Dostawa środków do utrzymania higieny i konserwacji obuwia oraz pasty BHP ze ścierniwem na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).

Data publikacji 2018-03-15
Data zakończenia 2018-03-26 00:00:00
Instytucja 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Perfumy i produkty toaletowe,
  • Produkty do pielęgnacji rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532067-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337119006, 337411007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania higieny i konserwacji obuwia oraz pasty BHP ze ścierniwem na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).
Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
1) 33711900-6 – mydło.
2) 33741000-6 – produkty do pielęgnacji rąk.
3) 33741100-7 – środek do mycia rąk.
4) 24452000-7 – środki owadobójcze.
3. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie, przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i jakościowe, a także przewidywane ilości zostały określone załączniku nr 1a i 1b do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Informacja o miejscu realizacji zamówienia – miejscem odbioru materiałów są magazyny Zamawiającego:
1) Zadanie nr 1 – Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 oraz Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2.
2) Zadanie nr 2 – Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 oraz Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2.
3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko oraz dokonać rozładunku przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9ee1d4ac-254a-4818-b08a-5a1c250dc211
Biuletyn 532067-N-2018
Zamawiajacy nazwa 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 33120312800000
Zamawiajacy adres ulica 4 Marca
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 45 68 15, 261 45 61 95
Zamawiajacy fax 261 45 62 44
Zamawiajacy email 17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.17wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.17wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 529 z 2015 r. poz. 1830) za posrednictwem posłańca lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, 75-901 Koszalin, ul. 4-go Marca 3.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków do utrzymania higieny i konserwacji obuwia oraz pasty BHP ze ścierniwem na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).
Numer referencyjny 9/WOG/D/Mundur./18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania higieny i konserwacji obuwia oraz pasty BHP ze ścierniwem na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania). Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 1) 33711900-6 – mydło. 2) 33741000-6 – produkty do pielęgnacji rąk. 3) 33741100-7 – środek do mycia rąk. 4) 24452000-7 – środki owadobójcze. 3. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie, przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i jakościowe, a także przewidywane ilości zostały określone załączniku nr 1a i 1b do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 4. Informacja o miejscu realizacji zamówienia – miejscem odbioru materiałów są magazyny Zamawiającego: 1) Zadanie nr 1 – Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 oraz Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2. 2) Zadanie nr 2 – Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 oraz Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2. 3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko oraz dokonać rozładunku przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca, wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem dostaw środków do utrzymania higieny oraz pasty BHP, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną (1) dostawą o łącznej wartości brutto odpowiednio dla danego zadania: dla zadania nr 1 – 13 500,00 zł oraz dla zadania nr 2 – 35 000,00 zł – w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączy dowody potwierdzające, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz dostaw należy przedstawić na druku, wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 u Pzp.
Zakresie warunkow udzialu (2) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem dostaw środków do utrzymania higieny oraz pasty BHP, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną (1) dostawą o łącznej wartości brutto odpowiednio dla danego zadania: dla zadania nr 1 – 13 500,00 zł oraz dla zadania nr 2 – 35 000,00 zł – w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączy dowody potwierdzające, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca powinien złożyć: a) Dokument potwierdzający rejestrację oferowanego produktu w bazie CPNP (Cosmetic Products Notification Portal): (1) dotyczy zadania nr 1: mydło toaletowe, krem ochronny do rąk; (2) dotyczy zadania nr 2: pasta BHP. b) Aktualną kartę charakterystyki oferowanego produktu: (1) dotyczy zadania nr 1: pasta do obuwia, środek przeciwko molom; (2) dotyczy zadania nr 2: pasta BHP. c) Poświadczenie posiadania przez Wykonawcę certyfikatu AQAP 2120 w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, dotyczącym zapewnienia jakości w produkcji. (1) dotyczy części zadania nr 2: pasta BHP. d) Dokument (wynik) z badania przeprowadzonego przez akredytowane laboratorium chemiczne, potwierdzający zawartość suchej substancji organicznej: (1) dotyczy części zadania nr 2: pasta BHP.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności z art. 144 uPzp. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony. Zgodnie z treścią zawartą w SIWZ i projekcie umowy.
IV 4 4 data 2018-03-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa środków do utrzymania higieny i konserwacji obuwia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa środków do utrzymania higieny i konserwacji obuwia na potrzeby służby mundurowej 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa pasty BHP ze ścierniwem.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33741100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa pasty BHP ze ścierniwem na potrzeby służby mundurowej 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
  

Criterion

Kryteria termin przydatności do użycia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)