| GuidZP400 |
f6f4531d-a69e-4abd-9156-e706fe1a0578
|
| Biuletyn |
535193-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Solec - Zdrój
|
| Regon |
29101075400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. 1 Maja
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Solec-Zdrój
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
28-131
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
41 3776039
|
| Zamawiajacy fax |
41 3776022
|
| Zamawiajacy email |
ug@solec-zdroj.pl
|
| Adres strony url |
www.solec-zdroj.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020, w ramach Działania 4.4 „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego”. Projekt nr RPSW.04.04.00-26-0003/17 pn. „Poszerzenie oferty kulturalnej na terenie gminy Solec-Zdrój skierowanej do mieszkańców, turystów oraz kuracjuszy”
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.solec-zdroj.pl/przetargi.php
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Solcu-Zdroju, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sceny mobilnej, systemu nagłośnienia i oświetlenia scenicznego dla Gminy Solc-Zdrój
|
| Numer referencyjny |
RIG.701.6.4.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sceny mobilnej, systemu nagłośnienia i oświetlenia scenicznego dla Gminy Solc-Zdrój. 2. Zamówienie podzielono na trzy części: a) Cześć I – Dostawa wraz z instruktażem obsługi sceny mobilnej zadaszonej, b) Część II – Dostawa wraz z instruktażem obsługi oświetlenia scenicznego, c) Część III – Dostawa wraz z instruktażem obsługi systemu nagłośnienia 3. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera TOM III SIWZ. 4 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w załączniku nr 1.I., 1.II., 1.III. do formularza oferty typ, rodzaj, model, producenta oferowanego sprzętu, odpowiednio dołączyć do oferty opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e, lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów, bądź karty katalogowe, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Dopuszcza się złożenie ww. dokumentów w języku angielskim. 5 Zamawiający mając na uwadze zakres i charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę realizującego zamówienie osób na umowę o pracę.
|
| Cpv glowny przedmiot |
34200000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
40
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu wcześniejszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenie to powinno być sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty określone w sekcji 14 Opis sposobu przygotowania ofert Tom I SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany mogą dotyczyć: 1. zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 8 wzoru umowy; 2. wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; 3. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów; 4. aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 5 zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, 6. zmiany wysokości wynagrodzenia z powodu rezygnacji z wykonania części zakresu umowy oraz nie przewidzianego braku płynności finansowej Zamawiającego, jak również w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, 7. wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa.
|
| IV 4 4 data |
2018-03-30T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z instruktażem obsługi sceny mobilnej zadaszonej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34200000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
40
|
| Zalacznik krotki opis |
1 Dostawa wraz z instruktażem obsługi sceny mobilnej zadaszonej. 2. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera TOM III SIWZ. 3 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w załączniku nr 1.I., do formularza oferty typ, rodzaj, model, producenta oferowanego sprzętu, odpowiednio dołączyć do oferty opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e, lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów, bądź karty katalogowe, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Dopuszcza się złożenie ww. dokumentów w języku angielskim. 4 Zamawiający mając na uwadze zakres i charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę realizującego zamówienie osób na umowę o pracę.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z instruktażem obsługi oświetlenia scenicznego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
40
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa wraz z instruktażem obsługi oświetlenia scenicznego, 2. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera TOM III SIWZ. 3 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w załączniku nr 1.II. do formularza oferty typ, rodzaj, model, producenta oferowanego sprzętu, odpowiednio dołączyć do oferty opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e, lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów, bądź karty katalogowe, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Dopuszcza się złożenie ww. dokumentów w języku angielskim. 4 Zamawiający mając na uwadze zakres i charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę realizującego zamówienie osób na umowę o pracę.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z instruktażem obsługi systemu nagłośnienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32340000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
40
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa wraz z instruktażem obsługi systemu nagłośnienia 2. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera TOM III SIWZ. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w załączniku nr 1.III. do formularza oferty typ, rodzaj, model, producenta oferowanego sprzętu, odpowiednio dołączyć do oferty opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e, lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów, bądź karty katalogowe, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Dopuszcza się złożenie ww. dokumentów w języku angielskim. 4 Zamawiający mając na uwadze zakres i charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę realizującego zamówienie osób na umowę o pracę.
|
| | |