GuidZP400 |
ad8e98ef-99b8-46bc-b753-2dcf49bf7023
|
Biuletyn |
540394-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
|
Regon |
141983460
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ludwika Kondratowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-242
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48223265353
|
Zamawiajacy fax |
+48223265834
|
Zamawiajacy email |
dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
osoba prawna świadcząca usługi o charakterze powszechnym
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.brodnowski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.brodnowski.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tak - osobiście, pocztą lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o., ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa, Kancelaria, Dziennik Podawczy nr pok. 31 A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Terapii i Zakładu Patomorfologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/19/03/2018
|
Numer referencyjny |
MSB/PN/19/03/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Terapii i Zakładu Patomorfologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.,
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający wymaga złożenia Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym Załącznik nr 1
do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, następujących dokumentów:
1)Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
2)Wypełnione i podpisane załączniki nr 5A oraz dla części 4, 5, 6 wypełniony i podpisany załącznik nr 5B do SIWZ,
3) Wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ specyfikacja asortymentowo – cenowa,
4) Wypełniony i podpisany załącznik nr 6, 6 A, 6 B w zależności od części na która składana jest oferta,
5) Wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ - dotyczy części nr 6.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) lub innym aktem prawnym właściwym dla kraju, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę – dotyczy wszystkich części.
2. Karty katalogowe wraz z opisami technicznymi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza katalogi w języku angielskim wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów w języku polskim - dotyczy wszystkich części.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Specyfikacja asortymentowo-cenowa załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Zestawienie - Kryterium nr 2 – okres gwarancji - załącznik nr 5A do SIWZ.
5. Zestawienie - Kryterium nr 3 – czas realizacji zamówienia - załącznik nr 5B do SIWZ.
6. Wypełniony i podpisany załącznik nr 6, 6A, 6B do SIWZ.
7. Warunki serwisu pogwarancyjnego - załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
2 915,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset piętnaście złotych 0/100).
W przypadku składania ofert na poszczególne części odpowiednio:
1) Część nr 1 – 40,00 zł,
2) Część nr 2 – 65,00 zł,
3) Część nr 3 – 200,00 zł,
4) Część nr 4 – 1 700,00 zł
5) Część nr 5 – 650,00 zł
6) Część nr 6 – 260,00 zł
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 2) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, numeru rachunku bankowego, 3) zmian strukturalnych w wyniku wewnętrznej reorganizacji, sukcesji uniwersalnej lub częściowej w prawa i obowiązki pierwotnego wykonawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejęcia, połączenia, nabycia lub upadłości, przez innego wykonawcę, który spełnia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem że nie pociąga to za sobą innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obejścia stosowania przepisów ustawy. Zmiany umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Resuscytator i zawory do resuscytatora.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium 40.00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Resuscytator i zawory do resuscytatora.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mankiet do infuzji ciśnieniowej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium 65,00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Mankiet do infuzji ciśnieniowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wielorazowe pojemniki z pokrywą do ssaków.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium 200.00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Wielorazowe pojemniki z pokrywą do ssaków.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Procesor tkankowy.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium 1 700.00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Procesor tkankowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Mikrotom saneczkowy.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
wadium 650.00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Mikrotom saneczkowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dygestorium metalowe.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium 260. 00 zł
|
Zalacznik krotki opis |
Dygestorium metalowe.
|
| |