Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów elektrycznych na zadanie nr 00381 pod nazwą Przebudowa i rozbudowa budynku Wojskowego Biura Historycznego w Rembertowie

Data publikacji 2018-03-21
Data zakończenia 2018-03-29 00:00:00
Instytucja AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczne artykuły i akcesoria

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534403-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 316800006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów elektrycznych na zadanie nr 00381 pod nazwą Przebudowa i rozbudowa budynku Wojskowego Biura Historycznego w Rembertowie.
Szczegółowy zakres i ilość dostawy zawarty został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy materiałów budowlanych wraz z rozładunkiem na wskazane miejsce, na budowie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: niezrealizowania do 50% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ lub możliwość zwiększenia do 50% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a3bb943b-94bc-4aa1-ba7d-b792d597b66c
Biuletyn 534403-N-2018
Zamawiajacy nazwa AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Regon 14298987700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ignacego Paderewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 101 21 00 do 03
Zamawiajacy fax 22 101 21 04
Zamawiajacy email zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl
Adres strony url www.amwsinevia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amwsinevia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amwsinevia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AMW SINEVIA Sp. z o.o., 05-100 Nowy Dwór Maz., ul. Paderewskiego 6, Kancelaria, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów elektrycznych na zadanie nr 00381 pod nazwą Przebudowa i rozbudowa budynku Wojskowego Biura Historycznego w Rembertowie
Numer referencyjny SVA/NDM/4620/37/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów elektrycznych na zadanie nr 00381 pod nazwą Przebudowa i rozbudowa budynku Wojskowego Biura Historycznego w Rembertowie. Szczegółowy zakres i ilość dostawy zawarty został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy materiałów budowlanych wraz z rozładunkiem na wskazane miejsce, na budowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: niezrealizowania do 50% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ lub możliwość zwiększenia do 50% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 31680000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych; 2. w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy) – dokumenty wymienione w pkt 1; 3. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. dokument, o którym mowa w pkt 3, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy w następujących przypadkach: 1. w razie konieczności dostawy zamiennego przedmiotu Umowy, niepowodującego wykroczenia poza przedmiot zamówienia - zmianie może ulec wartość Umowy; 2. w przypadku wystąpienia istotnych zmian dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację dostawy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy lub wartość Umowy; 3. w przypadku konieczności zmiany sposobu realizacji przedmiotu Umowy, mając na względzie jego usprawnienie dla wypełnienia zamiaru stron Umowy - zmianie może ulec wartość lub termin realizacji Umowy; 4. w przypadku zmiany parametrów technicznych przedmiotu Umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy lub wartość Umowy.
IV 4 4 data 2018-03-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)