GuidZP400 |
2748c4ae-c94e-47fb-8561-9c85a837f165
|
Biuletyn |
542105-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
|
Regon |
28864000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dębinki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80952
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 491 248
|
Zamawiajacy fax |
58 3492074, 3461178
|
Zamawiajacy email |
ajarocka@uck.gda.pl
|
Adres strony url |
uck.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
uck.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
uck.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Operator pocztowy, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku, ul. Dębinki 7, bud. nr 9 – parter, pokój 100
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawów do DFPP wraz z dzierżawą aparatu do aferezy leczniczej i ciąłych technik nerkozastępczych dla UCK
|
Numer referencyjny |
60/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a. Dostawa zestawów do DFPP w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.
b. Dzierżawa aparatu do aferezy leczniczej i ciągłych technik nerkozastępczych zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
2. Dostawa zestawów będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: 6 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt.
3. Wymienione w pkt. 1a zestawy muszą spełniać wymagania bezwzględne określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wymieniony w pkt. 1b aparat musi spełniać parametry graniczne określone w załączniku nr 8 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 8 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.
5. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
- dokonanie instalacji dostarczonych analizatorów u bezpośredniego użytkownika w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy;
- przeprowadzenie szkolenia z obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonych analizatorów;
- aktualizacja oprogramowania analizatorów w trakcie trwania umowy;
- dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim: w formie wydrukowanej i w wersji elektronicznej na płycie CD lub PenDrive (dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu najmu);
- dostarczenie z pierwszą dostawą przedmiotu najmu kopii certyfikatu i deklaracji zgodności zaoferowanych analizatorów;
- zapewnienie obsługi serwisowej aparatu, będących przedmiotem najmu przez Wynajmującego, w tym przeglądy, konserwacje, naprawy i aktualizacje oprogramowania w ramach czynszu dzierżawnego;
- udzielenie 12 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot najmu;
- możliwość zgłaszania awarii przez 24 godziny na dobę w ciągu 365 dni w roku;
- usunięcie awarii lub wystawienie urządzenia zastępczego przez serwis Wynajmującego w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na swój koszt przedmiotu dzierżawy od wszelkiego ryzyka związanego z: kradzieżą, ogniem, zalaniem, wybuchem, zniszczeniem, utratą przedmiotu dzierżawy oraz do utrzymywania takiego ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.
10. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP.
11. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania
i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
217400,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy wyrobów medycznych lub wyrobów medycznych wraz z dzierżawą sprzętu medycznego o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż: 43 500,00 zł
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw - według wzoru załącznika nr 7 do SIWZ - wykonanych lub wykonywanych
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a. Oświadczenia, że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ;
b. Kopię udokumentowanego systemu zarządzania jakością producentów na zgodność z normami międzynarodowymi (dotyczy przedmiotu dzierżawy wymienionego w załączniku nr 8 do SIWZ);
c. Kopie katalogu Producenta (prospekt), w którym został zaznaczony oferowany asortyment i podane zostały parametry techniczne (dotyczy przedmiotu dzierżawy wymienionego
w załączniku nr 8 do SIWZ);
d. Kopie certyfikatu zgodności i deklaracji zgodności zaoferowanych wyrobów medycznych opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ.
e. Kopie karty katalogowej (prospektu) z opisem produktu oraz z wyszczególnieniem nr katalogowych, a także danych technicznych zgodnie z ofertą. W karcie katalogowej (prospekcie) Wykonawca zaznacza oferowany asortyment (nr części i pozycji oraz nr katalogowy) - dotyczy asortymentu zaoferowanego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z załącznikami 4a i 4b do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|