Dostawa mebli w ramach zadania „Adaptacja obiektu Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Płocku Oddział w Radomiu

Data publikacji 2018-04-05
Data zakończenia 2018-04-13 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540800-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli, tj.: foteli, krzeseł i taboretów dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu przy ul. Rodziny Winczewskich 5, w podziale na następujące części:
1.1. Część I – fotele,
1.2. Część II – krzesła i taborety
2. Opis szczegółowy zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ dla Części I i w Załączniku Nr 2 do SIWZ dla Części II.
3. Wytyczne Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 61c1d446-6ba8-4eb3-b9b3-92a2c02a486c
Biuletyn 540800-N-2018
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
Regon 30156900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kolegialna
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 242 678 452
Zamawiajacy fax 242 628 842
Zamawiajacy email u.zolek@mwomp.pl
Adres strony url www.mwomp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mwomp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mwomp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli w ramach zadania „Adaptacja obiektu Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Płocku Oddział w Radomiu
Numer referencyjny ZP. 3331/PN – 07/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli, tj.: foteli, krzeseł i taboretów dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu przy ul. Rodziny Winczewskich 5, w podziale na następujące części: 1.1. Część I – fotele, 1.2. Część II – krzesła i taborety 2. Opis szczegółowy zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ dla Części I i w Załączniku Nr 2 do SIWZ dla Części II. 3. Wytyczne Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia dla Części I i Części II – najpóźniej 2 tygodnie od daty podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dla Części I – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę foteli w tym okresie o łącznej wartości 40 000,00 zł brutto. Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dla Części II.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen zgodnie z SIWZ
Zakresie warunkow udzialu zgodnie z SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci zgodnie z SIWZ
Inne dokumenty niewymienione zgodnie z SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100) dla Części I, 600,00 zł (słownie złotych: sześćset złotych 00/100) dla Części II
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – fotele
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Opis szczegółowy zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ dla Części I. Wytyczne Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – krzesła i taborety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Opis szczegółowy zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SIWZ dla Części II. Wytyczne Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria b) okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria c) termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria a) cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)