GuidZP400 |
2d8cb8b8-e94e-4a2d-94c5-891f0edd128a
|
Biuletyn |
534364-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
|
Regon |
00030643700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(018) 44388-77; 443-66-35
|
Zamawiajacy fax |
(018) 4438540; 443-86-01
|
Zamawiajacy email |
sns@pro.onet.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalnowysacz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalnowysacz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalnowysacz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im J.Śniadeckiego ul. Młyńska 5 33-300 Nowy Sącz - zespół ds zamówień publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa szafek przyłóżkowych, wózków inwalidzkich i balkoników
|
Numer referencyjny |
DA.271-22/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania:
Zadanie nr 1 – dostawa szafek przyłóżkowych z blatem bocznym CPV 33100000-1
Zadanie nr 2- dostawa wózków inwalidzkich siedzących CPV 33100000-1
Zadanie nr 3- dostawa balkoników CPV 33100000-1
Przedmiot zamówienia obejmuje:
•dostawę towaru fabrycznie nowego,
•gwarancja na dostarczony sprzęt minimum 24 miesiące,
2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm) przedmiot zamówienia będący wyrobem medycznym musi:
•być oznakowany znakiem CE tzn. musi posiadać deklarację zgodności /dokument potwierdzający, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE- zgodnie z art.11 ustawy o wyrobach medycznych/ lub
3.Termin zapłaty za dostarczony towar – min.30 dni.
4.Towar będzie dostarczony transportem na koszt Wykonawcy i rozładowany w siedzibie Zamawiającego (oddział neurologii) Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, ul. Młyńska 5
5.Termin wykonania zamówienia.
Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia: do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
15300,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
•Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie, których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – według wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ;
•Karty katalogowe (prospekty) z opisem produktu, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerem katalogowym).
•Deklaracja zgodności, CE
•Certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny potwierdzający zdolność do ciągłego dostarczania wyrobów zgodnie z wymaganiami i Certyfikat ISO 13485:2012 potwierdzający, że producent wdrożył i utrzymuje system zarządzania jakością dla wyrobów medycznych (dot. zad 1).
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ.
b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z załącznikiem nr 8 - Projekt umowy
|
IV 4 4 data |
2018-04-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa szafek przyłóżkowych z blatem bocznym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13100,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa szafek przyłóżkowych z blatem bocznym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wózków inwalidzkich siedzących
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1500,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wózków inwalidzkich siedzących
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa balkoników
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
700,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa balkoników
|
| |