GuidZP400 |
f68583e4-ffed-488a-8cf9-f21f1f51c587
|
Biuletyn |
537302-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole Publiczne Nr 4
|
Regon |
67010186000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
48 36 239 48
|
Zamawiajacy fax |
48 36 239 48
|
Zamawiajacy email |
przedszkole4@radom.com.pl
|
Adres strony url |
www.przedszkolenr4radom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przedszkolenr4radom.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przedszkolenr4radom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie na papierze, pismem czytelnym przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów. Wszelkie wymagane dokumenty załączone do oferty sporządzone w językach obcych są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sporządzone w ww. sposób oferty należy składać: Przedszkole Publiczne Nr 4 im. Juliana Tuwima, ul. Kilińskiego 23 – gabinet dyrektora, 26-600 Radom
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia do kuchni do nowego budynku przedszkola zlokalizowanego przy ul. Kilińskiego 20
|
Numer referencyjny |
1/2018/ZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia kuchni do nowego budynku PP nr 4 w Radomiu - budynek zlokalizowany w Radomiu przy ul. Kilińskiego 20.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i –w przypadku elementów wymagających montażu- zamontować, fabrycznie nowe wyposażenie kuchni (dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu przedszkola).
W przypadku urządzeń których obsługa wymaga przeszkolenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownego przeszkolenia pracowników Zamawiającego.
2.1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych urządzeń zawiera załącznik do SIWZ: „Wykaz Wyposażenia”.
2.2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji jakości na okres min. 2 lat (dot. to okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, niezależnego od ew. okresów gwarancji udzielanych przez producentów poszczególnych urządzeń).
3. Przedmiot zamówienia uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych.
4. W związku z faktem, iż do realizacji niniejszego zamówienia nie jest konieczne zatrudnianie osób wykonujących niesamodzielne czynności, Zamawiający nie narzuca obowiązku zatrudniania przez Wykonawcę poszczególnych osób uczestniczących w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
|
Cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.
2. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku przedłużających się –nie z winy Wykonawcy- procedur administracyjnych, zmienionych w trakcie wykonywania zamówienia uwarunkowań prawnych i administracyjnych, bądź nieudostępnienia w terminie przez Zamawiającego pomieszczeń do których dostarczone i/lub zamontowane mają być poszczególne elementy i urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. Wydłużenie terminu może nastąpić maksymalnie o okres odpowiadający odpowiednio okresowi trwania niesprzyjających warunków bądź okres konieczny do usunięcia przeszkód faktycznych, prawnych, administracyjnych itp. będących przesłanką do wydłużenia terminu.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
przedmiotowa kwestia uregulowana została w § 11a oraz § 14 pkt 14 SIWZ.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
przedmiotowa kwestia uregulowana została w § 11a oraz § 14 pkt 14 SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|