GuidZP400 |
69707e91-ed14-4c4b-9fdb-5709204b8811
|
Biuletyn |
537989-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Radziejowice
|
Regon |
75014841400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kubickiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radziejowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96325
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
468 577 171
|
Zamawiajacy fax |
468 577 120
|
Zamawiajacy email |
urzad@radziejowice.pl
|
Adres strony url |
www.radziejowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.radziejowice.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do budynku przedszkola w miejscowości Korytów A, gmina Radziejowice
|
Numer referencyjny |
GCO.272.1.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w budynku przedszkola w miejscowości Korytów A, gmina Radziejowice. W zakres zamówienia wchodzi zakup i montaż wyposażenia obejmującego:
1) wyposażenie szatni,
2) wyposażenie części administracyjnej,
3) wyposażenie zaplecza kuchni oraz części łazienkowej i gospodarczej,
4) wyposażenie sal zajęć, w tym sali zajęć integracji sensorycznej oraz sali zajęć w szkole podstawowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-08-14T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (polisa OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki dotyczące doświadczenia oraz zdolności, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę o podobnym zakresie i wartości Zamawiający uzna dostawę wyposażenia do szkoły lub przedszkola. Wartość każdej ze wskazanych dostaw powinna być nie mniejsza niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, że dostawy zostały wykonane należycie
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Wadium może być wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mszczonowie, Oddział Radziejowice, nr rachunku: 76 9302 1014 3900 0909 2000 0010.
Do wnoszenia, zwracania i zatrzymywania wadium Zamawiający będzie stosował art. 45-46 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp oraz w sytuacjach przewidzianych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 5
|
IV 4 4 data |
2018-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 5 okres |
30
|