Sukcesywna dostawa żywności do stołówki przedszkolnej

Data publikacji 2017-12-30
Data zakończenia 2018-01-08 00:00:00
Instytucja Przedszkole Samorządowe nr 32 "Bajkowe Miasteczko" w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637225-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009, 155000003, 158000006, 152000000, 156000004, 153000001, 154000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo do składanego zamówienia.
2. Opisy, skład, technologie bądź materiały podające producentów określają wymagania minimalne jakościowo bądź technologicznie i dopuszcza się stosowanie zamienników, które nie obniżą tychże wartości w tym użytkowej i jakościowej dostarczanego asortymentu zamówienia.
3. Wskazane bądź sugerujące opisy nie stanowią zatem preferencji Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest zatem wykazać, że dostarczany przez niego asortyment, spełnia minimalne wymagania Zamawiającego.
Do spełnienia powyższego warunku Zamawiający oczekuje przedłożenia wraz z Formularzem ofertowym specyfikacji/karty charakterystyki produktu – o ile występuje. W takim przypadku wypełnienie opisu oferowanego asortymentu w zestawieniu ilościowym (excel) stanowiącym załącznik do Formularza ofertowego nie jest wymagalne.
5. Przedłożone przez Wykonawcę dowody potwierdzające spełnienie warunku określonego w ww. pkt. 4 muszą być jednoznaczne. Zamawiający odrzuci przedłożone dokumenty jeżeli nie będą pozwalały na jednoznaczne spełnienie powyższego obowiązku.
6. Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku EXCEL ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy. Zamawiający z uwagi na możliwość m.in. uzyskania oszczędności z tytułu absencji osób objętych żywieniem, przewiduje dostawy dodatkowe w zależności od potrzeb, które nie przekroczą 50 % wartości zamówienia podstawowego udzielonego na warunkach niniejszej SIWZ stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP lub z uwagi na uwarunkowania wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 3) lub 5) ustawy PZP nie są zmianami istotnymi, umożliwiającymi w trybie art. 144 ust. 1e ustawy PZP na dokonanie nieistotnych zmian w umowie.
7. Realizacja dostaw będzie dokonywana sukcesywnie na podstawie zapotrzebowań Zamawiającego w których każdorazowo określony zostanie termin dostawy oraz asortyment zamówienia – z wyłączeniem dni wolnych od pracy Zamawiającego.
8. Przedmiot zamówienia został określony w następujących częściach:
Cz. 1 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Cz. 2 – Produkty mleczarskie
Cz. 3 – Pieczywo, świeże wyroby piekarnicze
Cz. 4 – Ryby
Cz. 5 – Różne produkty zbożowe
Cz. 6 – Rośliny uprawne, produkty warzywnicze, ogrodnicze
Cz. 7 – Oleje, tłuszcze zwierzęce lub roślinne
W odniesieniu do cz. 1 - 6, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 2 z ww. części. W przypadku złożenia oferty na więcej niż 2 części, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP.
9. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego, w szczególności:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia i innymi aktami wykonawczymi do tej ustawy,
2) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolnospożywczych,
3) ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego,
4) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności (...),
5) rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych,
6) rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG,
7) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych,
8) rozporządzenia (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności,
9) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
10. Warunki dostawy:
1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem, własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko.
2) realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznej (e-mail), telefonicznie lub za pośrednictwem faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostaw oraz w miarę potrzeb inne warunki istotne z punktu widzenia Zamawiającego,
3) jakiekolwiek zawiadomienie przekazywane miedzy stronami w formie pisemnej, elektronicznej, telefonicznej lub faxu skutkuje w momencie doręczenia go danej ze stron,
4) dostawy będą realizowane w dniach roboczych w godz. 06:00 – 07:30, za wyjątkiem cz. 2 i 3 („Produkty mleczarskie” i „Pieczywo, świeże wyroby piekarnicze”) w godz. 4:30 – 06:00, w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez Zamawiającego, wg cen określonych w formularzach cenowych lub w formie dostawy dodatkowej,
5) Zamawiający zastrzega prawo do sprawdzenia zamówionego asortymentu pod względem ilościowym i jakościowym również w momencie odbioru towaru. Zamawiający zastrzega dostarczenie asortymentu I gatunku,
6) Wykonawca zobowiązany jest do znakowania i opakowania towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia,
7) przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
a) środków transportu odpowiednich do przewożenia żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi higieny środków spożywczych, pod rygorem nieprzyjęcia dostawy przez Zamawiającego;
b) odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
c) możliwości realizacji procedur bezpieczeństwa przez pracowników Zamawiającego w stosunku do osób i pojazdów wykonujących dostawę;
d) uczestnictwa kierowcy lub innej osoby w dostarczeniu towaru, w tym pobraniu prób w ramach reklamacji lub kontroli prewencyjnej, pod rygorem dokonania tych czynności bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.
11. Zamawiający zastrzega, by termin przydatności do spożycia - jeśli jest możliwy do określenia - nie może przekroczyć połowy czasu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
12. Dostarczony asortyment musi być oznakowany w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a także nie mogą być w żaden sposób ukryte, zasłonięte lub przesłonięte innymi nadrukami lub obrazkami.
13. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres związania umowy, do posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
14. Przedmiot zamówienia (występujący w opakowaniach jednostkowych) dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach – bez stosowania opakowań zastępczych.
15. Wykonawca w odniesieniu do producenta uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu przetargowym, zobowiązuje się udostępnić na żądanie Zamawiającego dokumentację z wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
16. W czasie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo 2-krotnego wykonania na koszt Wykonawcy badań kontrolnych potwierdzających zgodność produktów z opisem przedmiotu zamówienia. Laboratorium, kierunek i zakres badań kontrolnych określa Zamawiający. Zamawiający zleci osobom uprawnionym (próbobiorca – rzeczoznawca) pobranie prób i wykonanie badań w laboratorium akredytowanym w zlecanym kierunku i zakresie badań, a w przypadku braku takiej możliwości w laboratorium spełniającym wymagania normy PN-EN ISO/IEC 17025. W przypadku braku możliwości wykonywania badań według metod przywoływanych w opisie przedmiotu zamówienia, określenia metod równoważnych dokona Zamawiający. Stwierdzenie niezgodności wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia będzie podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej bądź rozwiązania umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1f9235e8-76ec-41f5-9793-2a199cf60b5e
Biuletyn 637225-N-2017
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Samorządowe nr 32 "Bajkowe Miasteczko" w Białymstoku
Regon 20040800200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kazimierza Pułaskiego
Zamawiajacy adres numer domu 55
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15337
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 663 34 45
Zamawiajacy fax 85 663 39 38
Zamawiajacy email ps32bial@poczta.onet.pl
Adres strony url https://bajkowemiasteczko.bialystok.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambrożej tel. 601 611 353
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bajkowemiasteczko.bialystok.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Pułaskiego 55, 15-337 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa żywności do stołówki przedszkolnej
Numer referencyjny ZP-2/PS32/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo do składanego zamówienia. 2. Opisy, skład, technologie bądź materiały podające producentów określają wymagania minimalne jakościowo bądź technologicznie i dopuszcza się stosowanie zamienników, które nie obniżą tychże wartości w tym użytkowej i jakościowej dostarczanego asortymentu zamówienia. 3. Wskazane bądź sugerujące opisy nie stanowią zatem preferencji Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest zatem wykazać, że dostarczany przez niego asortyment, spełnia minimalne wymagania Zamawiającego. Do spełnienia powyższego warunku Zamawiający oczekuje przedłożenia wraz z Formularzem ofertowym specyfikacji/karty charakterystyki produktu – o ile występuje. W takim przypadku wypełnienie opisu oferowanego asortymentu w zestawieniu ilościowym (excel) stanowiącym załącznik do Formularza ofertowego nie jest wymagalne. 5. Przedłożone przez Wykonawcę dowody potwierdzające spełnienie warunku określonego w ww. pkt. 4 muszą być jednoznaczne. Zamawiający odrzuci przedłożone dokumenty jeżeli nie będą pozwalały na jednoznaczne spełnienie powyższego obowiązku. 6. Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku EXCEL ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy. Zamawiający z uwagi na możliwość m.in. uzyskania oszczędności z tytułu absencji osób objętych żywieniem, przewiduje dostawy dodatkowe w zależności od potrzeb, które nie przekroczą 50 % wartości zamówienia podstawowego udzielonego na warunkach niniejszej SIWZ stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP lub z uwagi na uwarunkowania wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 3) lub 5) ustawy PZP nie są zmianami istotnymi, umożliwiającymi w trybie art. 144 ust. 1e ustawy PZP na dokonanie nieistotnych zmian w umowie. 7. Realizacja dostaw będzie dokonywana sukcesywnie na podstawie zapotrzebowań Zamawiającego w których każdorazowo określony zostanie termin dostawy oraz asortyment zamówienia – z wyłączeniem dni wolnych od pracy Zamawiającego. 8. Przedmiot zamówienia został określony w następujących częściach: Cz. 1 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Cz. 2 – Produkty mleczarskie Cz. 3 – Pieczywo, świeże wyroby piekarnicze Cz. 4 – Ryby Cz. 5 – Różne produkty zbożowe Cz. 6 – Rośliny uprawne, produkty warzywnicze, ogrodnicze Cz. 7 – Oleje, tłuszcze zwierzęce lub roślinne W odniesieniu do cz. 1 - 6, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 2 z ww. części. W przypadku złożenia oferty na więcej niż 2 części, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP. 9. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego, w szczególności: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia i innymi aktami wykonawczymi do tej ustawy, 2) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolnospożywczych, 3) ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego, 4) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności (...), 5) rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, 6) rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG, 7) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych, 8) rozporządzenia (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności, 9) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. 10. Warunki dostawy: 1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem, własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. 2) realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznej (e-mail), telefonicznie lub za pośrednictwem faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostaw oraz w miarę potrzeb inne warunki istotne z punktu widzenia Zamawiającego, 3) jakiekolwiek zawiadomienie przekazywane miedzy stronami w formie pisemnej, elektronicznej, telefonicznej lub faxu skutkuje w momencie doręczenia go danej ze stron, 4) dostawy będą realizowane w dniach roboczych w godz. 06:00 – 07:30, za wyjątkiem cz. 2 i 3 („Produkty mleczarskie” i „Pieczywo, świeże wyroby piekarnicze”) w godz. 4:30 – 06:00, w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez Zamawiającego, wg cen określonych w formularzach cenowych lub w formie dostawy dodatkowej, 5) Zamawiający zastrzega prawo do sprawdzenia zamówionego asortymentu pod względem ilościowym i jakościowym również w momencie odbioru towaru. Zamawiający zastrzega dostarczenie asortymentu I gatunku, 6) Wykonawca zobowiązany jest do znakowania i opakowania towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia, 7) przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: a) środków transportu odpowiednich do przewożenia żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi higieny środków spożywczych, pod rygorem nieprzyjęcia dostawy przez Zamawiającego; b) odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu; c) możliwości realizacji procedur bezpieczeństwa przez pracowników Zamawiającego w stosunku do osób i pojazdów wykonujących dostawę; d) uczestnictwa kierowcy lub innej osoby w dostarczeniu towaru, w tym pobraniu prób w ramach reklamacji lub kontroli prewencyjnej, pod rygorem dokonania tych czynności bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko. 11. Zamawiający zastrzega, by termin przydatności do spożycia - jeśli jest możliwy do określenia - nie może przekroczyć połowy czasu przydatności do spożycia określonego przez producenta. 12. Dostarczony asortyment musi być oznakowany w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a także nie mogą być w żaden sposób ukryte, zasłonięte lub przesłonięte innymi nadrukami lub obrazkami. 13. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres związania umowy, do posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14. Przedmiot zamówienia (występujący w opakowaniach jednostkowych) dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach – bez stosowania opakowań zastępczych. 15. Wykonawca w odniesieniu do producenta uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu przetargowym, zobowiązuje się udostępnić na żądanie Zamawiającego dokumentację z wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 16. W czasie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo 2-krotnego wykonania na koszt Wykonawcy badań kontrolnych potwierdzających zgodność produktów z opisem przedmiotu zamówienia. Laboratorium, kierunek i zakres badań kontrolnych określa Zamawiający. Zamawiający zleci osobom uprawnionym (próbobiorca – rzeczoznawca) pobranie prób i wykonanie badań w laboratorium akredytowanym w zlecanym kierunku i zakresie badań, a w przypadku braku takiej możliwości w laboratorium spełniającym wymagania normy PN-EN ISO/IEC 17025. W przypadku braku możliwości wykonywania badań według metod przywoływanych w opisie przedmiotu zamówienia, określenia metod równoważnych dokona Zamawiający. Stwierdzenie niezgodności wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia będzie podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej bądź rozwiązania umowy
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku EXCEL ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy. Zamawiający z uwagi na możliwość m.in. uzyskania oszczędności z tytułu absencji osób objętych żywieniem, przewiduje dostawy dodatkowe w zależności od potrzeb, które nie przekroczą 50 % wartości zamówienia podstawowego udzielonego na warunkach niniejszej SIWZ stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP lub z uwagi na uwarunkowania wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 3) lub 5) ustawy PZP nie są zmianami istotnymi, umożliwiającymi w trybie art. 144 ust. 1e ustawy PZP na dokonanie nieistotnych zmian w umowie.
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, której nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, 2) w celu prawidłowego wykonania umowy niezbędna i konieczna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania przez Wykonawcę, czego nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, 3) niezbędna i konieczna jest zmiana terminu wykonania umowy ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Strony, w szczególności zmian w harmonogramie roku szkolnego, 4) zmiany miejsca dostawy ze względu na zmiany organizacyjne po stronie Zamawiającego, 5) zmiany danych teleadresowych Zamawiającego lub Wykonawcy, 6) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, 7) ceny jednostkowe towarów mogą być waloryzowane nie częściej niż co kwartał, a podstawą waloryzacji będzie faktyczny wzrost cen za ubiegły kwartał zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanych przez Prezesa GUS. Waloryzacja przysługuje Wykonawcy w sytuacji jeżeli podany wzrost cen w kwartale osiągnie co najmniej 3%. Zmiany cen w/w mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej, 8) ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Strony, o ile Zamawiający dysponuje odpowiednimi środkami finansowymi.
IV 4 4 data 2018-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Łopatka b/k świeża klasa 1 Szynka b/k świeża klasa 1 Karkówka wieprzowa b/k świeża klasa 1 Schab b/k świeży klasa 1 Filet z kurczaka świeży Filet z indyka świeży Kurczak świeży zagrodowy Kiełbasa podwawelska bez konserwantów min. 95 % mięsa wieprzowego w 100 gr produktu Kiełbasa żywiecka min. 95% mięsa wieprzowego parzona z szynki bez konserwantów Szynka gotowana bez wody bez konserwantów Polędwica sopocka bez wody i konserwantów Szynka wiejska bez wody i tłuszczu konserwantów Pasztet z indyka pieczony bez konserwantów i soi Kiełbasa krakowska sucha min. 95% mięsa wieprzowego bez konserwantów. Dostawa dostosowana wagowo do zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mleko 2% świeże niehomogenizowane Mleko 3,2% świeże niehomogenizowane Śmietana 12%- 400g bez mleka w proszku, żywe kultury bakterii Ser żółty typu gouda, salami . kl. I pełnotłusty 26 % ser podpuszczkowy dojrzewający 150 gr Ser twarogowy półtłusty krajanka (mleko żywe kultury bakterii mlekowych) kostka różna waga Masło polskie 82% tłuszczu, kostka200 gr Rama Combi Profi op. 3.700 ml Jogurt Owocowy 125 g zawartość tłuszczu 2 % w 100 g produktu z niska zawartością cukru bez mleka w proszku Serki waniliowe o niskiej zawartości tłuszczu i cukru (szkolny) 100-150 gr. Dostawa dostosowana wagowo do zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarnicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Chleb krojony pszenny-500 gr 90 % maki pszennej i 10 % maki pszennej Chleb z siemieniem 400gr zawartością 10% mąki pszennej Chleb pogodny 600 gr mieszany bez zawartości drożdży 600 gr Rogal zwykły z makiem 80 gr Chałka 800 gr nie pakowana pszenna Bułeczka wrocławianka 48 gr Bułeczka swojska 80 gr Bułeczka paluch 50 gr Bułka tarta – 500 gr Bułeczka świderek 50 gr Chleb razowy mieszany 500 gr krojony bez drożdży Ciastka herbatniki 100gr Czekolada mleczna 100 gr Czekolada mleczna z orzechami 150 gr Sezamki 27 gr Figurka świąteczna czekoladowa 60 gr Markizy orzechowe 200 gr Żelki smakowe 100 gr Pianka żelowa 150 gr Miód naturalny 500 gr Baton z karmelem 50-100 gr Baton typ niespodzianka kinder Żelki smakowe 100 gr Pianka żelowa 50-100 gr Herbata expressowa 80 -100 szt. w opakowaniu Kawa zbożowa Kakao ciemne naturalne Cukier Cukier trzcinowy 500 gr Cukier waniliowy 20 gr Cukier puder 500 gr Markizy orzechowe 100-150 gr Ciastka deserow,, dalicje 100-200 gr Ciastka herbatniki bez cukru 50-100 gr Sól morska 300 gr Pieprz ziołowy 20 gr Pieprz naturalny 20 gr. Pieprz czarny mielony 20 gr Musztarda sarepska 190 gr Ziele angielskie 20 gr Liść laurowy 50 gr Majeranek 50 gr Oregano 20 gr Zioła prowansalskie 50 gr Drożdże 100 gr. Dostawa dostosowana wagowo do zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Makrela wędzona na gorąco Filet z morszczuka mrożony- nie więcej niż 3% glazury bez ości Filet z miruna b/skóry nie więcej niż 4 % glazury Filet z mintaja – mrożony kostka nie więcej niż 4 % glazury Filet z mintaja mrożony nie więcej niż 4 % glazury. Dostawa dostosowana wagowo do zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Różne produkty zbożowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Makaron Literki 250 gr Makaron jajeczny nitki 400 gr Makaron trzy kolorowy 500 gr Makaron świderki, rurki, muszelki, kolanka,500 gr typ Lubella Ryż Kasza gryczana Kasza manna Kasza jęczmienna Kasza jaglana Kasza bulgur z vermicelli Kasza z soczewicą Kasza z pomidorami Płatki ryżowe Płatki owsiane 500 gr Chrupki kukurydziane 100gr Płatki śniadaniowe 500 gr Mąka tortowa Mąka ziemniaczana. Dostawa dostosowana wagowo do zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Rośliny uprawne, produkty warzywnicze, ogrodnicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Biała rzodkiew Botwinka Brokuły Brukselka kapusta Burak ćwikłowy Cebula Czarna rzodkiew Fasola biała drobna Groch łuskany połówki Kalafior świeży Kapusta biała Kapusta czerwona Kapusta kwaszona Kapusta młoda Kapusta włoska Koper zielony Marchew Natka pietruszka Ogórki kwaszone Ogórki świeże Papryka Pieczarki Pietruszka korzeń Pomidory pora Rzodkiewka sałata Sałata lodowa Kapusta pekińska Seler korzeń Szczypior Śliwki Ziemniaki Banany Gruszka Jabłka Jaja Cytryna Kiwi Mandarynki Pomarańcze Nektarynki Morele Truskawki mrożone Winogrona Porzeczka czarna Szczaw konserw. w słoiku 400 gr Kukurydza konserw 400 Koncentrat pomidorowy 30% - 900 gr Wiśnie b/ pestek Czarna porzeczka Jagoda Malina Mieszanka kompotowa 2,5 kg wieloskładnikowa Marchewka młoda mini 2,5kg Marchewka z groszkiem 2,5 kg Fasolka szparagowa 2,5 kg Brokuły różyczki mrożone 2,5 kg Kalafior mrożony 2,5 kg Szpinak drobny w brykiety mrożony 2,5 kg Groszek zielony mrożony 2,5 kg Marchewka kostka mrożona 2,5 kg Dżem owocowy niskosłodzony z 80% owoców Truskawka świeża z szypułkami. Dostawa dostosowana wagowo do zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Oleje, tłuszcze zwierzęce lub roślinne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia Dostawa dostosowana wagowo do zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas realizacji dostawy dodatkowej złożonej w dniu dostawy – do 3 godz.
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)