Dostawa i montaż 4 ( czterech ) wiat przystankowych oraz dostawa elementów systemu informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego dla Zakładu Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Wągrowcu w roku 2018 .

Data publikacji 2017-12-29
Data zakończenia 2018-01-15 00:00:00
Instytucja Zakład Komunikacji Miejskiej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Miejscowość Wągrowiec
Województwo wielkopolskie
Branża
  • System informacji ruchu pasażerskiego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635227-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488132002, 442123215
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Zakładu Komunikacji Miejskiej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Wągrowcu, ul. Skocka 18, czterech sztuk fabrycznie nowych wiat przystankowych dla komunikacji miejskiej, oraz dostawa elementów przystankowej i autobusowej dynamicznej informacji pasażerskiej w ramach projektu nr RPWP.03.03.01-30-0011/16 zatytułowanego: „Poprawa stanu transportu publicznego miasta Wągrowca poprzez zakup niskoemisyjnych autobusów oraz budowę i przebudowę infrastruktury transportowej wraz z działaniami promocyjnymi” przy współudziale środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3 "Energia", Działania 3.3 „Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska”, Poddziałanie 3.3.1 „Inwestycje w obszarze transportu miejskiego” w ramach konkursu nr RPWP.03.03.01-IZ-00-30-0001/16 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące ww. dostawy podany jest w załączniku nr 1/1 i załączniku nr 1/2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: część 1 i 2 Nazwa i kod ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) wiaty autobusowe 44212321-5 , systemy informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego - CPV 48813200-2.
Przedmiot zamówienia obejmuje nieodpłatne przeszkolenie pracowników Zamawiającego (dwóch elektromechaników oraz jednego pracownika personelu technicznego ) w zakresie montażu zestawu ( tablica przystankowa, akumulator, panel fotowoltaiczny ) , jego uruchomienia ,obsługi i napraw w terminie dostawy i w siedzibie Zamawiającego.
Wymagany okres gwarancji i rękojmi:
Minimalny okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia określonego w części 1 i 2 wynosi 24 miesiące. Inne okresy gwarancyjne określone w kryterium oceny „gwarancja” , zaoferowane przez Wykonawców będą obowiązywały na podstawie oferty , która oceniona będzie jako oferta najkorzystniejsza.
Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie Zamawiającemu, przez Wykonawcę gwarancji na dostawę części zamiennych do dostarczonych urządzeń ITS przez minimum 5 lat od daty dostawy urządzeń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2fbbab70-fbe7-4f25-9019-c299287cfdd6
Biuletyn 635227-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zakład Komunikacji Miejskiej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Regon 57205020700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Skocka
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Wągrowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 62100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 67 262 12 16
Zamawiajacy fax 67 262 12 16
Zamawiajacy email zkm@zkmwagrowiec.pl
Adres strony url www.zkmwagrowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projektu nr RPWP.03.03.01-30-0011/16 zatytułowanego: „Poprawa stanu transportu publicznego miasta Wągrowca poprzez zakup niskoemisyjnych autobusów oraz budowę i przebudowę infrastruktury transportowej wraz z działaniami promocyjnymi” przy współudziale środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3 "Energia", Działania 3.3 „Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska”, Poddziałanie 3.3.1 „Inwestycje w obszarze transportu miejskiego” w ramach konkursu nr RPWP.03.03.01-IZ-00-30-0001/16 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Komunikacji Miejskiej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zkmwagrowiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składamnoa ofert w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Wagrowcu, ul. Skocka 18, 62-100 Wągrowiec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż 4 ( czterech ) wiat przystankowych oraz dostawa elementów systemu informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego dla Zakładu Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Wągrowcu w roku 2018 .
Numer referencyjny ZKM-03/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2 części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Zakładu Komunikacji Miejskiej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Wągrowcu, ul. Skocka 18, czterech sztuk fabrycznie nowych wiat przystankowych dla komunikacji miejskiej, oraz dostawa elementów przystankowej i autobusowej dynamicznej informacji pasażerskiej w ramach projektu nr RPWP.03.03.01-30-0011/16 zatytułowanego: „Poprawa stanu transportu publicznego miasta Wągrowca poprzez zakup niskoemisyjnych autobusów oraz budowę i przebudowę infrastruktury transportowej wraz z działaniami promocyjnymi” przy współudziale środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3 "Energia", Działania 3.3 „Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska”, Poddziałanie 3.3.1 „Inwestycje w obszarze transportu miejskiego” w ramach konkursu nr RPWP.03.03.01-IZ-00-30-0001/16 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące ww. dostawy podany jest w załączniku nr 1/1 i załączniku nr 1/2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: część 1 i 2 Nazwa i kod ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) wiaty autobusowe 44212321-5 , systemy informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego - CPV 48813200-2. Przedmiot zamówienia obejmuje nieodpłatne przeszkolenie pracowników Zamawiającego (dwóch elektromechaników oraz jednego pracownika personelu technicznego ) w zakresie montażu zestawu ( tablica przystankowa, akumulator, panel fotowoltaiczny ) , jego uruchomienia ,obsługi i napraw w terminie dostawy i w siedzibie Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: Minimalny okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia określonego w części 1 i 2 wynosi 24 miesiące. Inne okresy gwarancyjne określone w kryterium oceny „gwarancja” , zaoferowane przez Wykonawców będą obowiązywały na podstawie oferty , która oceniona będzie jako oferta najkorzystniejsza. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie Zamawiającemu, przez Wykonawcę gwarancji na dostawę części zamiennych do dostarczonych urządzeń ITS przez minimum 5 lat od daty dostawy urządzeń.
Cpv glowny przedmiot 48813200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-03-27T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Dla określenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający nie stawia wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dla określenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla określenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów które Wykonawca złoży po przedłożeniu oświadczenia o braku podstaw wykluczenia: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niž 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt I Pzp; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp; 8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zmawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp; 9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
Zakresie warunkow udzialu Dla określenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający nie stawia wymagań. Dla określenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia wymagań. Dla określenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia wymagań.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt powyżej niniejszej SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016r. poz. 352). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę, firm podwykonawców. Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane dostawy, usługi i roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego oraz brak podstaw wykluczenia. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego oferowane dostawy, usługi były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, (które są składane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu) i dostępności oświadczeń lub dokumentów (składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016r. poz. 1126) - dalej zwanego „rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r.”, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, (które są składane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu) i dostępności oświadczeń lub dokumentów (składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r., które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r., inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r., innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, które stanowią załączniki Nr 3 i Nr 4 do SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub brak podstaw wykluczenia, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego oraz brak podstaw wykluczenia - wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki i ustalenia, które będą wprowadzone do umowy, określają ogólne warunki umowy, przedstawione w Załączniku nr 6 - Umowa dostawy (projekt). Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następujących przypadkach : a) zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn nie zależnych od stron umowy, b) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy , c) zmian technicznych o ile są one dla Zamawiającego korzystne i obiektywnie uzasadnione. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej w postaci podpisanego przez obie strony aneksu pod rygorem nieważności. d) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2018-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż czterech szt. wiat przystankowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44212321-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-27T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia obejmuje nieodpłatne przeszkolenie pracowników Zamawiającego. (dwóch elektromechaników oraz jednego pracownika personelu technicznego ) w zakresie montażu zestawu ( tablica przystankowa, akumulator, panel fotowoltaiczny ) , jego uruchomienia ,obsługi i napraw w terminie dostawy i w siedzibie Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji i rękojmi Minimalny okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia określonego w części 1 i 2 wynosi 24 miesiące. Inne okresy gwarancyjne określone w kryterium oceny „gwarancja” , zaoferowane przez Wykonawców będą obowiązywały na podstawie oferty , która oceniona będzie jako oferta najkorzystniejsza. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie Zamawiającemu, przez Wykonawcę gwarancji na dostawę części zamiennych do dostarczonych urządzeń ITS przez minimum 5 lat od daty dostawy urządzeń.
Zalacznik krotki opis Nazwa i kod ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) wiaty autobusowe 44212321-5 Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Zakładu Komunikacji Miejskiej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Wągrowcu, ul. Skocka 18, i montaż w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, czterech sztuk , fabrycznie nowych, (wyprodukowanych nie wcześniej jak w 2017 r.), o długości około 4m, głębokości około 1,4 m , wiat przystankowych ,przeznaczonych do wykonywania przewozów w publicznej komunikacji miejskiej. Oferowane wiaty muszą spełniać wszystkie wymagania określone przez polskie przepisy prawa i normy, dotyczące bezpieczeństwa ( Znak CE ). Wykonawca zobowiązany jest: • udzielić gwarancji i rękojmi na warunkach określonych przez Zamawiającego, • dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca montażu wskazanego przez Zamawiającego na 7 dni przed planowaną dostawą do Wągrowca na warunkach DDP wg Incoterms 2010, • musi spełniać parametry techniczne oraz wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1/1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część 1 - dostawa i montaż czterech szt. wiat przystankowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące ww. dostawy podany jest w Załączniku nr 1/1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część 1 - dostawa i montaż czterech szt. wiat przystankowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa elementów przystankowej i autobusowej dynamicznej informacji pasażerskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48813200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-27T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia obejmuje nieodpłatne przeszkolenie pracowników Zamawiającego. (dwóch elektromechaników oraz jednego pracownika personelu technicznego ) w zakresie montażu zestawu ( tablica przystankowa, akumulator, panel fotowoltaiczny ) , jego uruchomienia ,obsługi i napraw w terminie dostawy i w siedzibie Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji i rękojmi Minimalny okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia określonego w części 1 i 2 wynosi 24 miesiące. Inne okresy gwarancyjne określone w kryterium oceny „gwarancja” , zaoferowane przez Wykonawców będą obowiązywały na podstawie oferty , która oceniona będzie jako oferta najkorzystniejsza. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie Zamawiającemu, przez Wykonawcę gwarancji na dostawę części zamiennych do dostarczonych urządzeń ITS przez minimum 5 lat od daty dostawy urządzeń
Zalacznik krotki opis Nazwa i kod ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) systemy informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego - CPV 48813200-2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zakładu Komunikacji Miejskiej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Wągrowcu, ul. Skocka 18, elementów przystankowej i autobusowej dynamicznej informacji pasażerskiej przeznaczonego do wykonywania przewozów w publicznej komunikacji miejskiej. Wykonawca zobowiązany jest: • udzielić gwarancji i rękojmi na warunkach określonych przez Zamawiającego, • dostarczyć przedmiot zamówienia do Zakładu Zamawiającego w Wągrowca na warunkach DDP wg Incoterms 2010 • musi spełniać parametry techniczne oraz wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1/2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- Część 2 - dostawa elementów przystankowej i autobusowej dynamicznej informacji pasażerskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące ww. dostawy podany jest w Załączniku nr 1/2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- Część 2 - dostawa elementów przystankowej i autobusowej dynamicznej informacji pasażerskiej.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)