Odczynniki laboratoryjne gazometrii wraz z dzierżawą analizatora Zestaw do korekcji i stabilizacji w leczeniu deformacji rosnących

Data publikacji 2018-03-16
Data zakończenia 2018-03-26 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532402-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1. Odczynniki do wykonania łącznie w okresie 24 miesięcy 8400 oznaczeń wraz z dzierżawą 1 analizatora gazometrycznego z modułem RZK, elektrolitów, oksymetrii i metabolitów – zabezpieczenie oznaczeń wykonywanych w warunkach Oddziale Intensywnej Terapii i Anestezjologii oraz odczynniki do wykonania łącznie w okresie 24 miesięcy 5000 oznaczeń wraz z dzierżawą 1 analizatora RKZ z modułem elektrolitów, oksymetrii – zabezpieczenie oznaczeń wykonywanych w warunkach Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej.

- Zadanie nr 2. Odczynniki, materiały zużywalne i kontrole itp. do posiadanego przez Zamawiającego aparatu ABLflex 825.
Zamawiana jest ilość odczynników, materiałów, kontroli itp. mabyć w ilości niezbędnej od wykonania łącznie w okresie 24 miesięcy 2800 oznaczeń w warunkach Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.

- Zadanie nr 3. Zestaw do korekcji i stabilizacji w leczeniu deformacji u dzieci rosnących, z
monitorowaniem funkcji rdzenia kręgowego. Ilość kompletów: 2

Dodatkowe informacje

GuidZP400 67eaeecf-95ea-4666-b701-eba72f1918d9
Biuletyn 532402-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Regon 29558000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żołnierska
Zamawiajacy adres numer domu 18a
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48 89 5393472
Zamawiajacy fax +48 602816545
Zamawiajacy email przetargi@wssd.olsztyn.pl
Adres strony url www.wssd.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wssd.olsztyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wssd.olsztyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna, wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-561 olsztn, ul. Żołnierska 18a
Nazwa nadana zamowieniu Odczynniki laboratoryjne gazometrii wraz z dzierżawą analizatora Zestaw do korekcji i stabilizacji w leczeniu deformacji rosnących
Numer referencyjny SZP-332-21PN-2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie nr 1. Odczynniki do wykonania łącznie w okresie 24 miesięcy 8400 oznaczeń wraz z dzierżawą 1 analizatora gazometrycznego z modułem RZK, elektrolitów, oksymetrii i metabolitów – zabezpieczenie oznaczeń wykonywanych w warunkach Oddziale Intensywnej Terapii i Anestezjologii oraz odczynniki do wykonania łącznie w okresie 24 miesięcy 5000 oznaczeń wraz z dzierżawą 1 analizatora RKZ z modułem elektrolitów, oksymetrii – zabezpieczenie oznaczeń wykonywanych w warunkach Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej. - Zadanie nr 2. Odczynniki, materiały zużywalne i kontrole itp. do posiadanego przez Zamawiającego aparatu ABLflex 825. Zamawiana jest ilość odczynników, materiałów, kontroli itp. mabyć w ilości niezbędnej od wykonania łącznie w okresie 24 miesięcy 2800 oznaczeń w warunkach Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. - Zadanie nr 3. Zestaw do korekcji i stabilizacji w leczeniu deformacji u dzieci rosnących, z monitorowaniem funkcji rdzenia kręgowego. Ilość kompletów: 2
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow . Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow . Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow . Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3. W celu potwierdzenia, że oferowany produkt w zadaniu odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie: 3.1 dot. zadania nr 1, 2, 3- odczynniki i analizatory implanty - w przypadku wyrobów, które są dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami prawa – dot. produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego , Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiedniej Deklaracji zgodności CE lub Certyfikatu zgodności CE Dotyczy zadania nr 1. Do oferty należy dołączyć instrukcje testów i odczynników oraz dokumenty dopuszczające analizatory, odczynniki i testy do obrotu – deklaracje CE. W przypadku gdy np. oferowane odczynniki (takie same) występują w części dot. OIOM i ZDL, wystarczy załączyć do oferty jeden dokument. Dot. ppkt 3.1 i 3.2 – dopuszcza się załączenie do oferty stosownego oświadczenia Wykonawcy, w którym potwierdzi on, że posiada dokumenty dopuszczające do obrotu produkty/wyroby medyczne zaoferowane w niniejszym postępowaniu oraz zdeklaruje, że przedłoży je na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ z informacjami dot. cen, nr katalogowych i producentów oferowanych produktów 3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy . 4. Oświadczenia Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 3 i 4.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 1.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 1.4 zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e niezależnie od ich wartości, 1.5 zmian razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 2. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 1.1.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 1.1.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 5. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
IV 4 4 data 2018-03-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis - Zadanie nr 1. Odczynniki do wykonania łącznie w okresie 24 miesięcy 8400 oznaczeń wraz z dzierżawą 1 analizatora gazometrycznego z modułem RZK, elektrolitów, oksymetrii i metabolitów – zabezpieczenie oznaczeń wykonywanych w warunkach Oddziale Intensywnej Terapii i Anestezjologii oraz odczynniki do wykonania łącznie w okresie 24 miesięcy 5000 oznaczeń wraz z dzierżawą 1 analizatora RKZ z modułem elektrolitów, oksymetrii – zabezpieczenie oznaczeń wykonywanych w warunkach Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2. Odczynniki, materiały zużywalne i kontrole itp. do posiadanego przez Zamawiającego aparatu ABLflex 825. Zamawiana jest ilość odczynników, materiałów, kontroli itp. mabyć w ilości niezbędnej od wykonania łącznie w okresie 24 miesięcy 2800 oznaczeń w warunkach Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis - Zadanie nr 3. Zestaw do korekcji i stabilizacji w leczeniu deformacji u dzieci rosnących, z monitorowaniem funkcji rdzenia kręgowego. Ilość kompletów: 2
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)