| GuidZP400 |
5e342197-dcf6-4434-bd76-40ed69b00116
|
| Biuletyn |
537810-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
|
| Regon |
32052419000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecinek
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
78400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
094 3726720, 3726721
|
| Zamawiajacy fax |
094 3726729, 3730886
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@szpital.szczecinek.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital.szczecinek.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka z o.o.
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.szczecinek.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.szczecinek.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
listownie, osobiście lub poczta kurierską
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital w Szczecinku sp. z o.o. ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA – WYROBY OPATRUNKOWE I PRODUKTY DO DEZYNFEKCJI
|
| Numer referencyjny |
06/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i podzielony na części - pakiety od nr 1 do nr 14 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania (dotyczy wyrobów medycznych) zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107 poz. 679). Sprzęt, który nie jest wyrobem medycznym musi posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające go do obrotu na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla danego rodzaju asortymentu.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej co najmniej 1 dostawy wyrobów będących przedmiotem zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż oferowane aktualnie, potwierdzonej że dostawa została należycie wykonana
- Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi n/w dokumentację dotyczącą oferowanego asortymentu
1. Aktualne karty charakterystyki produktu biobójczego – w przypadku sklasyfikowania produktu jako preparat/substancja niebezpieczna (wskazany zapis na nośniku CD lub pendrive), do oferty należy załączyć również kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego/substancji niebezpiecznej.
2. Aktualne badania środków dezynfekcyjnych na tzw. obszar medyczny wydanych przez niezależny podmiot uprawniony do wykonywania tych badań w ramach UE, potwierdzających spektrum i czas działania.
3. Produkty przeznaczone do dezynfekcji w służbie zdrowia powinny posiadać dokumenty potwierdzające ich przeznaczenie:
a) preparaty do narzędzi – wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EWG o wyrobach medycznych;
b) preparaty do dezynfekcji skóry pacjentów, ran i błon śluzowych – decyzja Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem leczniczym;
c) preparaty do dezynfekcji rąk – decyzja Ministra Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych;
d) antyseptyki o podwójnym zastosowaniu – na skórę pacjenta i do dezynfekcji rąk – decyzja Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem leczniczym;
e) świadectwa dopuszczające dany produkt do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. – Prawo Farmaceutyczne (dla produktów leczniczych), z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (dla wyrobów medycznych), z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych ( dla produktów zakwalifikowanych jako produkty biobójcze), w odniesieniu do środków zakwalifikowanych jako kosmetyki – potwierdzenie zgłoszenia w portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych.
4. Oświadczenie, że na każdym etapie postępowania, na żądanie Zamawiającego złoży próbki zgodne z zaoferowanym asortymentem w ofercie, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia. Zamawiający komisyjnie oceni przedłożone próbki.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
wypełniony formularz JEDZ oraz pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie i na następujących warunkach:
a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego – w każdym przypadku;
b) zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów zawartych w § 1 w następującym zakresie „Zamawiający ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć, tj. ze względu na konieczność przeprowadzenia
procedur nie ujętych w harmonogramie planowanych procedur medycznych, może dokonać
zamówienia dodatkowego asortymentu nie ujętego w Załączniku nr 2 Pakiet nr …… w drodze
każdorazowego aneksu do niniejszej umowy. Zamówienia te realizowane będą w cenach
określonych w Załączniku nr 2, Pakiet nr ….. do umowy”
c) obniżenie cen jednostkowych poszczególnych towarów w przypadku obniżki cen, promocji, upustów itp.;
d) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej stawki podatku,
e) zakończenia lub wstrzymania produkcji, lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem
zamówienia, o czym Wykonawca mógł nie wiedzieć w chwili zawarcia umowy, dopuszcza się
zmianę na nowy produkt tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi
Zamawiającego, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie,
f) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych
identyfikacyjnych,
g) przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wyczerpania całości zamówienia do czasu wykorzystania całości zamówienia,
h) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego,
i) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu poszczególnych towarów wskazanych
w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy,
j) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub całości produktem o lepszych
parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-09T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1. Opatrunki 53 pozycje
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2. Opatrunki specjalistyczne 24 pozycje
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3. Opatrunki specjalistyczne 21 pozycji
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4. Opatrunki specjalistyczne 4 pozycje
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5. Opatrunki specjalistyczne 4 pozycje
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 6. Kompresy gazowe 18 pozycji
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 7. Terapia podciśnieniowa 16 pozycji
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 8. Paski do zamykania brzegów ran 3 pozycje
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 9. Środki do dezynfekcji i mycia 14 pozycji
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 10 Środki do dezynfekcji i mycia 17 pozycji
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 11. Płyn i żel do dezynfekcji 6 pozycji
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet 12. Dezynfekcja 3 pozycje
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 13. Preparat do dezynfekcji metodą zamgławiania 1 pozycja
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 14. Dezynfekcja i mycie narzędzi 8 pozycji
|
| | |