GuidZP400 |
408ec39e-0d47-426b-b1d9-968ebb767ddc
|
Biuletyn |
630827-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Białystok
|
Regon |
000515000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Słonimska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 869 62 49
|
Zamawiajacy fax |
85 869 62 65
|
Zamawiajacy email |
zzp@um.bialystok.pl
|
Adres strony url |
www.bip.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Rozwój infrastruktury transportu miejskiego w Białymstoku” w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 Osi priorytetowej II: Nowoczesna Infrastruktura Transportowa Działania 2.1 Zrównoważony transport miejski na dofinansowanie m.in. zakupów komputerów i czytników do obsługi systemu biletu elektronicznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.bialystok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Białymstoku, Zarząd Białostockiej Komunikacji Miejskiej, ul. Składowa 11, 15-399 Białystok, pokój nr 108 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa 45 szt. fabrycznie nowych komputerów typu „All in One”
|
Numer referencyjny |
BKM-I.271.29.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 45 szt. fabrycznie nowych komputerów typu „All in One” wraz z oprogramowaniem o parametrach:
- Procesor osiągający wydajność CPU Mark min. 6300 punktów w teście Passmarka –Performance Test.
- Narzędzie Performance Test oraz wyniki testów dostępne odpowiednio pod adresami:
http://www.passmark.com/download/pt_download.htm
http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php w kolumnie „Passmark CPU Mark”.
W przypadku braku zaoferowanego przez Wykonawcę procesora na w/w liście, Wykonawca obowiązany jest przeprowadzić test Passmarka i jego wynik załączyć do oferty.
Pamięć RAM: min. 4 GB
Przekątna ekranu: min. 21"
Rozdzielczość ekranu: min: 1920 x 1080 (FullHD)
Dysk twardy: min. 240 GB SSD SATA III
Wbudowane napędy optyczne: Nagrywarka DVD+/-RW
Dźwięk:
- Wbudowany mikrofon
- Wbudowane głośniki stereo
- Zintegrowana karta dźwiękowa
Łączność:
- LAN 10/100/1000 Mbps,
Rodzaje wejść / wyjść:
- HDMI out – min. 1 szt.
- RJ-45 (LAN) – min. 1 szt.
- USB 2.0 – min. 2 szt.
- DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
- USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) – min. 2 szt.
- Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
- Czytnik kart pamięci – min. 1 szt.
Zainstalowany system operacyjny:
System operacyjny: opisany w załączniku nr 5 do SIWZ
Dołączone oprogramowanie do każdego komputera: opisane w załączniku nr 5
Dołączone akcesoria:
- Mysz
- Zasilacz
- Klawiatura
Gwarancja: min. 24 miesiące
2. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag.
3. Urządzenie i oprogramowanie muszą pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producentów urządzeń (oprogramowania) na rynek Polski lub UE.
4. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy do magazynu Zamawiającego przy ul. Składowej 11 w Białymstoku, na własne ryzyko i koszt. Zamawiający wymaga właściwego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia w czasie przewozu od Wykonawcy do magazynu Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca składa:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
(w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych)
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów,
o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca (w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie wstępne, o którym mowa w Rozdz. VII SIWZ - na lub wg Załącznika nr 2 do SIWZ.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. – wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ.
3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3 600,00 PLN.
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – „Dostawa 45 szt. fabrycznie nowych komputerów typu „All in One” wraz z oprogramowaniem”.
4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem), kopię wadium wpiąć do oferty.
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie
się na koncie Zamawiającego.
6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących
po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a
ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem §8 ust. 3 i będą dopuszczalne
w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanych w ofercie na sprzęt o parametrach równoważnych lub o lepszych parametrach, jedynie tego samego producenta i w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji. Parametry nowego sprzętu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowy sprzęt.
3. Zmiana, o której mowa w ust. 2 nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|