GuidZP400 |
fe719c3c-b307-4f86-8d20-a087c9486c79
|
Biuletyn |
538441-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
1229869700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Cegłowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01809
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 690 247
|
Zamawiajacy fax |
228 341 820
|
Zamawiajacy email |
zp@bielanski.med.pl
|
Adres strony url |
www.bielanski.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bielanski.bip-e.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: Szpital Bielański ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa „Oferta na dostawę drobnego jednorazowego sprzętu medycznego II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-33/2018. Nie otwierać przed dniem 6 kwietnia 2018 r., godz. 11.00”.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Bielański im. ks. Jerzego Popiełuszki SP ZOZ, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-33/2018
|
Numer referencyjny |
ZP-33/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie.
Zamówienie zostało podzielone na 21 pakietów:
Pakiet 1 – Zawory dostępu żylnego.
Pakiet 2 –dreny do pompy
Pakiet 3 – Zestawy drenów
Pakiet 4 - Opaski
Pakiet 5 –zastawki Venturi
Pakiet 6 – Worki colostomijne i pooperacyjne
Pakiet 7 – Aspirator endometrialny.
Pakiet 8 – Irygator
Pakiet 9 – aparaty do toczenia płynów do pomp objętościowych.
Pakiet 10 – osprzęt do bronchofiberoskopu
Pakiet 11 – zestawy picco
Pakiet 12 – lancety
Pakiet 13 – pojemniki do BALA
Pakiet 14 – matryce do przeszczepów skóry
Pakiet 15 – koszulki anorektalne
Pakiet 16 – łączniki
Pakiet 17 - układy oddechowe do respiratora
Pakiet 18 – końcówki ssące
Pakiet 19 – Zestawy do płynu owodniowego
Pakiet 20 – Wkładki uszne
Pakiet 21 - wzierniki ginakologiczne
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
VII.
3.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
- w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt VII.3.1. niniejszej SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
- w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt VII.3.1, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń i dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający skorzysta
z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one nadal aktualne.
UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
VII.
3.2. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi, z wskazaniem którego pakietu
i pozycji dotyczą – dotyczy wyrobów medycznych.
3.3. materiały producenta, w tym m.in.: foldery, opisy, ulotki informacyjne, wyciągi z katalogów, itp. dotyczące oferowanych produktów – z wskazaniem pakietu i pozycji której dotyczą.
3.4. Próbki:
Pakiet 4, poz. 1, 2 – min, po 2 opaski identyfikacyjne;
3.5. Próbki posłużą ocenie spełniania wymagań wskazanych przez Zamawiającego.
Próbki zostaną zwrócone Wykonawcom – pod warunkiem wystąpienia o zwrot próbek w terminie do 14 dni od uprawomocnienia się wyników postępowania przetargowego, z wyłączeniem próbek wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub zostały one zużyte w procesie oceny. Po tym terminie Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek.
3.6. Próbki, o których zwrot nie wystąpią Wykonawcy podlegać będą kasacji lub zużyciu przez Zamawiającego.
3.7. Dokumenty wskazane w pkt 3.2. i 3.3. powinny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. W przypadku gdy dokumenty nie potwierdzą w sposób jednoznaczny posiadanie wskazanych cech/parametrów lub będą budzić wątpliwości – Zamawiający może wezwać Wykonawcę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, do przeprowadzenia demonstracji zaoferowanego asortymentu (wybranych elementów, wskazanych przez Zamawiającego) – celem potwierdzenia spełniania wymagań postawionych w postępowaniu.
UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
VII.
1. Oświadczenie wymagane przez Zamawiającego do przedłożenia przez każdego wykonawcę wraz
z ofertą:
1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz/lub spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do formularza oferty.
Ponadto Wykonawca złoży:
1.2. formularz specyfikacji cenowej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza oferty,
1.3. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
2. Dokumenty i oświadczania wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy:
2.1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|