Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, odzieży ochronnej oraz zakup ssaka chirurgicznego

Data publikacji 2018-03-21
Data zakończenia 2018-03-30 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534467-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku sterylnego i niesterylnego, odzieży ochronnej oraz zakup ssaka chirurgicznego.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 i 2a do niniejszej SIWZ.
2. Oferowany sprzęt jednorazowego użytku powinien:
a) spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017, poz. 211 ze zm.),
b) posiadać dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych
c) posiadać deklarację CE oferowanego sprzętu medycznego i/lub odzieży ochronnej.
b) posiadać wysoką jakość i spełniać funkcję do jakiej został przeznaczony,
c) posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy.
3. Termin realizacji zamówienia: 18 miesięcy od daty podpisania umowy - dotyczy sprzętu jednorazowego użytku i odzieży ochronnej. 14 dni od daty podpisania umowy – dotyczy zakupu ssaka chirurgicznego.
4. Ilości określone w formularzu cenowym – Załącznik Nr 2 i 2a mają charakter szacunkowy, przy czym
Zamawiający deklaruje zrealizowanie zamówienia w wysokości co najmniej 80% wartości przedmiotu
zamówienia, którego dotyczyć będzie zawarta umowa.
5. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety, a w Załączniku Nr 2, w Pakiecie 3, Pakiecie 4 w Załączniku Nr 2a, w Pakiecie 1, Pakiecie 2, Pakiecie 3 także na wybrane pozycje.
6. Wraz z oferowanym ssakiem chirurgicznym Wykonawca dostarczy:
a) gwarancję (kartę gwarancyjną wraz z zasadami świadczenia usług gwarancyjnych),
b) instrukcje obsługi w języku polskim – 2 egz.,
c) wypełniony paszport techniczny,
d) wykaz autoryzowanych serwisów świadczących usługi w okresie gwarancji oraz usługi pogwarancyjne na terenie Polski (wraz z danymi teleadresowymi i kontaktowymi),
e) informację o rodzajach i częstotliwości wymaganych lub zalecanych przez producenta przeglądów urządzenia – 2 egz.,
f) aktualny dokument potwierdzający, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym i jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – 2 egz.,
g) aktualny certyfikat CE (deklaracja zgodności z CE) – 2 egz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 43fb5970-3a53-4250-856b-afe821ffbe13
Biuletyn 534467-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
Regon 29573900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10357
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 322 966
Zamawiajacy fax 895 322 979
Zamawiajacy email alis@pulmonologia.olsztyn.pl
Adres strony url www.pulmonologia.olsztyn.pl
Adres strony internetowej www.pulmonologia.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.pulmonologia.olsztyn.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pulmonologia.olsztyn.pl
Oferty wnioski dostepne Olsztyn 10-357, Jagiellońska 78
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, odzieży ochronnej oraz zakup ssaka chirurgicznego
Numer referencyjny DOZ.383.8.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku sterylnego i niesterylnego, odzieży ochronnej oraz zakup ssaka chirurgicznego. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 i 2a do niniejszej SIWZ. 2. Oferowany sprzęt jednorazowego użytku powinien: a) spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017, poz. 211 ze zm.), b) posiadać dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych c) posiadać deklarację CE oferowanego sprzętu medycznego i/lub odzieży ochronnej. b) posiadać wysoką jakość i spełniać funkcję do jakiej został przeznaczony, c) posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy. 3. Termin realizacji zamówienia: 18 miesięcy od daty podpisania umowy - dotyczy sprzętu jednorazowego użytku i odzieży ochronnej. 14 dni od daty podpisania umowy – dotyczy zakupu ssaka chirurgicznego. 4. Ilości określone w formularzu cenowym – Załącznik Nr 2 i 2a mają charakter szacunkowy, przy czym Zamawiający deklaruje zrealizowanie zamówienia w wysokości co najmniej 80% wartości przedmiotu zamówienia, którego dotyczyć będzie zawarta umowa. 5. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety, a w Załączniku Nr 2, w Pakiecie 3, Pakiecie 4 w Załączniku Nr 2a, w Pakiecie 1, Pakiecie 2, Pakiecie 3 także na wybrane pozycje. 6. Wraz z oferowanym ssakiem chirurgicznym Wykonawca dostarczy: a) gwarancję (kartę gwarancyjną wraz z zasadami świadczenia usług gwarancyjnych), b) instrukcje obsługi w języku polskim – 2 egz., c) wypełniony paszport techniczny, d) wykaz autoryzowanych serwisów świadczących usługi w okresie gwarancji oraz usługi pogwarancyjne na terenie Polski (wraz z danymi teleadresowymi i kontaktowymi), e) informację o rodzajach i częstotliwości wymaganych lub zalecanych przez producenta przeglądów urządzenia – 2 egz., f) aktualny dokument potwierdzający, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym i jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – 2 egz., g) aktualny certyfikat CE (deklaracja zgodności z CE) – 2 egz.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Przewiduje się do 20 procent wartości umowy
Okres w miesiacach 18
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 ustawy, należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw wkluczenia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, należy złożyć wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu – wg wzory stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci . oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017, poz. 211 ze zm.) – zgodnie z wzorem, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ, 16.6. katalog (prospekt) z opisem produktu oraz wyszczególnieniem numerów katalogowych, a także parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego umożliwiający weryfikację zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, 16.7. dokument potwierdzający dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017, poz. 211 ze zm.) - dotyczy oferowanego ssaka chirurgicznego (Załącznik nr 2a Pakiet 4).
Inne dokumenty niewymienione Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (spełnianie warunków udziału w postępowaniu): 3.1 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: b) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. c) zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia, d) wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. e) w przypadku zmiany numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, zmiany sposobu konfekcjonowania danego produktu, przy zachowaniu ceny w przeliczeniu. 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku i jego akceptacji przez Strony. 4. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Proces i czas reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)