GuidZP400 |
43fb5970-3a53-4250-856b-afe821ffbe13
|
Biuletyn |
534467-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
|
Regon |
29573900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
78
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10357
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 322 966
|
Zamawiajacy fax |
895 322 979
|
Zamawiajacy email |
alis@pulmonologia.olsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.pulmonologia.olsztyn.pl
|
Adres strony internetowej |
www.pulmonologia.olsztyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pulmonologia.olsztyn.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pulmonologia.olsztyn.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
Olsztyn 10-357, Jagiellońska 78
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, odzieży ochronnej oraz zakup ssaka chirurgicznego
|
Numer referencyjny |
DOZ.383.8.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku sterylnego i niesterylnego, odzieży ochronnej oraz zakup ssaka chirurgicznego.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 i 2a do niniejszej SIWZ.
2. Oferowany sprzęt jednorazowego użytku powinien:
a) spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017, poz. 211 ze zm.),
b) posiadać dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych
c) posiadać deklarację CE oferowanego sprzętu medycznego i/lub odzieży ochronnej.
b) posiadać wysoką jakość i spełniać funkcję do jakiej został przeznaczony,
c) posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy.
3. Termin realizacji zamówienia: 18 miesięcy od daty podpisania umowy - dotyczy sprzętu jednorazowego użytku i odzieży ochronnej. 14 dni od daty podpisania umowy – dotyczy zakupu ssaka chirurgicznego.
4. Ilości określone w formularzu cenowym – Załącznik Nr 2 i 2a mają charakter szacunkowy, przy czym
Zamawiający deklaruje zrealizowanie zamówienia w wysokości co najmniej 80% wartości przedmiotu
zamówienia, którego dotyczyć będzie zawarta umowa.
5. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety, a w Załączniku Nr 2, w Pakiecie 3, Pakiecie 4 w Załączniku Nr 2a, w Pakiecie 1, Pakiecie 2, Pakiecie 3 także na wybrane pozycje.
6. Wraz z oferowanym ssakiem chirurgicznym Wykonawca dostarczy:
a) gwarancję (kartę gwarancyjną wraz z zasadami świadczenia usług gwarancyjnych),
b) instrukcje obsługi w języku polskim – 2 egz.,
c) wypełniony paszport techniczny,
d) wykaz autoryzowanych serwisów świadczących usługi w okresie gwarancji oraz usługi pogwarancyjne na terenie Polski (wraz z danymi teleadresowymi i kontaktowymi),
e) informację o rodzajach i częstotliwości wymaganych lub zalecanych przez producenta przeglądów urządzenia – 2 egz.,
f) aktualny dokument potwierdzający, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym i jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – 2 egz.,
g) aktualny certyfikat CE (deklaracja zgodności z CE) – 2 egz.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Przewiduje się do 20 procent wartości umowy
|
Okres w miesiacach |
18
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 ustawy, należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw wkluczenia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, należy złożyć wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu – wg wzory stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
. oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017, poz. 211 ze zm.) – zgodnie z wzorem, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ,
16.6. katalog (prospekt) z opisem produktu oraz wyszczególnieniem numerów katalogowych, a także parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego umożliwiający weryfikację zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ,
16.7. dokument potwierdzający dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017, poz. 211 ze zm.) - dotyczy oferowanego ssaka chirurgicznego (Załącznik nr 2a Pakiet 4).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (spełnianie warunków udziału w postępowaniu):
3.1 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
b) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
c) zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości
przedmiotu zamówienia,
d) wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.
e) w przypadku zmiany numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, zmiany sposobu konfekcjonowania danego produktu, przy zachowaniu ceny w przeliczeniu.
3. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku i jego akceptacji przez Strony.
4. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-03-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|