Dostawa stacji graficznej i urządzenia wielofunkcyjnego

Data publikacji 2018-04-09
Data zakończenia 2018-04-18 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541737-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
w Części I zamówienia – stacji graficznej – 1 szt.,
w Części II zamówienia – urządzenia wielofunkcyjnego – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1ac0a8b3-23d5-43c9-86b1-9c0c4b797792
Biuletyn 541737-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach
Regon 292346746
Zamawiajacy adres ulica ul. Witosa
Zamawiajacy adres numer domu 86
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 641 600
Zamawiajacy fax 413 641 666
Zamawiajacy email wup@wup.kielce.pl
Adres strony url http://www.wup.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wupkielce.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach - Kancelaria ul. Witosa 86, 25-561 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa stacji graficznej i urządzenia wielofunkcyjnego
Numer referencyjny WL-II.271.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: w Części I zamówienia – stacji graficznej – 1 szt., w Części II zamówienia – urządzenia wielofunkcyjnego – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: - DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA – DOSTAWA URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO: dokumentacji technicznej (np. karty katalogowe lub inne dokumenty wystawione przez producenta) potwierdzającej spełnianie przez zaoferowany sprzęt wymagań określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza dołączenie dokumentacji w języku obcym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumentacja techniczna, o której mowa powyżej, musi potwierdzać co najmniej parametry określone w pkt 1-30 w Załączniku nr 4 do SIWZ (nie składane wraz z ofertą). W przypadku gdy dokumentacja techniczna sprzętu udostępniona przez producenta urządzeń, o której mowa powyżej, nie będzie zawierała wszystkich parametrów pozwalających na pełną weryfikację wymagań zawartych w SIWZ, dopuszcza się złożenie oprócz wymaganej dokumentacji technicznej dodatkowego oświadczenia podpisanego przez Wykonawcę (oryginał) zawierającego uzupełnienie brakujących parametrów danego oferowanego urządzenia (rzeczywistych), potwierdzających spełnianie postawionych w SIWZ wymagań.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowo – cenowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - oryginał (składane po otwarciu ofert). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana wynagrodzenia za wykonanie zamówienia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT
IV 4 4 data 2018-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - DOSTAWA STACJI GRAFICZNEJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa stacji graficznej - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - DOSTAWA URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)