DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO – BIUROWYCH, PAPIERU, SPRZĘTU BIUROWEGO NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.

Data publikacji 2018-03-21
Data zakończenia 2018-03-30 00:00:00
Instytucja 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Giżycko
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych,
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534526-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 229900006, 301000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów administracyjno – biurowych (zadanie nr 1), papieru (zadanie nr 2) i sprzętu biurowego (zadanie nr 3) w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3 do SIWZ – zestawienie asortymentu (do pobrania jako oddzielny plik). Zestawienie cenowe stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Do oferty na zadanie nr 1 i 2 nie wymaga się złożenia niniejszego zestawienia cenowego. Będzie to wymagane na 2 dni przed podpisaniem umowy przez Wykonawcę wyłonionego w postępowaniu jako najkorzystniejszy. Wyjątkiem jest zadanie nr 3 – załącznik nr 5 należy dołączyć do oferty.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania.

I. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE DOSTAWY:
a) Wymagany termin realizacji dostawy – według zasad ustalonych w umowie – w terminie wskazanym w ofercie (kryterium oceny ofert), maksymalnie 60 dni od daty podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą).
b) Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynu wraz
z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy.
c) Zamówiony towar musi odpowiadać normom przedmiotowym
i jakościowym zawartymi w "deklaracji zgodności" lub "certyfikacie zgodności" producenta.
d) Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynu 24 WOG od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 730 ÷ 1300.
O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie na min. 48 godz. przed dostawą towaru.
e) Zamówiony towar (każdy asortyment z osobna) na opakowaniach należy oznakować liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego ( np. : poz. nr 1 lub nr 1 + nr 2 ). Towar ma być pakowany zgodnie z zestawieniem cenowym (np. papier samoprzylepny A4 20 szt. w 1 opak.) Towar nie oznakowany nie będzie przyjmowany do magazynów.
f) W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy zgodnie. Rozładunek należy zapewnić zgodnie z punktem b. (Należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika).
g) Wykonawca może wystawić fakturę VAT po zrealizowaniu całej transzy artykułów dostarczonych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z ilością i ceną zawartą w ofercie (UWAGA: W zadaniu nr 1 w pozycjach: 113-119 – kalendarze, wystawić oddzielną fakturę).
h) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne.
W przypadku wystąpienia w załączniku nr 3 do SIWZ nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów, wyrobów, materiałów lub artykułów, należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli „równoważne”.
i) Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne produktom ujętym w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający za równoważność przyjmuje fakt, że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową, czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo – użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno – użytkowe.
j) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego
k) Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego.

II. UWAGI SZCZEGÓŁOWE DOTYCZĄCE DOSTAWY:
Miejsce dostaw:
 Sekcja zabezpieczenia szkolenia – Magazyn Sprzętu Sportowego i Wydawnictw, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, tel. 727-013-343
 Sekcja Wychowawcza - Magazyn Sekcji Wychowawczej, ul. Nowowiejska 20,
11-500 Giżycko, tel. 727 013 341
 Służba łączności i informatyki – Magazyn łączności, ul. Nowowiejska 20,
11-500 Giżycko, tel. 727 014 266
 Służba czołgowo – samochodowa – Magazyn służby czołg.-sam.
ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, tel. 727 013 410

ZADANIE NR 2 - Dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą papieru certyfikaty zgodności jakości - zgodnie z – „Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.” Certyfikat Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu 24WOG lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza ofertowego (opisu przedmiotu zamówienia). Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.
III. Wszelkie szczegóły zostały opisane w SIWZ. Zestawienie asortymentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cac77af8-441e-453d-b8de-79fe3096f13b
Biuletyn 534526-N-2018
Zamawiajacy nazwa 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 28060211800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Giżycko
Zamawiajacy kod pocztowy 11500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 261 335 922
Zamawiajacy fax 261 335 641
Zamawiajacy email 24wog.zam@wp.mil.pl
Adres strony url www.24wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowy Oddział Gospodarczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pomocą operatora pocztowego lub osobiście. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją:„OFERTA W SPRAWIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO post. nr 23/2018 – DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO – BIUROWYCH, PAPIERU I SPRZĘTU BIUROWEGO NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO, nie otwierać do dnia 30.03.2018 r. do godz. 09:00” DOTYCZY CZĘŚCI NR…………….
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, bud. nr 5, Kancelaria Jawna, pokój nr 108
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO – BIUROWYCH, PAPIERU, SPRZĘTU BIUROWEGO NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
Numer referencyjny 23/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów administracyjno – biurowych (zadanie nr 1), papieru (zadanie nr 2) i sprzętu biurowego (zadanie nr 3) w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3 do SIWZ – zestawienie asortymentu (do pobrania jako oddzielny plik). Zestawienie cenowe stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Do oferty na zadanie nr 1 i 2 nie wymaga się złożenia niniejszego zestawienia cenowego. Będzie to wymagane na 2 dni przed podpisaniem umowy przez Wykonawcę wyłonionego w postępowaniu jako najkorzystniejszy. Wyjątkiem jest zadanie nr 3 – załącznik nr 5 należy dołączyć do oferty. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. I. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE DOSTAWY: a) Wymagany termin realizacji dostawy – według zasad ustalonych w umowie – w terminie wskazanym w ofercie (kryterium oceny ofert), maksymalnie 60 dni od daty podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą). b) Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynu wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy. c) Zamówiony towar musi odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartymi w "deklaracji zgodności" lub "certyfikacie zgodności" producenta. d) Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynu 24 WOG od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 730 ÷ 1300. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie na min. 48 godz. przed dostawą towaru. e) Zamówiony towar (każdy asortyment z osobna) na opakowaniach należy oznakować liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego ( np. : poz. nr 1 lub nr 1 + nr 2 ). Towar ma być pakowany zgodnie z zestawieniem cenowym (np. papier samoprzylepny A4 20 szt. w 1 opak.) Towar nie oznakowany nie będzie przyjmowany do magazynów. f) W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy zgodnie. Rozładunek należy zapewnić zgodnie z punktem b. (Należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). g) Wykonawca może wystawić fakturę VAT po zrealizowaniu całej transzy artykułów dostarczonych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z ilością i ceną zawartą w ofercie (UWAGA: W zadaniu nr 1 w pozycjach: 113-119 – kalendarze, wystawić oddzielną fakturę). h) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne. W przypadku wystąpienia w załączniku nr 3 do SIWZ nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów, wyrobów, materiałów lub artykułów, należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli „równoważne”. i) Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne produktom ujętym w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający za równoważność przyjmuje fakt, że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową, czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo – użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno – użytkowe. j) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego k) Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. II. UWAGI SZCZEGÓŁOWE DOTYCZĄCE DOSTAWY: Miejsce dostaw:  Sekcja zabezpieczenia szkolenia – Magazyn Sprzętu Sportowego i Wydawnictw, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, tel. 727-013-343  Sekcja Wychowawcza - Magazyn Sekcji Wychowawczej, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, tel. 727 013 341  Służba łączności i informatyki – Magazyn łączności, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, tel. 727 014 266  Służba czołgowo – samochodowa – Magazyn służby czołg.-sam. ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, tel. 727 013 410 ZADANIE NR 2 - Dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą papieru certyfikaty zgodności jakości - zgodnie z – „Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.” Certyfikat Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu 24WOG lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza ofertowego (opisu przedmiotu zamówienia). Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. III. Wszelkie szczegóły zostały opisane w SIWZ. Zestawienie asortymentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Informacje na temat katalogow 1. Wymagany termin realizacji zamówienia (na 3 części taki sam) – zgodnie ze złożona ofertą: - minimalny: zgodnie ze złożona ofertą - maksymalny: 60 dni od dnia zawarcia umowy 2. Termin realizacji dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Nie określa się szczególnych wymagań w ramach tego warunku; Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży w ofercie przetargowej pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie określa się szczególnych wymagań w ramach tego warunku; Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży w ofercie przetargowej pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca, załączy do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw (Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1 musi się wykazać dostawą materiałów administracyjno -biurowych; na zadanie nr 2 musi się wykazać dostawą papieru; na zadanie nr 3 musi się wykazać dostawą sprzętu biurowego), tj. co najmniej 1 dostawy - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączy dowody potwierdzające, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie (wykaz dostaw - załącznik nr 7) do SIWZ). Wartość dostawy nie może być mniejsza niż: Zadanie I - 150 000,00 zł brutto Zadanie II - 70 000,00 zł brutto Zadanie III - 4 000,00 zł brutto Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie zamówienia Wykonawca musi wykazać wartość dostaw nie mniejszą niż łączna wartość wymagana na potwierdzenie dla tych zadań zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę, z zastrzeżeniem, że przez jedną dostawę rozumie się zamówienie wykonane/wykonywane w ramach jednego kontraktu/umowy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych do oceny będzie brana jedynie wartość tej części dostawy, która została wykonana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert i zostanie potwierdzona dowodem o jej należytym wykonaniu. Z dowodu musi wynikać na jaki towar / asortyment były dostawy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4. W przypadku oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w Części II niniejszego rozdziału musi złożyć każdy z podmiotów składających wspólna ofertę. 5.Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VIII podrozdział I pkt 2 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 „Ustawy pzp”, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 6.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw (Załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA: W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ (dotyczy wykazu dostaw), Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wystawienia referencji. Jeżeli w dniu wystawienia referencji nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wystawienia referencji.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, Zestawienie cenowe - dot. zadania nr 3, Dowód wniesienia wadium, Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp). W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy pzp Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: a) Zadanie nr 1: 8 000, 00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych, zero groszy); b) Zadanie nr 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych, zero groszy); c) Zadanie nr 3: wadium nie jest wymagane. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 23/2018 – dostawa materiałów administracyjno- biurowych, papieru, sprzętu biurowego. Zadanie nr ….”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 6.1. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 6.2. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 6.3. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, 6.4. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, 6.5. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, 6.6. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 7. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: 7.1. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7.2. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, 7.3. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XII niniejszej siwz, 7.4. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że: a. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian, b. Wynikają one z zapisów art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2018 r. 3. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu Stron, wyrażone na piśmie (aneks do umowy) pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów administracyjno - biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wymagany termin realizacji zamówienia (na 3 części taki sam) – zgodnie ze złożona ofertą: - minimalny: zgodnie ze złożona ofertą - maksymalny: 60 dni od dnia zawarcia umowy 2. Termin realizacji dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów administracyjno – biurowych (zadanie nr 1) w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3 do SIWZ – zestawienie asortymentu (do pobrania jako oddzielny plik). Zestawienie cenowe stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Do oferty na zadanie nr 1 nie wymaga się złożenia niniejszego zestawienia cenowego. Będzie to wymagane na 2 dni przed podpisaniem umowy przez Wykonawcę wyłonionego w postępowaniu jako najkorzystniejszy. I. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE DOSTAWY: a) Wymagany termin realizacji dostawy – według zasad ustalonych w umowie – w terminie wskazanym w ofercie (kryterium oceny ofert), maksymalnie 60 dni od daty podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą). b) Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynu wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy. c) Zamówiony towar musi odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartymi w "deklaracji zgodności" lub "certyfikacie zgodności" producenta. d) Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynu 24 WOG od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 730 ÷ 1300. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie na min. 48 godz. przed dostawą towaru. e) Zamówiony towar (każdy asortyment z osobna) na opakowaniach należy oznakować liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego ( np. : poz. nr 1 lub nr 1 + nr 2 ). Towar ma być pakowany zgodnie z zestawieniem cenowym (np. papier samoprzylepny A4 20 szt. w 1 opak.) Towar nie oznakowany nie będzie przyjmowany do magazynów. f) W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy zgodnie. Rozładunek należy zapewnić zgodnie z punktem b. (Należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). g) Wykonawca może wystawić fakturę VAT po zrealizowaniu całej transzy artykułów dostarczonych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z ilością i ceną zawartą w ofercie (UWAGA: W zadaniu nr 1 w pozycjach: 113-119 – kalendarze, wystawić oddzielną fakturę). h) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne. W przypadku wystąpienia w załączniku nr 3 do SIWZ nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów, wyrobów, materiałów lub artykułów, należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli „równoważne”. i) Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne produktom ujętym w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający za równoważność przyjmuje fakt, że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową, czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo – użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno – użytkowe. j) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego k) Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. II. UWAGI SZCZEGÓŁOWE DOTYCZĄCE DOSTAWY: Miejsce dostaw:  Sekcja zabezpieczenia szkolenia – Magazyn Sprzętu Sportowego i Wydawnictw, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, tel. 727-013-343  Sekcja Wychowawcza - Magazyn Sekcji Wychowawczej, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, tel. 727 013 341  Służba łączności i informatyki – Magazyn łączności, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, tel. 727 014 266  Służba czołgowo – samochodowa – Magazyn służby czołg.-sam. ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, tel. 727 013 410
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa papieru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22990000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wymagany termin realizacji zamówienia (na 3 części taki sam) – zgodnie ze złożona ofertą: - minimalny: zgodnie ze złożona ofertą - maksymalny: 60 dni od dnia zawarcia umowy 2. Termin realizacji dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: papieru (zadanie nr 2) w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3 do SIWZ – zestawienie asortymentu (do pobrania jako oddzielny plik). Zestawienie cenowe stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Do oferty na zadanie nr 2 nie wymaga się złożenia niniejszego zestawienia cenowego. Będzie to wymagane na 2 dni przed podpisaniem umowy przez Wykonawcę wyłonionego w postępowaniu jako najkorzystniejszy. I. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE DOSTAWY: a) Wymagany termin realizacji dostawy – według zasad ustalonych w umowie – w terminie wskazanym w ofercie (kryterium oceny ofert), maksymalnie 60 dni od daty podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą). b) Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynu wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy. c) Zamówiony towar musi odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartymi w "deklaracji zgodności" lub "certyfikacie zgodności" producenta. d) Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynu 24 WOG od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 730 ÷ 1300. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie na min. 48 godz. przed dostawą towaru. e) Zamówiony towar (każdy asortyment z osobna) na opakowaniach należy oznakować liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego ( np. : poz. nr 1 lub nr 1 + nr 2 ). Towar ma być pakowany zgodnie z zestawieniem cenowym (np. papier samoprzylepny A4 20 szt. w 1 opak.) Towar nie oznakowany nie będzie przyjmowany do magazynów. f) W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy zgodnie. Rozładunek należy zapewnić zgodnie z punktem b. (Należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). g) Wykonawca może wystawić fakturę VAT po zrealizowaniu całej transzy artykułów dostarczonych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z ilością i ceną zawartą w ofercie h) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne. W przypadku wystąpienia w załączniku nr 3 do SIWZ nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów, wyrobów, materiałów lub artykułów, należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli „równoważne”. i) Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne produktom ujętym w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający za równoważność przyjmuje fakt, że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową, czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo – użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno – użytkowe. j) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego k) Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. II. UWAGI SZCZEGÓŁOWE DOTYCZĄCE DOSTAWY: Miejsce dostaw:  Sekcja zabezpieczenia szkolenia – Magazyn Sprzętu Sportowego i Wydawnictw, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, tel. 727-013-343  Sekcja Wychowawcza - Magazyn Sekcji Wychowawczej, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, tel. 727 013 341  Służba łączności i informatyki – Magazyn łączności, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, tel. 727 014 266  Służba czołgowo – samochodowa – Magazyn służby czołg.-sam. ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, tel. 727 013 410 ZADANIE NR 2 - Dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą papieru certyfikaty zgodności jakości - zgodnie z – „Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.” Certyfikat Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu 24WOG lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza ofertowego (opisu przedmiotu zamówienia). Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wymagany termin realizacji zamówienia (na 3 części taki sam) – zgodnie ze złożona ofertą: - minimalny: zgodnie ze złożona ofertą - maksymalny: 60 dni od dnia zawarcia umowy 2. Termin realizacji dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: sprzętu biurowego (zadanie nr 3) w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3 do SIWZ – zestawienie asortymentu (do pobrania jako oddzielny plik). Zestawienie cenowe stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Załącznik nr 5 należy dołączyć do oferty. I. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE DOSTAWY: a) Wymagany termin realizacji dostawy – według zasad ustalonych w umowie – w terminie wskazanym w ofercie (kryterium oceny ofert), maksymalnie 60 dni od daty podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą). b) Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynu wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy. c) Zamówiony towar musi odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartymi w "deklaracji zgodności" lub "certyfikacie zgodności" producenta. d) Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynu 24 WOG od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 730 ÷ 1300. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie na min. 48 godz. przed dostawą towaru. e) Zamówiony towar (każdy asortyment z osobna) na opakowaniach należy oznakować liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego ( np. : poz. nr 1 lub nr 1 + nr 2 ). Towar ma być pakowany zgodnie z zestawieniem cenowym (np. papier samoprzylepny A4 20 szt. w 1 opak.) Towar nie oznakowany nie będzie przyjmowany do magazynów. f) W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy zgodnie. Rozładunek należy zapewnić zgodnie z punktem b. (Należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). g) Wykonawca może wystawić fakturę VAT po zrealizowaniu całej transzy artykułów dostarczonych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z ilością i ceną zawartą w ofercie h) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne. W przypadku wystąpienia w załączniku nr 3 do SIWZ nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów, wyrobów, materiałów lub artykułów, należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli „równoważne”.i) Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne produktom ujętym w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający za równoważność przyjmuje fakt, że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową, czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo – użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno – użytkowe. j) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego k) Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)