GuidZP400 |
6c8bb4ad-0a10-4b29-8ab7-0cf2d4c2b940
|
Biuletyn |
636821-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
|
Regon |
178450000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowoursynowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
166
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02787
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 931 390
|
Zamawiajacy fax |
225 931 391
|
Zamawiajacy email |
wladyslaw_sadowski@sggw.pl
|
Adres strony url |
www.sggw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szp.sggw.pl/?oid=121
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szp.sggw.pl/?oid=121
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
bezpośrednio u Zamawiającego, pocztą lub kurierem na adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki SGGW, ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, III piętro, pok. 3/28A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Zastosowań Informatyki i Matematyki SGGW w Warszawie
|
Numer referencyjny |
SZP.260.70.2017.WZIM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Postępowanie prowadzone jest w procedurze, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 ustawy. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Opis przedmiotu zamówienia CPV: 30214000-2, 30234100-9, 30237230-0, 30237200-1, 38652100-1, 48820000-2
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnorodnego sprzętu komputerowego dla WZIM SGGW.
Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Załącznik nr 1 do umowy zawiera wyszczególnienie wymaganych parametrów technicznych sprzętu.
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
Miejscem dostaw sprzętu jest Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa.
OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK
Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE I - CPV 30214000-0, 48820000-2,
Krótki opis części zamówienia:
Zakup 55 zestawów komputerowych stacjonarnych. i 2 serwerów.
Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE II - CPV: 30234100-9, 30237230-0, 30237200-1,
Krótki opis części zamówienia:
Zakup 12 szt. dysków HDD do macierzy, 90 szt. pamięci RAM, 52 szt. klawiatur specjalistycznych,
Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE III - CPV: 38652100-1
Zakup 1 szt. projektora wraz z montażem
|
Cpv glowny przedmiot |
30214000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia dla zadania I i Zadania II maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy .
Termin wykonania zamówienia dla zadania III maksymalnie 45 dni od daty podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych warunków
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć́ wraz z oświadczeniem dokumenty bądź́ informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w ust. 4, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z art. 25a ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej zwanej „ustawą”) i rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Postanowień zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
Oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Inne dokumenty niż oświadczenia, o których mowa zdaniu pierwszym, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych we wzorze umowy w § 14 ust 5.
|
IV 4 4 data |
2018-01-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE I Zakup 55 zestawów komputerowych stacjonarnych. i 2 serwerów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30214000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
CPV 30214000-0, 48820000-2,
Zakup 55 zestawów komputerowych stacjonarnych. i 2 serwerów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE II Zakup 12 szt. dysków HDD do macierzy, 90 szt. pamięci RAM, 52 szt. klawiatur specjalistycznych,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
CPV: 30234100-9, 30237230-0, 30237200-1,
Zakup 12 szt. dysków HDD do macierzy, 90 szt. pamięci RAM, 52 szt. klawiatur specjalistycznych,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE III Zakup 1 szt. projektora wraz z montażem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
CPV: 38652100-1
Zakup 1 szt. projektora wraz z montażem
|
| |