GuidZP400 |
95e28b5e-4815-45bd-9ec3-a21519aea1aa
|
Biuletyn |
534703-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
|
Regon |
178450000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowoursynowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
166
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02787
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 931 390
|
Zamawiajacy fax |
225 931 391
|
Zamawiajacy email |
wladyslaw_sadowski@sggw.pl
|
Adres strony url |
www.szp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szp.sggw.pl/?oid=145
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szp.sggw.pl/?oid=145
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
bezpośrednio u zamawiajacego, oparatora pocztowego, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Głowna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 10, „Prawa podkówka”, I piętro pokój 44 ul. Nowoursynowska 166, 02 – 787 Warszawa, woj. mazowieckie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla jednostek administracyjnych SGGW Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 5.1 - 5.7 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacja ceny ofertowej.
|
Numer referencyjny |
SZP.260.16.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla jednostek administracyjnych SGGW
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 5.1 - 5.6 do niniejszej SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacja ceny ofertowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
44420000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć́ wraz z oświadczeniem dokumenty bądź́ informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. kart katalogowych lub wydruków ze strony internetowej w przypadku zaoferowania produktów równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej,
2. kart charakterystyki oraz kart technicznych dla produktów zawierających środki chemiczne mogące wywoływać skutki niepożądane dla użytkownika lub środowiska (np. zaprawy, kleje, farby, rozcieńczalniki itp.) wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w § 14 ust 5 umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów ogólno – budowlanych dla DOTO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44420000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów ogólno – budowlanych dla DOTO Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5.1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów dekarskich dla DOTO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44420000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów dekarskich dla DOTO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5.2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów ogólno – budowlanych niezbędnych do konserwacji obiektów ADiSS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44420000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów ogólno – budowlanych niezbędnych do konserwacji obiektów dla ADiSS.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5.3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów ogólno - budowlanych niezbędnych do konserwacji obiektów AOS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44420000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów ogólno - budowlanych niezbędnych do konserwacji obiektów AOS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5.4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów ogólno- budowlanych niezbędnych do konserwacji obiektów DG 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44420000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do konserwacji obiektów DG 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5.5 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów ogólno - budowlanych niezbędnych do konserwacji obiektów DG 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44420000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do konserwacji obiektów DG 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5.6 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów ogólno – budowlanych dla AOR Rakowiecka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44420000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów ogólno – budowlanych dla AOR Rakowiecka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5.7 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
|
| |