GuidZP400 |
af5b8dbd-5093-41e2-98fb-8401a0b7bc60
|
Biuletyn |
543534-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
|
Regon |
29027400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Arkońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
71-455
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 813 90 21
|
Zamawiajacy fax |
918 139 079
|
Zamawiajacy email |
przetargi@spwsz.szczecin.pl
|
Adres strony url |
www.spwsz.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spwsz.szczecin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spwsz.szczecin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
składanie ofert odbywa się za posrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe ( Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830, osobiscie lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria SPWSZ w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 2, 71-460 Szczecin pok. 311 - II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży ochronnej, obuwia operacyjnego i obuwia ochronnego dla SPWSZ w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
EP/220/23/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej, obuwia operacyjnego i obuwia ochronnego dla SPWSZ w Szczecinie – 3 zadania (części)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ i załącznik 1A-3 do zadania nr 3.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, wymaganych parametrach granicznych, stanowiących Załącznik nr 1A do zadania nr 3.
|
Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym przez siebie, nie krótszym niż 5 dni, terminie następujących dokumentów:
1) dotyczy zadania nr 1:
a) Certyfikat oraz Deklaracja Zgodności z norma PN-EN ISO 13688:2013-12 Odzież ochronna
- wymagania ogólne dla wszystkich pozycji asortymentu oferowanego w zadaniu nr 1
lub równoważny*
b) Certyfikat oraz Deklaracja Zgodności z normą ISO 9001:2005 System zarządzania jakością
w zakresie Projektowanie i produkcja odzieży oraz obuwia zawodowego dla branży medycznej
lub równoważny* spełniający wszystkie wymagania obejmujące zakres certyfikacji wystawiony
przez akredytowaną jednostkę.
d) karta danych technicznych wystawiona przez producenta potwierdzająca parametry tkaniny
dla wszystkich pozycji asortymentu oferowanego w zadaniu 1,
e) nieodpłatnie próbki – wzory gotowej odzieży zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia, po 1 sztuce asortymentu wymienionego w pozycji 1,2 i 3 tabeli w Załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia- i nie podlegających zwrotowi,
f) karty katalogowe – dla pozycji 4,5,6 i 7 zawierające opis oferowanego asortymentu.
2) dotyczy zadania nr 2:
a) Certyfikat oraz Deklaracja Zgodności z norma PN-EN ISO 13688:2013-12 Odzież ochronna
- wymagania ogólne dla wszystkich pozycji asortymentu oferowanego w zadaniu nr 1
lub równoważny*
b) Certyfikat oraz Deklaracja Zgodności z normą ISO 9001:2005 System zarządzania jakością
w zakresie Projektowanie i produkcja odzieży oraz obuwia zawodowego dla branży medycznej
lub równoważny* spełniający wszystkie wymagania obejmujące zakres certyfikacji wystawiony
przez akredytowaną jednostkę.
a) nieodpłatnie próbki – wzory obuwia damskiego i męskiego zgodnie opisem przedmiotu zamówienia zawartym w tabeli w Załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia, po 1 parze obuwia damskiego i męskiego w rozmiarze - próbki nie podlegają zwrotowi
3) dotyczy zadania nr 3:
a) dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych wyrobów z następującymi normami:
• EN ISO 20347:2012 – Środki ochrony indywidualnej lub równoważny*,
• EN ISO 20344:2012 – Środki ochrony indywidualnej lub równoważny*,
• SATRA 144:2011 – dokument potwierdzający odporność na poślizg lub równoważny*,
b) nieodpłatnie próbki – 1 para wzoru obuwia zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawartym w Załącznikach nr 1 i 1A-3 do SIWZ, próbki nie podlegają zwrotowi.
|
Inne dokumenty niewymienione |
wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1) Oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu
2) Oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu;
3) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisu z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy,
4) (dotyczy zadania nr 3) wypełniony formularz Wymagane parametry graniczne wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A-3 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, paragraf 8
|
IV 4 4 data |
2018-04-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ODZIEŻ OCHRONNA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 1. Zadanie nr 1 składa się z 7 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
OBUWIE PROFILAKTYCZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 2. Zadanie nr 2 składa się z 2 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
BUTY OPERACYJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18810000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 3. Zadanie nr 3 składa się z 1 pozycji.
|
| |