Sukcesywne dostawy materiałów protetycznych, leków i środków do mycia i dezynfekcji

Data publikacji 2018-04-04
Data zakończenia 2018-04-11 00:00:00
Instytucja Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539751-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 336000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy materiałów protetycznych, leków i środków do mycia i dezynfekcji dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załącznikach 1.1 – 1.7 do SIWZ. Część 1. - Materiały i akcesoria protetyczne; Część 2. - Masy wyciskowe; Część 3. - Woski dentystyczne techniczne i odlewnicze; Część 4. - Żywice akrylowe; Część 5. - Materiały do obróbki metalu, kliniczne szczotki polerskie ; Część 6. - Środki do mycia i dezynfekcji; Część 7 - Leki stosowane na śluzówkę jamy ustnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 86c197bf-5d1a-4756-9aa4-f73d9721ea6f
Biuletyn 539751-N-2018
Zamawiajacy nazwa Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Regon 14204948200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowy Zjazd
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 55 69 400
Zamawiajacy fax 22 55 69 403
Zamawiajacy email k.raczkowska@mcs-przychodnia.pl
Adres strony url www.mcs-przychodnia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcs-przychodnia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową, osobiście lub przy pomocy kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, Sekretariat (III piętro, pokój nr 321)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy materiałów protetycznych, leków i środków do mycia i dezynfekcji
Numer referencyjny ZP/08/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy materiałów protetycznych, leków i środków do mycia i dezynfekcji dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załącznikach 1.1 – 1.7 do SIWZ. Część 1. - Materiały i akcesoria protetyczne; Część 2. - Masy wyciskowe; Część 3. - Woski dentystyczne techniczne i odlewnicze; Część 4. - Żywice akrylowe; Część 5. - Materiały do obróbki metalu, kliniczne szczotki polerskie ; Część 6. - Środki do mycia i dezynfekcji; Część 7 - Leki stosowane na śluzówkę jamy ustnej.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedstawi aktualne zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej – dotyczy części 7
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zawarł z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymienione dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przestawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 4) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – na wzorze stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ w terminie określonym w art. 24 ust. 11 Ustawy.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunku kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca składa aktualne zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej - dotyczy części 7
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych jakościowo do określonych w Załącznikach nr 1.1 i 1.7 do SIWZ w celu potwierdzenia, że oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymagania określone w ww. załączniku, opis produktu równoważnego. Zamawiający może wezwać do dostarczenia próbek w celu weryfikacji czy oferowany produkt równoważny spełnia wymagania określone w SIWZ. b) Wykonawca, składa oświadczenie że, wszystkie zaoferowane produkty lecznicze dopuszczone są do obrotu i używania w Polsce zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06 września 2001 r. oświadczenie stanowi pkt 8 Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. c) Wykonawca składa oświadczenie, że wszystkie zaoferowane wyroby medyczne posiadają oznaczenia CE oraz aktualne dokumenty dopuszczające ich stosowanie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oświadczenie stanowi pkt 6 Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione a. Formularz oferty stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; b. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załączniki 1.1 -1.7 do SIWZ; c. Oświadczenie Wykonawcy, zawartego w pkt 9 załącznika nr 2 do SIWZ - że na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązuje się do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że oferowany produkt dopuszczony jest do obrotu i używania w Polsce zgodnie z ustawą prawo farmaceutyczne z dnia 06 września 2001r.– dotyczy Części 7. d. Oświadczenie Wykonawcy, zawartego w pkt 7 załącznika nr 2 do SIWZ - że na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązuje się do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że oferowany produkt dopuszczony jest do obrotu i używania w Polsce zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. – dotyczy Części 1 – 6.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających Umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpiła zmiana nazwy handlowej; 4) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, o której nie było informacji w chwili składania ofert, Wykonawca może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Odstąpienie od Umowy nie będzie skutkowało naliczeniem przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych w § 6 ust. 1 pkt 3 Umowy; 5) nastąpił brak określonego produktu na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tych samych cechach i parametrach technicznych, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż cena określona przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do Umowy; 6) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, z tym, że cechy i parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku nr 1 do Umowy; 7) w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań.
IV 4 4 data 2018-04-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały i akcesoria protetyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy materiałów i akcesoriów protetycznych w rodzajach i ilościach określonych w załączniku 1.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Masy wyciskowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy mas wyciskowych w rodzajach i ilościach określonych w załączniku 1.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Woski dentystyczne techniczne i odlewicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy wosków dentystycznych technicznych i odlewniczych w rodzajach i ilościach określonych w załączniku 1.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Żywice akrylowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy żywic akrylowych w rodzajach i ilościach określonych w załączniku nr 1.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Materiały do obróbki metalu, kliniczne szczotki polerskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy materiałów do obróbki metalu, klinicznych szczotek polerskich w rodzajach i ilościach określonych w załączniku nr 1.5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Środki do mycia i dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy środków do mycia i dezynfekcji w rodzajach i ilościach określonych w załączniku 1.6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Leki stosowane na śluzówkę
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy leków stosowanych na śluzówkę w ilościach i rodzajach określonych w załączniku nr 1.7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)