GuidZP400 |
6b28c545-eb96-4629-9324-43789a89a1f4
|
Biuletyn |
535687-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Poznań
|
Regon |
63125782200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Kolegiacki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61841
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 785 210
|
Zamawiajacy fax |
61 878 50 85
|
Zamawiajacy email |
zp@um.poznan.pl
|
Adres strony url |
http://bip.poznan.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 – 841 Poznań pok. 152
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa papieru biurowego
|
Numer referencyjny |
ZOU-XII.271.42.2018.LS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem umowy jest sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu papieru biurowego zwanym dalej „papierem”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy – zestawienie asortymentowo-ilościowe.
Opis warunków realizacji zamówienia zawarty został w umowie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw papieru z zachowaniem cen jednostkowych.
Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w co najmniej 80 % wartości umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
9
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca polega wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie/umowę dotyczącą dostawy papieru biurowego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Należy złożyć wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dowodami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
3) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do wzoru umowy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 zł.
2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta:
- w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania,
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
91 1020 4027 0000 1502 1262 0672
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta:
Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3. W celu wniesienia wadium w formach niepieniężnych należy się zgłosić do Pani Jolanty Rybakowskiej nr tel. 61 878 54 02, pokój nr 227 w celu uzgodnienia trybu potwierdzenia wniesienia. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium.
4. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert.
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
https://poznan.marketplanet.pl
|
Elementy aukcji elektronicznej |
W toku aukcji elektronicznej parametrem licytowanym będzie cena. Wykonawcy składają oferty za całość zamówienia w cenie brutto.
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
W trakcie aukcji elektronicznej udostępnione zostaną Wykonawcy informacje, zgodnie z art. 91c ust. 3 ustawy: informacja o pozycji złożonej oferty, otrzymanej punktacji oraz punktacji najkorzystniejszej oferty. Postąpienia podlegać będą automatycznej ocenie i klasyfikacji na podstawie kryterium CENA.
|
Informaje przebiegu aukcji |
W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia
istnieje od otwarcia aukcji do jej zamknięcia. Jeżeli w ciągu ostatnich 5 min. zostanie złożone postąpienie, aukcja każdorazowo ulegnie przedłużeniu o 5 minut wg następującej reguły – do
czasu, w którym nastąpiło postąpienie dolicza się 5 minut plus sekundy brakujące do pełnej minuty, w której złożono postąpienie i w ten sposób zostaje wyznaczony czas zakończenia
aukcji, obowiązujący do momentu ewentualnego złożenia kolejnego postąpienia. Przedłużenie aukcji następować będzie do momentu braku składania kolejnych postąpień i zakończy się po upływie 5 minut bezczynności.
|
Warunki do licytacji |
Minimalna wysokość postąpienia 100,00 zł BRUTTO. Postąpienia podlegać będą automatycznej ocenie i klasyfikacji na podstawie kryterium CENA.
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
5. Do obsługi systemu niezbędny jest dowolny komputer klasy PC z systemem operacyjnym Microsoft Windows w wersji oficjalnej wspieranej przez producenta oprogramowania oraz dostęp do sieci internetowej - siła szyfrowania: 128 bit; dostęp do Internetu: min. 56Kb na komputer, zalecane szerokopasmowe łącze internetowe.
Administrator gwarantuje w pełni prawidłową współpracę z przeglądarkami internetowymi Internet Explorer i Mozilla Firefox w wersjach oficjalnie wspieranych przez producentów
oprogramowania. 6. Podpis elektroniczny: a) Wykonawcy biorący udział w aukcji elektronicznej muszą dysponować kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Postąpienia
składane w toku aukcji elektronicznej muszą być opatrzone takim podpisem pod rygorem nieważności, b) Wykonawcy, którzy dysponują podpisem elektronicznym wystawionym przez
zagraniczny podmiot certyfikujący powinni dostarczyć Zamawiającemu wzór takiego podpisu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. c) Rozwiązanie zastosowane w programie
aukcyjnym polega na tym, że po wprowadzeniu do systemu postąpienia (nowej oferty) wygenerowany zostanie elektroniczny formularz opisujący ofertę Wykonawcy. System
aukcyjny wymusi podpisanie formularza za pomocą podpisu elektronicznego. System dokona automatycznej weryfikacji podpisu elektronicznego – w przypadku pozytywnej weryfikacji
postąpienie zostanie przyjęte. d) Wykonawcy składający postąpienia są zobowiązani podpisywać oferty (postąpienia) w toku aukcji za pomocą oprogramowania dostarczonego przez wystawcę podpisu elektronicznego. W przypadku trudności z odpowiednim skonfigurowaniem oprogramowania obsługującego składanie podpisu elektronicznego zalecany jest kontakt z wystawcą podpisu.
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Wykonawcy nie rejestrują się sami - konta dla Wykonawców uczestniczących w aukcji utworzy Zamawiający, wpisując wszystkie informacje żądane przez system. Podczas rejestracji
wysyłany jest e-mail na adres wskazany w ofercie z loginem i jednorazowym hasłem do systemu. Wykonawcy logują się do systemu samodzielnie. Przy pierwszej próbie zalogowania do systemu Wykonawca zostanie poproszony o zmianę hasła na hasło docelowe.
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Aukcja zakończy się po upływie 20 minut od otwarcia, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub po upływie 5 minutowego tzw. okresu bezczynności – tzn. gdy w ciągu 5 minut od złożenia ostatniego postąpienia żaden z Wykonawców nie złoży kolejnego postąpienia, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w pkt. 3. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość aukcji wieloetapowej. Kolejny etap aukcji zostanie zdefiniowany w systemie jedynie w sytuacji, gdy złożone zostaną co najmniej dwie najkorzystniejsze oferty (tj. takie, które przedstawią taki sam bilans punktowy w kryterium cena i kryteriach pozacenowych). Informacja o kolejnym etapie aukcji i mechanizmie jej przeprowadzenia zostanie przesłana na adres e-mailowy podany w ofercie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu zakończenia umowy i jej przedłużenie w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|