Dostawa umundurowania dla funkcjonariuszy Komendy Straży Miejskiej w Inowrocławiu

Data publikacji 2018-04-12
Data zakończenia 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Miasto Inowrocław
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Odzież branżowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544140-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) przez okres trzech lat elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Komendy Straży Miejskiej Inowrocławia. Dostarczane umundurowanie musi być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. Nr 112, poz. 713, z późn. zm.).
2. Zakres dostawy, wymagania oraz przewidywane ilości dostaw umundurowania określono w załączniku nr 1a do SIWZ.3. Umundurowania nie powinny różnić się odcieniami względem siebie, materiał, z którego będą wykonane powinien być I gatunku, nie krępować ruchów funkcjonariuszy oraz zapewniać ochronę przed czynnikami zewnętrznymi takimi jak wiatr, deszcz, śnieg. Wymaga się, aby materiał użyty do wykonania umundurowania był tzw. „materiałem oddychającym” pozwalającym na odprowadzanie pary wodnej, pozwalającym swobodnie oddychać funkcjonariuszom.
4. Na wykonane i dostarczone elementy umundurowania Wykonawca powinien udzielić 12 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający przewiduje okresowe dostawy umundurowania dwa razy w roku, lecz zastrzega sobie możliwość częstszych dostaw, jeżeli wystąpi taka potrzeba. Zamówienie okresowe prześle wykonawcy Komenda Straży Miejskiej Inowrocławia, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną. W zleceniu zostaną określone szczegółowe rozmiary zamawianego umundurowania oraz termin wykonania (nie krótszy niż 30 dni, licząc od dnia przesłania zlecenia).
6. Wykonawca będzie dostarczał zamówione umundurowanie własnym transportem i na swój koszt, do siedziby Komendy Straży Miejskiej w Inowrocławiu przy ulicy Prezydenta Gabriela Narutowicza nr 60.
7. Warunki finansowania zamówienia - zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi po jego odbiorze bez zastrzeżeń i otrzymaniu faktury (oddzielnie za każdą dostawę okresową), w terminie do 30 dni od jej otrzymania, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b7802c76-ca24-4cce-a733-d7b85f2188d3
Biuletyn 544140-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Inowrocław
Regon 59636900000
Zamawiajacy adres ulica ul. F. D. Roosevelta
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Inowrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 88100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 555 250
Zamawiajacy fax 523 555 233
Zamawiajacy email zamowienia@inowroclaw.pl
Adres strony url www.bip.inowroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.inowroclaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Inowrocław ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa umundurowania dla funkcjonariuszy Komendy Straży Miejskiej w Inowrocławiu
Numer referencyjny ZZP.271.1.29.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) przez okres trzech lat elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Komendy Straży Miejskiej Inowrocławia. Dostarczane umundurowanie musi być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. Nr 112, poz. 713, z późn. zm.). 2. Zakres dostawy, wymagania oraz przewidywane ilości dostaw umundurowania określono w załączniku nr 1a do SIWZ.3. Umundurowania nie powinny różnić się odcieniami względem siebie, materiał, z którego będą wykonane powinien być I gatunku, nie krępować ruchów funkcjonariuszy oraz zapewniać ochronę przed czynnikami zewnętrznymi takimi jak wiatr, deszcz, śnieg. Wymaga się, aby materiał użyty do wykonania umundurowania był tzw. „materiałem oddychającym” pozwalającym na odprowadzanie pary wodnej, pozwalającym swobodnie oddychać funkcjonariuszom. 4. Na wykonane i dostarczone elementy umundurowania Wykonawca powinien udzielić 12 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający przewiduje okresowe dostawy umundurowania dwa razy w roku, lecz zastrzega sobie możliwość częstszych dostaw, jeżeli wystąpi taka potrzeba. Zamówienie okresowe prześle wykonawcy Komenda Straży Miejskiej Inowrocławia, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną. W zleceniu zostaną określone szczegółowe rozmiary zamawianego umundurowania oraz termin wykonania (nie krótszy niż 30 dni, licząc od dnia przesłania zlecenia). 6. Wykonawca będzie dostarczał zamówione umundurowanie własnym transportem i na swój koszt, do siedziby Komendy Straży Miejskiej w Inowrocławiu przy ulicy Prezydenta Gabriela Narutowicza nr 60. 7. Warunki finansowania zamówienia - zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi po jego odbiorze bez zastrzeżeń i otrzymaniu faktury (oddzielnie za każdą dostawę okresową), w terminie do 30 dni od jej otrzymania, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 18110000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w trybie zamówienia z wolnej ręki do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow nie dotyczy;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie określa sie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali świadczenia ciągłe polegające na dostarczaniu umundurowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785, ze zm.);
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) fotografie oferowanych elementów umundurowania z załączonym szczegółowym opisem; 2) próbki trzech oferowanych elementów umundurowania: kurtka ¾ z podpinką, marynarka wyjściowa, letnie spodnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki VAT, 2) zmiany asortymentu umundurowania uzasadnionej zmianą rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. Nr 112, poz. 713, z późn. zm.); 3) zmiany przez zamawiającego ilości zamawianych elementów umundurowania, w ramach maksymalnej nominalnej wysokości zobowiązania Zamawiającego; 3) zmiany terminów okresowych dostaw umundurowania, jeżeli zajdą nieprzewidziane dla stron okoliczności; 4) zmiany cen jednostkowych elementów umundurowania, na wniosek wykonawcy, nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy wykonywania zamówienia, nie więcej niż o średnioroczny wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria jakość i funkcjonalność umundurowania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)