziału Logistyki Komisji Lekarskich ZER MSWiA - w ilości 40 sztuk. Wymagania i warunki realizacji zamówienia: 1.Wykonawca zaoferuje i dostarczy fotele obrotowe fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2017 r., zafoliowane, kompletne i gotowe do użycia, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich; 2.Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanych i dostarczonych foteli obrotowych, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem foteli obrotowych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z praw patentowych, dotyczące przedmiotu dostawy odpowiada wyłącznie Wykonawca, 3.zaoferowane i dostarczone fotele obrotowe muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r. Nr 148, poz. 973). 4. Fotele obrotowe muszą być objęte min. 60-miesięczną (maks. 120-miesięczną) gwarancją producenta obejmującą cały fotel obrotowy (wszystkie jego elementy).
Cpv glowny przedmiot 39111100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. (zgodnie z załączonym do formularza oferty wzorem oświadczenia).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia MR w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1. min. 3 wyraźne zdjęcia (przód, tył i profil); przedstawione zdjęcia muszą jednoznacznie potwierdzać zgodność oferowanych foteli obrotowych z opisem przedmiotu zamówienia, 2. kartę katalogową wystawioną przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora foteli przedstawiającą zaoferowany model fotela obrotowego; karta katalogowa musi zawierać: nazwę handlową fotela obrotowego, nazwę producenta fotela obrotowego, dokładny opis zawierający szczegóły techniczne i funkcjonalne fotela obrotowego, 3. próbki tkaniny koloru szarego w minimum 2 odcieniach, każda próbka o wymiarach: min.: 30mm x 70mm wraz ze szczegółowym opisem tkanin; Zamawiający dokona wyboru koloru tkaniny na podstawie załączonych do oferty próbek. Zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 Rozporządzenia MR w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a) certyfikat ISO 14001 lub EMAS potwierdzający posiadanie przez producenta foteli obrotowych wdrożonego Systemu Zarządzania Środowiskowego w zakresie: projektowania i produkcji foteli obrotowych lub mebli, b) certyfikat ISO 9001 lub EMAS dla firmy, która będzie świadczyła serwis gwarancyjny w zakresie serwisu foteli obrotowych lub mebli, c) potwierdzenie zgodności produktu z normami PN EN 1335-1:2004, PN EN 1335-2:2002, PN-EN 1335-3:2002 lub dokument równoważny – dotyczące krzeseł biurowych; d) atesty: PN-EN ISO 12947-2, PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-2, PN-EN ISO 105-B02, PN-EN ISO 12945-2, e) protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z normą PN EN 1335-1:2004, (wystawiony przez Instytut Medycyny Pracy lub inną upoważnioną jednostkę) i z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r. Nr 148, poz. 973), f) poświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora, że zaoferowane fotele obrotowe będą objęte gwarancją producenta na min. 60-miesięcy (maks. 120-miesięcy) po zawarciu umowy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych 00/100), Część 2: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień niniejszej umowy wynikających ze: 1) zmiany warunków dostaw (liczba, miejsce dostawy); 2) zmiany warunków i terminów płatności – wynikające ze stopnia wykorzystania środków budżetowych i terminów ich wydatkowania; 3) zmiany przepisów prawa, które będą miały wpływ na realizację zawartej umowy; 4) powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących „siłą wyższą”), grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
IV 4 4 data 2018-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 - Dostawa ergonomicznych foteli obrotowych dla Zakładu Emerytalno – Rentowego MSWiA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39111100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Dostawa ergonomicznych foteli obrotowych dla Zakładu Emerytalno – Rentowego MSWiA w ilości 90 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 - Dostawa ergonomicznych foteli obrotowych dla Komisji Lekarskich i Wydziału Logistyki Komisji Lekarskich ZER MSWiA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39111100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Dostawa ergonomicznych foteli obrotowych dla Komisji Lekarskich i Wydziału Logistyki Komisji Lekarskich ZER MSWiA w ilości 40 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Oferowana Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)